Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I'm back!! :duskedame:

Har hatt en helt fantastisk ferie! Bali kan virkelig anbefales! Kunne sikkert skrevet en kilometer om turen, men skal begrense meg litt :) Får heller bli litt bilder og tekst på bloggen etterhvert tenker jeg. Men kort fortalt: en herlig rundtur med masse opplevelser, flere templer, lokalt marked (kaos!), smykkeproduksjon, treskjæring, vulkan, rismarker, tradisjonell dans, gammel by +++ Videre til hotellet der vi koste oss de siste 11 nettene, og var på tre nye utflukter (katamarancruise til Lembongan Island - sjøsyke..., lek med delfiner - helt fantastisk!, og tur til Turtle Island der vi fikk holde skilpadder, flaggermus (på størrelse med katt...), pytonslange, fugl etc. I tillegg til herlige dager med sjø, basseng, sol, god mat og spa-behandlinger. :dåne: Vil tilbake!!! :fnise:

Ok, godt å være hjemme igjen også. Selv om jeg for øyeblikket tror jeg er ganske så sliten og trøtt, men fremdeles svever høyt på adrenalin :ler: Landet i Oslo kl 0630 i går, etter nærmere 24 timer på farten (og nærmest ikke noe søvn). Innom et vennepar som hadde passet bilen før vi dro sørover. Dro innom mine foreldre en tur på middag, og der gikk klokka fort gitt. Så var ikke i leiligheten før rett over kl 19... Henge opp tøy (hadde vasket en maskin hos mams og paps), betale et par regninger og stupe i seng... Og vips var det mandag igjen! Godt det bare er 2,5 uke til påske :)

Godt å være tilbake på KG også! Savnet dere vettu!

Skal ta meg en runde i ymse bøker etterhvert, men det kan nok ta litt tid :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOSELIG å se deg igjen!!! :nigo:

Klart du har hatt det koselig og fint - unner deg hyggen av lle krefter altså, selv om jeg så klart har savnet deg her.

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake ! :klem:

Har savnet deg her inne !

Gleder meg til å lese mer om turen deres på bloggen.

Må innrømme jeg satt og stussa litt når jeg kun leste første del av et innlegg du hadde skrevet, før jeg bestemte meg for å lese alt i riktig rekkefølge. Fant ut at det var greit å lese ferdig innlegget ditt om delfinen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOSELIG å se deg igjen!!! :nigo:

Klart du har hatt det koselig og fint - unner deg hyggen av lle krefter altså, selv om jeg så klart har savnet deg her.

Koselig å være tilbake hos dere igjen også! :klemmer:

Velkommen tilbake ! :klem:

Har savnet deg her inne !

Gleder meg til å lese mer om turen deres på bloggen.

Må innrømme jeg satt og stussa litt når jeg kun leste første del av et innlegg du hadde skrevet, før jeg bestemte meg for å lese alt i riktig rekkefølge. Fant ut at det var greit å lese ferdig innlegget ditt om delfinen :fnise:

:skratte:

Det innlegget var nok lurt å lese ferdig før eventuelle konklusjoner ble trukket ja :ler: Egentlig var det mye morsommere skrevet i mitt hode, ble ikke det samme da jeg fikk det ned på bloggen. Men men, gjort er gjort. Nå skal det bli mer bilder etterhvert, har MASSE artige bilder håper jeg :) Tre minnekort med bilder på (ikke fulle), to kameraer og et salig kaos :ler: Ryddejobb....

Litt hjemmekontor i ettermiddag tro? Begynner å bli tung i hodet her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos at du har hatt en så fin og innholdsrik ferie!!! :jepp:

Og kos å ha deg tilbake :hug:

Så flott at våren :sol: var på plass da du kom hjem også ;)

Ønsker deg fine landingsdager, til du er i vater igjen og kommer inn i vante takter.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er kofferten tømt, andre maskinen tøy skal snart henges opp, og det meste er ryddet bort. Fremdeles litt som gjenstår, men det begynner å komme seg i alle fall! Og viktigst av alt - bildene er overført til pc'en, og nå holder jeg på å ta backup til ekstern harddisk. Godt for alt som er gjort! Ble skrekkelig mye bilder, men prøver å lage meg et lite system som kan fungere. Godt jeg har tatt litt notater underveis, for dette er småkaotisk... Og jeg har selvfølgelig ikke endret dato og klokkeslett på kameraene, så alt er i norsk tid... Interessant hvor mange bilder som da ser ut til å være tatt på nattestid gitt :fnise: Et lite tankekors til neste langtur - husk å endre tid/dato på kameraene også, det gjør det litt enklere å koble bilder med hendelser! Men ingen stor skade skjedd tror jeg, skal nok finne ut av det :jepp:

Får snart besøk av ei venninne, og skal bare skravle og slappe av. Tror det er greit med litt besøk i dag, for ellers hadde jeg vel sovnet nå, og ødelagt hele natta. Trøtt!!! :sove: :søvn: :natti: Men prøver å holde meg i gang så godt jeg kan her.

Fått handlet litt på butikken idag også, så håper det blir litt mer lavkarbo i morra. Må bare få hodet litt i vater, for akkurat nå er jeg ikke i stand til å tenke på å lage salat etc. Orker ikke tanken på det engang. Men det kommer seg snart :) Gleder meg jo til å komme igang, må bare ha med skrotten! :ler: Fikk også kjøpt en stor bukett tulipaner (20 stk) så nå er det vårfornemmelser inne også :danse: Deilig!

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Åssen går det med døgnrytmen? Kommet deg litt mer innpå, eller fremdeles alldeles utafor?

Setter nå frem en :kaffekopp: til deg i tilfelle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Hmmm ... løper du rundt, RR, og tar igjen ting & tang? :ler:

Håper du kommer i fin KG-gjenge igjen snart ;)

Din sprudlende energi i bøkene er herlig smittsomt nemlig :jepp:

Ønsker deg en fin 2.dag-i-uka!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen? :klø:

Våknet med migrene i morges, og måtte bare krype under dyna igjen. Lå lenge uten å få sove, før det gikk opp for meg at jeg kanskje burde ta noe for hodepinen... En halvtime senere var jenta tilbake i drømmeland. Begynner å fungere litt nå, har spist og puslet litt, og prøver å riste av litt ørhet etter pillene (blir litt redusert av dem, og bør helst ha en natts søvn for å være helt i vater igjen). Ingen jobb i dag med andre ord. Men håper formen skal være ok i ettermiddag, sånn at jeg kan prøve meg på yogaen da. Selv om jeg har litt moralske dilemmaer rundt aktiviteter på ettermiddagen når jeg ikke har vært på jobb.. Usj!

Ble nok rett og slett for sent i går, med venninnebesøk og greier. Var jo superkoselig, men hun hadde ikke helt samme oppfatningen av å runde av tidlig som det jeg hadde :fnise: Og ikke så enkelt å si ifra heller... Men sånt skjer bare. Nå satser jeg på at dagens ekstra søvn har hjulpet litt, og at skrotten er tilbake i vater igjen. Gikk jo SÅ greit å komme inn i døgnrytmen da vi reiste ned, men sliter mer nå kjenner jeg.

Ellers må jeg innrømme at jeg ikke liker denne flassingen som tiltar på ymse steder... Hmpf!

Sen :kaffekopp: er servert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå *bli frisk* :hug: til RR'rn

Å gå på yoga kan være en fornuftig ting å gjøre, for den kan få deg i bedre form, nemlig. :jepp: og det vil jo være bra for jobben ;)

Kos deg så godt du kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk.. migreneanfallet kan vel fort være en eraksjon på overgangen fra varm til kjølig og fra en tidssone til en annen. Kroppen kan fort bli litt satt ut av det.

Lurt å forbli under dyna i allefall. Du hadde ikke blitt bedre av noe annet uansett :kose:

Unn deg enda litt mer hvile i dag så skal du se du er på nett igjen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå *bli frisk* :hug: til RR'rn

Å gå på yoga kan være en fornuftig ting å gjøre, for den kan få deg i bedre form, nemlig. :jepp: og det vil jo være bra for jobben ;)

Kos deg så godt du kan!

Tusen takk, Fairygirl! :klem:

Satser på at det blir Yoga i dag, får heller bare ta det smårolig hvis hodet ikke er helt med.

Akk.. migreneanfallet kan vel fort være en eraksjon på overgangen fra varm til kjølig og fra en tidssone til en annen. Kroppen kan fort bli litt satt ut av det.

Lurt å forbli under dyna i allefall. Du hadde ikke blitt bedre av noe annet uansett :kose:

Unn deg enda litt mer hvile i dag så skal du se du er på nett igjen i morgen :)

En eraksjon du... :fnise: Er det nesten en ereksjon eller en reaksjon? *mobbe* Sorry, fristelsen ble litt for stor... Satser forresten på det siste! Tror døgnrytmen og søvnmangelen er en stor hovedårsak, pleier å ende i migrene da... Og hadde ikke kommet meg på jobb uansett, lå bare under dyna og holdt meg på hodet og stønnet av smerte. Godt pillene fungerer!! Bare litt i ørska etterpå, men ingen smerte.

Kjenner jeg er solid på karbokjøret nå, og liker det ikke. Supersjesken, spiser alt jeg kommer over, og ender opp med å være småkvalm og uggen. Her trengs avvenning og fokus tilbake på rett spor! Kunne vi bare unngått alt dette påskegodteriet... *skjerpings*

Klokka er 14 og jeg har knapt kledd meg... Himmel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Suzy-skriveleif :roll::ler:

Pfft - det haster da ikke med å kle på seg. Bare kom deg opp til yogaen så holder det lenge det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg som er litt treg om morgenen :)

Er man sjuk, så har man heldigvis lov :nigo:

Aktiviteter som gjør at man fortere kommer tilbake på jobb er helt lov, selv om man ikke har vært på jobb den dagen. Så det så !

Kos deg på yoga !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kose meg på Yoga :)

Dessuten er det jo migrene jeg har hatt i dag, ikke influensa. Ingen langtidssykdom, og ikke noe som blir verre av at jeg går på trening (migrenen er over, bare litt trøtt og redusert av pillene nå).

Forresten... Normalt med tjukke sokker eller joggesko til yoga? Har fått anbefaling om å kle oss varmt siden det er litt kjølig i salen, samt ta med et teppe. Høres fornuftig ut?

Sløv dag dettane! :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forresten... Normalt med tjukke sokker eller joggesko til yoga? Har fått anbefaling om å kle oss varmt siden det er litt kjølig i salen, samt ta med et teppe. Høres fornuftig ut?

Høh? Har de ikke tepper der? Så rart. men skal du ta med, så gjør det - og ta ei lett jakke om du må kle deg litt varmt. Det er greit å kunne ta av seg også.

Vi trener barføtte vi - og jeg har ikke på meg altfor mye for da blir jeg jævlig svett i de mest anstrengende stillingene - men det er sikkert forskjell på det fra sal til sal - jeg har på meg sokkene når vi ligger ned i savasana på slutten, men inntil da er det absolutt best å ha bare føtter så man har kontroll og føling med underlaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er første yoga-time unnagjort. Følte meg klønete, ubalansert og stiv som en stokk, men satser på at det skal gå seg til etterhvert. Sokkene forsvant etterhvert, ble altfor glatt! Teppe glemte jeg, men savnet heller ikke :) Neste time er på torsdagen, kjenner jeg gleder meg litt. Formen ikke helt optimal ennå, har litt vondt i hodet og er litt redusert. Og har spist en solid karbomiddag :sukk: Klarer ikke helt fokusere på maten når formen er såpass skranten, men skal skjerpe meg. MÅ bare komme igang igjen her! :jepp:

Litt sløvings her nå, kanskje litt mer oppdatering på bloggen, og ellers ikke så mye action. Legge meg TIDLIG idag!

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Tilbake på jobb, litt trøtt og litt rusten i stemmen, men ellers ved godt mot. Skikkelig stiv/støl i vingefester/skuldre, så spørs om ikke skrotten fikk et lite yoga-sjokk i går :fnise:

Ellers hektisk her, og jeg prøver å holde meg delvis flytende. Kan bli en morsom dag...

Får hive innpå litt :kaffekopp: og snu meg rundt igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...