Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Er ikke det typisk rett før avreise, at det plutselig er ALTfor mye å gjøre ? (syns du generelt har mye å gjøre, men kanskje ikke SÅ mye)

Må også legge til at jeg syns du er veldig flink til å ta bilder :) De var kjempefine :jepp:

Håper du blir ferdig til venninnebesøk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stikker innom på kvelden og håper kofferten er pakket og alt er klart - og at du får sove godt i natt.

Også ønsker jeg deg verdens beste ferie :nigo:

:goodbye:

Ikke noe :regn: - bare :sol:

Dessuten :foto::skya::kyss2::is::tommelopp::ol::vin::skaal::danser::sexy: og :sove:

Så det så :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

I'm still here! Gjenstår noen timer på jobb før jeg setter meg i bilen og setter kursen østover. Føler meg klar! Eller... Egentlig er jeg trøtt, sliten, tom i hodet og ganske mos. Ser for meg at det hele for øyeblikket blir et stort antiklimaks. Men gleder meg stort, og skal blir SÅ godt å forlate jobb idag. Da har ferien så smått begynt... :jepp:

Tusen takk for koselige ferieønsker forresten! Det SKAL bare bli en finfin ferie, vi skal kose oss noe helt enormt! Rett og slett! Og som en siste hilsen på veien, så har det altså begynt å snø igjen... :sukk: Ingen fare for at man skal reise fra et Norge i vårstemning i alle fall! :fnise: Men kanskje man kan komme hjem til litt vår?

:kaffekopp: og tid for å hive seg rundt igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom jeg meg inn på KG igjen! Og forhåpentligvis i tide til å ønske deg god tur!!!

Du kommer til å kose deg masse, det er jeg helt sikker på :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg forsøkt i hele dag å komme inn på KG og få besøkt de ulike bøkene her... Argh! Bare heng og error jo!

Men nå prøver jeg en siste gang her. På vei hjem for dagen, og vil bare få ønske dere alle et par fine uker!!! Håper vinteren gir seg nå, og at våren kan komme!

Sender varme tanker, og gleder meg til å lese gjennom alt når jeg kommer hjem! Setter stor pris på dere!

:klemmer:

:sol::sexy::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en riktig god tur! :klem: Skrev det på fb også, men kan like gjerne skrive det her også! Håper du kommer hjem brun og blid, og at vi ENDELIG har fått vår innen den tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke innom deg før du fløy til sydligere strøk! Håper du har en fantastisk ferie på Bali!!! :danser:

Jeg har hatt en fantastisk eventyrlig bryllup med min kjære; vellykket på alle måter!!! :strix: Nå slapper vi av hjemme igjen... så blir det bryllupsreise litt senere :rødme:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer som kone Fairy :blomst:

Ellers savner jeg RR.... :sjenert:

Tusen takk, Suzy!! :hoppe:

:lete: Ja, det gjør jeg og. Ikke det samme uten RR... :sukk:

Men det er godt å vite at hun nå har en velfortjent ferie!! :jepp:

Og plutselig er hun tilbake :lur:

Ha en fin dag! Så får vi passe på å holde litt liv i denne boka til hun kommer tilbake :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har det knall der borte i sommerland :jepp:

Herlig!

Jeg sniker jo litt på bloggen må vite :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ut som du har det knall der borte i sommerland :jepp:

Herlig!

Jeg sniker jo litt på bloggen må vite :nigo:

Så kult! :danser:

Håper du har hatt en knallferie, fuggel'n :sol::briller:

Og får en god tur hjem igjen! :jepp:

Forhåpentligvis er våren i full gang i dine hjemige trakter når du lander i moderlandet.

:klem:

p.s. vi har savnet deg her.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har lest, har de virkelig kost seg på ferie!

Ingenting som er bedre enn det :)

Men nå er det på tide å få fuglen tilbake på KG :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...