Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:bolledeig: FREDAG!!! :bolledeig:

Foreløpig halvveis i vater her. Meldt meg på spinning i ettermiddag, kan bli interessant :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredag, søndag, onsdag - her går dagene i ett :ler: Mannens siste permisjonsdag idag, men han har heldigvis fri i påsken, så får enda ei uke hjemme sammen.

Kjenner det kribler i kroppen når jeg leser om treningen din, selv om yoga fortsatt ikke frister meg da... Blir vel en trilletur på snuppa og meg idag regner jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaen har i grunn vært en positiv overraskelse... Føler meg fremdeles utrolig klønete og ekstremt lite grasiøs (og ufattelig lite myk/smidig). Men det var godt med litt annerledes trening. I tillegg var vi en veldig fin gruppe på kurset, og det hjalp nok veldig. Ikke så mange frittstående timene å velge mellom utenfor kurset, men håper jeg skal komme meg på yoga innimellom i alle fall! Kanskje 1 gang i uka kunne være en plan? Hmmm...

Snau halvtime til lunsj, og da er jo arbeidsdagen godt over halvveis!

Ikke det helt store uteværet her i dag, med regn og vind. Men et ypperlig "kose-seg-i-sofakroken" vær for kvelden tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som at yogaen fungerer kjempebra for deg i alle fall, det er supert!

Jeg kikket på de skolene du viste, og det ser jo kjempebrau ut! Men jeg tror ikke det er noe for meg.. jeg er elendig på alt som har med biologi/kjemi/fysikk/o.l å gjøre.. så det funker ikke. :ler: Tror jeg holder meg til den opprinnelige planen om å bli lærer. Det må da være mye enklere.. :skratte:

Håper du får en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne å ønsker deg en god påske litt på forskudd.. (er jo palmesøndag til søndag.. hehe)

er inne å leser stadig vekk, men får ikke skrevet så mye med ei lita tuppe på fanget halve døgnet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg?

Noen som sa fredag?

Da sier jeg overtidsjobbing... :sukk:

Litt frustrerende og litt godt. Er noe jeg har ventet på å få gjort lenge (trenger litt assistanse til en større jobb som MÅ gjøres), og i dag starter vi altså. Så kvelden i dag ryker nok, og trolig morgendagen også. Men, fordelen er at jeg stort sett kan gjøre det meste hjemmefra, OG at det nå endelig blir gjort (og at det blir litt penger av sånt...). Ellers ikke akkurat jublende fornøyd..

Men snart er det påskeferie! Uansett...

God helg! Og litt god påske også, er jo som Thumbalina sier, palmesøndag denne helga!

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hug:

Bra du kan se det lyse i det mørke ...

Og på søndag kan du hvile ut, godt fornøyd med helgens arbeid og klingende mynt i kassa :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Bra du kan se det lyse i det mørke ...

Og på søndag kan du hvile ut, godt fornøyd med helgens arbeid og klingende mynt i kassa :hoppe:

Søndag skal jeg i dåp... Så ikke helgen for de store avslapningene dette gitt!

Avlyste treningen da, så nå sløver jeg litt før det er jobbing senere. Tenkte kanskje jeg skulle svinge støvsugeren litt også, så er det gjort. Men snart er det langhelg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt dårlig gjort å komme med den nå, siden du skal jobbe ikke bare neste uke, men også i helga....men altså ville jeg bare ønske deg en god påske! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt dårlig gjort å komme med den nå, siden du skal jobbe ikke bare neste uke, men også i helga....men altså ville jeg bare ønske deg en god påske! :klemmer:

:klem:

Ha en riktig god påske du også, Kanei!

Jobbingen i helga ser ut til å gå sakte, men foreløpig greit. Mye av tida er tid jeg bare må vente, det betyr at jeg trolig tar meg en byvims i dag og bare koser meg litt. Så ikke helgalt! Samtidig blir det ikke masse overtidstimer da, bare en time her og der. Men men, jobben blir uansett gjort! Burde trent, burde ditt og burde datt, men vet sannelig ikkke helt hva jeg vil. Blir litt "vakum" siden jeg liksom er litt bundet av jobbingen, selv om jeg trolig har store deler av dagen "fri". :bond:

Ha en strålende helg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så sitter jeg her da!

Jobber og står i. Alt går selvfølgelig ikke like smertefritt, men håper jeg har fått unna de verste problemene nå. Planen var å blir ferdig i dag, men sånn blir det visst ikke. Får gjøre litt i morra tidlig før jeg kjører avsted i dåp, og så får jeg ta litt når jeg kommer hjem i morra tenker jeg. Håper inderlig at helga strekker til, har ikke lyst til å bruke deler av påsken til dette også :sukk: Prøver å ikke tenke så mye kjipe tanker, det hjelper jo ikke allikvel.

Hadde en fin tur til byen tidligere i dag da, det gjorde godt! Vimset rundt, koste meg, brukte litt penger og slappet av. Fant meg en ny dongeribukse igjen også, denne gangen i en helt vanlig butikk! Merket heter M.A.P.P. og den satt som et skudd! Så da måtte jo bare ha... Selv om jeg EGENTLIG kunne klart meg med de jeg har en stund til :sjenert: Fikk også kjøpt meg ny bh, hampvott og litt garn til et nytt strikkeprosjekt. Pengene forsvinner gitt! Får se det positive i det, jeg tjener nok pengene inn igjen i dag :ler:

Er visst sånn "sitte-stille-i-mørket" time nå. Må ha litt lys på jeg altså, ellers blir jeg firkanta i øynene av å se på en lysende skjerm i mørket. Men har skrudd av litt lys i andre rom da :)

Stille klokka også i natt ja :klø: Alt man må huske på! Det betyr at jenta mister ei times søvn det... Og må i tillegg opp med vekkerklokka i morra. :sukk: *jage kjipe tanker langt bort*

Nei, skjerpings! Får gjøre litt mer her, sånn at jeg etterhvert kan skru av pc'en for kvelden! Håper dere har en superfin helg, koser dere og slapper av!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, fairy! :klem:

Vekkerklokka ringte 0645 i morges (altså 0545 etter gammel tid..), og jeg er allerede ferdigdusjet og i gang med jobbingen. Godt for alt man kan få gjort! Frokosten er unnagjort, og nå skal det jobbes frem til jeg må stelle meg og gå. Rundt 9-tiden tenker jeg :jepp:

Ha en finfin søndag, kose dere! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isj så kjipt med jobb hele helga da gitt.. Nå syns jeg skikkelig synd på deg, men du får jo litt penger for det da - det er jo et plaster på såret ;)

Jeg har sendt kjæresten sørover igjen og hatt etegilde foran tv'n. Skal se på Ingen grenser nå og håpe at jeg kommer skikkelig inn på riktig søvnopplegg igjen nå med denne helsikes klokkeflyttinga :sur:

Håper du har vært i en trivelig dåp og har hatt det bra - og grattis med bukse :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen,

Helgen ble hektisk! Fredag ble det en rolig ettermiddag, men jobbing på kvelden. Lørdagen ble det jobbing både morgen og ettermiddag/kveld, men rakk heldgvis byslengen på formiddagen. I går var jeg som nevnt flink og jobbet litt på morgenen, før jeg fartet i dåp. Dåpen var veldig koselig, dåpsbarnet skrek stort sett under hele gudstjenesten og maten var super (sånn veldig kort oppsummert). Hjemme igjen rundt kl 18, og jobbet da frem til omtrent 21.30. Da var det en trøtt og sliten skrott gitt!

Merker litt i dag at vi har stilt klokka... Selv om jeg var flink og stilte den på lørdagskvelden, og klarte å komme meg ganske tidlig i seng da. Allikevel litt mos i dag kjenner jeg! Men krysser fingrene for at jeg får en ok arbeidsdag (aner meg at det kan blitt småkaotisk på grunn av helgens arbeid), og en god treningsøkt i ettermiddag. Det trengs! Og så skulle jeg gjerne sett at noen støvsugde hjemme hos meg i mellomtiden? :ler:

:kaffekopp: er servert!

Lengter hjem til sofaen... :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det er på sånne dager man skulle hatt en kone :ler:

Ei som sto klar med rent hus og mat.

Håper det ikke blir helt forferdelig stress på deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småhektisk så langt, men føler fremdeles at jeg klarer å holde hodet over vannet. Snart lunsjtid, timene har gått fort! Prøver å planlegge en treningsøkt med ei venninne, og tror vi skal klare å få det til tilslutt. Ikke alltid enkelt når det dukker opp litt misforståelser, og vi ikke helt jobber til samme tid. Planen min ble fort forskjøvet over en time, men håper vi nærmer oss noe nå...

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken arbeidslyst som brått kom farende inn døra her :sjenert: Eller kanskje ikke... Teller minuttene igjen av den siste timen nå, og er superklar for å komme meg avsted! Masse jeg burde gjort i ettermiddag, men vet ikke helt hvordan timene skal strekke til. Har nemlig planlagt drøye to timer trening... Først en drøy time styrke med ei venninne, før jeg har en plan om å komme meg på intervallspinning. Og DET kan jo bli en interessant kombinasjon en trøtt mandag :trene: I tillegg skal jeg helst rydde, støvsuge, ta sol og kanskje vaske en maskin tøy.. Eller, kanskje klesvasken kan vente... Støvsuginga og ryddinga kan ikke vente, siden jeg får besøk etter jobb i morra. Det MÅ tas!

Får stadig unna ting som har hengt litt over meg i det siste, og det føles godt! Ahhh! Nå vil jeg bare ha noen solide fridager, så skal dette bli bra altså! :jepp:

Arbeidslyst kom treng deg på, her skal du motstand finne... :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Lykke til på treninga :trene: Du skal se du vil føle deg mye bedre etter det ;)

Skulle strengt tatt trent sjøl, men har kommet i god flyt med den "nye jobben" min; samarbeidet med min venninne. Vi er i oppstartsfasen nå og det er kjempegøy!! :jepp: Blir skikkelig inspirert til å gi henne innspill og redigere tekster, og nå skriver jeg egne tekster også. :danse:

Har holdt på i hele dag; husket såvidt å spise :ler:

Her er litt virtuell energi i fall du trenger det :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...