Daria Skrevet 30. juni #20583 Skrevet 30. juni Jeg trengte ikke pulsklokke... Så gøy Noen av oss husker jo dessuten forrige gang vi spilte mot Brasil i VM...
Roadrunner Skrevet 1. juli Forfatter #20585 Skrevet 1. juli Genialt med kampstart kl 19, så er det gode sjanser for å komme seg i seng i høvelig tid. Som sagt, så gjort... Så litt feiring og reaksjoner etter kampen, ryddet sammen og fikk unna tannpuss og kveldsstell. Landet i seng rett før 22. Men så var det denne søvnen da... Hjernecella spilte pingpong i hodet, og føltes som det meste gikk på høygir. Høyre side, venstre side, rygg, venstre side, rygg, høyre side - rene sentrifugeringen i senga. Så moro atte! Da klokka nærmet seg halv ett var det opp for å tisse, og benyttet også sjansen til å terminere vekkingen til pysjtrening. Får være måte på til idioti. Sovnet heldigvis før ett, var våken rett over fem (og vurderte faktisk pysjtrening, men tok til fornuft), og stod opp til vanlig tid. Kort natt merkes! #vrak Siden jeg hadde pakket til trening så måtte jeg stokke om litt (treningstøy lå klart, hverdagstøy var pakket ned), men kom meg av sted relativt anstendig. Parkerer på jobb, skal ta PC-veska ut av bilen, og innser at den står hjemme... Treningstøy er med (i tilfellet noen skulle få lyster), men PC er ikke med (overtidsjobbing i går kveld fra sofaen). Festlig! Har rigget meg til med en lånemaskin enn så lenge, ganske vingeklippet, men har tilgang på det mest essensielle. Med møte kl 08 var det ikke rom for å snu på hælen heller, så da kunne jeg like gjerne starte dagen... Trøtt, tung i hodet, litt uggen følelse i kroppen - er det helg snart?
Roadrunner Skrevet 1. juli Forfatter #20587 Skrevet 1. juli Sauen Shaun skrev (2 timer siden): Bare to arbeidsdager til helg Takk! Man har trent, spist take-away middag, høstet jordbær og markjordbær, sett litt tv og er snart klar for senga. Trøttesen til tjeneste! Men altså, toppen av luksus? Skikkelig mett etter å ha spist masse markjordbær fra egen hage
Roadrunner Skrevet 1. juli Forfatter #20589 Skrevet 1. juli Daria skrev (4 minutter siden): Markjordbær Jeg vet En halv skål på lørdag og tilsvarende i dag
Roadrunner Skrevet 2. juli Forfatter #20590 Skrevet 2. juli Sånn kort oppsummert første timene av torsdagen. Videre venter møte kl 10, møte kl 11 og møte kl 13:30, samt eksternt besøk i 14-tiden. Noe sier meg at dagen kommer til å gå relativt kjapt unna. Ingen trening planlagt i dag, men satser i stedet på en pysjøkt i morgen tror jeg. Og så må det tas et valg eller to for eventuell trening i helgen
Daria Skrevet 2. juli #20592 Skrevet 2. juli Jeg gjorde nesten det - etter npen søvnløse timer sto jeg opp og spiste frokost i 6-tiden og gikk og la meg igjen. Det funket Det betyr også at det er tid for second breakfast...
Roadrunner Skrevet 2. juli Forfatter #20593 Skrevet 2. juli Skravla skrev (1 time siden): Gikk du til sengs etter en kaffe og tur i regnet? I wish... Bare trøttesen... Kanskje jeg må bruke denne gjespende saken i stedet? Glemmer den litt, har liggende litt for langt fremme i fingertuppene.
Roadrunner Skrevet 3. juli Forfatter #20594 Skrevet 3. juli Nest siste fredag før ferie Kom meg på pysjtrening i morges, og fikk unna en god økt med varierte øvelser. 2000 meter på romaskin, en liten styrkeøkt og et kvarter på ellipse - god økt en fredag morgen Lang og deilig dusj etterpå, og nå er frokost inntatt på jobb. VELDIG klar for helg kjenner jeg!
Roadrunner Skrevet 4. juli Forfatter #20595 Skrevet 4. juli Man har syklet et par mil, spist lunsj i byen, handlet garn til høstens genserprosjekt (sekken var akkurat stor nok...) (note to self: trådfesting på forrige prosjekt MÅ fullføres før nytt prosjekt påbegynnes....), spist en kvart vannmelon, soltørket rent sengetøy er klart til å legges på senga og resten av lørdagen skal nytes på verandaen (for setter jeg meg inn blir jeg bare påminnet alt på burde-listen 🤯)
Daria Skrevet 4. juli #20596 Skrevet 4. juli Er det ufint eller hjelpsomt å påpeke at trådfesting kan gjøres på verandaen...? Jeg hadde planer om første TdF-etappe, men det meste tyder på at tv ikke står så høyt på hodets ønskeliste. Lagtempo er uansett ikke så spennende...
Sauen Shaun Skrevet 5. juli #20597 Skrevet 5. juli Her dukket det opp besøk under første etappe av TdF. Og jeg er oppdratt med at TV skal av når det kommer besøk. Så jeg var veldig glad det bare var lagtempo i går. Og dagens etappe går mens jeg besøker venninne på landet… Men jeg har ingen ferdige strikketøy med tråder som må festes. Det har jeg gjort etter hvert…
Roadrunner Skrevet 6. juli Forfatter #20598 Skrevet 6. juli Omtrent sånn? Kampen ble sett fra senga, godt under dyna og med nyladet Ipad som viste NRK. Men man sovnet ikke før nærmere 01:30, og tross forskyvning av oppvåkningstidspunkt i morges (tillot meg å sove litt lengre, tok frokosten på jobb i stedet), så er man relativt vraktrøtt ja! Og noen har planer om løpetime i ettermiddag.. Men får legge meg tidlig resten av uka, frem til lørdag For da ser det ut til å bli ny rangling Heia Norge!
Roadrunner Skrevet 7. juli Forfatter #20599 Skrevet 7. juli Tidlig i seng i går, gode 8 timer søvn i natt, og absolutt mer menneske i dag. Søvn trengs, det er det ingen tvil om! Løpetimen i går ble fullstendig amputert, hodepinen banket på så fort pulsen steg rett over 80% av av makspuls. Heldigvis gikk det bedre om jeg holdt pulsen litt lavere, så da ble det rett og slett trask i stedet. Trask i motbakke er uansett bedre enn sofaen. I dag har jeg eksternt besøk på kontoret, og må prøve å multitaske litt med et par møter innimellom. Ellers er planen å komme litt tidligere fra jobb, slik at jeg får levert sykkelen i høvelig tid. Håper inderlig at dette er siste verkstedbesøket for i år og neste år, for nå er jeg mildt sagt passe lei. Krysser alt jeg har av fingre og tær!
Roadrunner Skrevet 8. juli Forfatter #20600 Skrevet 8. juli Korteste arbeidsdagen på lenge... Hjemmekontor fra ca 07:30 til 09:45, før det ble noen ærend i byen på vei til kontoret. Men formen var ikke helt bra, og ble bare dårligere i bilen, så da jeg kom på kontoret var det bare å få unna et par hastesaker og så komme seg hjem igjen. En snau time på kontoret, hvorav snaue 40 minutter ble tilbrakt i enerom på porselenstrone før jeg turde sette meg i bilen igjen. Så trivelig atte. Magen ser ut til å ha roet seg (både krampene og toalettbesøkene), men det kan henge sammen med nesten 24 timer uten inntak av fast føde... Så nå har jeg akkurat spist et enkelt knekkebrød med gulost, og håper det holder seg i ro. Naprapat-timen er avlyst/utsatt, og hele dagen har i grunn bare gått i ball. Men nå er i alle fall arbeidsdagen over, møter unnagjort, og man kan kanskje sette seg ut litt i det minste? Fått melding om at sykkel er ferdig på verksted (tror det ikke før jeg får se det...), men den blir ikke hentet i dag, det er helt sikkert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå