Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:fise: sånne dager er bokstavelig talt noe dritt… :fise: 

God bedring :klem3: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å sørge for jevnlig påfyll er jo ekstra viktig i varmen - det kan være det kroppen prøver å minne om...

Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

Å sørge for jevnlig påfyll er jo ekstra viktig i varmen - det kan være det kroppen prøver å minne om...

Jo, men det begynte nok før manglende inntak, og var mer årsaken til manglende inntak enn en konsekvens av manglende inntak. For alt roet seg når det endelig var tomt :sjenert: Men nå har knekkebrød fått lande greit, så nå ble det en (litt for stor) porsjon is også. Krysser fingrene for at det duger. 

Skrevet

Fuggel'n er back in business og formen er relativt normal vil jeg si. 

Så da blir det middag i byen etter jobb, skravling med venninne og kanskje en liten runde innom et par butikker? :sol: 

Og i morgen er det fredag! :strix:

Skrevet

Blir det noe ferie etterhvert?

Skrevet
Daria skrev (16 timer siden):

Blir det noe ferie etterhvert?

Det blir litt ferie etter onsdag :opplyser:

Med andre ord - 3 dager igjen på jobb (okay, pluss dagen i dag da...) :juhu:

Skal bare ha to uker, men gleder meg stort kjenner jeg. Småseigt nå, spesielt med såååå fint vær! :sol:

Skrevet

VM-inspirert løpetime på treningssenteret i dag - sååå moro! :bolledeig: Fengende musikk å løpe til (mest supportersanger, men funka fjell), allsang, roing etter siste intervall, flagg, high fives og Alt for Norge 🇳🇴 Gjennomvåt og litt løpelykkelig (ja, det er mulig!) etterpå. :strix: Og de nye løpeskoene fungerte veldig bra - fornøyd fuggel :jepp:

Skrevet

Jeg hsr hakket mer forståelse for løpelykke etterpå enn underveis... :fnise:

Skrevet

Jeg hsr hakket mer forståelse for løpelykke etterpå enn underveis... :fnise:

:fnise: 

Underveis er det mer fokus på å overleve, men må innrømme at jeg koste meg glugg underveis også i dag. 

Formiddagen har gått til ærend, litt hekling, svetting, mer ærend, spise masse 🍓 (jeg overdriver ikke når jeg sier masse... :flau:), og snart tid for middag. 

Hadde planer om vinduspuss, hekklipping, husarbeid med mer, men... :sjenert:

Skrevet

Her må det et regnskyll til før jeg i det hele tatt tenker på vindusvask og diverse… :svett:

Skrevet

Jeg har rene vinduer (utvendig)! :bolledeig: Veldig deilig å krysse av en liten ting fra burde-lista og ikke minst ha relativt klare vinduer og ikke frosta... Fikk også ryddet litt i jordbæråkeren, fikset en voksduk (den hadde blåst i stykker, men var heldigvis for stor så kunne bare klippe av en bit) og småryddet litt. Nå er det kollaps på verandaen med jordbær, melon og håndarbeid. Bøttehatten ble kanskje ikke ferdig til kvartfinalen i VM, men den bør være klar før EM i 2028 :fnise:

Skrevet

Det er viktig å være forberedt :fnise:

Skrevet

Du må gjerne komme hit og vaske vinduer også. :nigo:  Det er ingen jordbærplanter i veien her…

Skrevet
Sauen Shaun skrev (27 minutter siden):

Du må gjerne komme hit og vaske vinduer også. :nigo:  Det er ingen jordbærplanter i veien her…

Beklager... :engel: Men det er for sent - vindusvaskeren har pakket sammen :jepp:

Slækk søndag, og etter en litt sen lunsj er det lite som frister til middag. Så ser ut til at Piel del Sapo-melon er søndagsmiddagen... :sjenert: Varmen og litt sliten etter i natt, da blir det sånn.

Skrevet

Kjekt å få spontant besøk, for da ble det middag her i heimen. :jepp: :sikle: Det hadde det nok ikke blitt uten besøk… :sjenert:

Skrevet
Sauen Shaun skrev (12 timer siden):

Kjekt å få spontant besøk, for da ble det middag her i heimen. :jepp: :sikle: Det hadde det nok ikke blitt uten besøk… :sjenert:

Nei, kjenner det blir så som så med mat i varmen, spesielt varm mat. Hadde ikke lyst på is en gang i går, kun drikke/frukt/bær. Og så ble det litt salt i skåla til kvelds :sjenert: Henger nok også sammen med varmen og svetting, merker jeg har ekstra lyst på salt disse dagene. 

Skrevet

🍹 God mandag! 🍹

Frister ikke så veldig med varm drikke om dagen, så klinka til med en litt mer tropisk variant i dag :nigo:

Helgen kom og gikk, og brått var det mandag igjen. Men NÅ dere, NÅ er det ikke lenge til ferie! :strix: Tre dager på jobb nå, så... :hoppe: 

Litt slækk etter altfor sen kveld/natt med fotballkamp, og ble ikke så tidlig seng i går som man burde (er jo altfor fine og varme kvelder til å legge seg!), men sove kan man gjøre til høsten/vinteren. 

Skrevet

Her skal matvraket ha middagen sin :fnise: Det blir ikke nødvendigvis så veldig avansert, men det er middag og den er stort sett varm. Det handler både om å holde på vaner og rutiner, om hva kroppen fungerer best med og ikke minst følelsen av å i det minste ha gjort noe (mat)nyttig i løpet av dagen...

Skrevet
Roadrunner skrev (9 timer siden):

Nei, kjenner det blir så som så med mat i varmen, spesielt varm mat. Hadde ikke lyst på is en gang i går, kun drikke/frukt/bær. Og så ble det litt salt i skåla til kvelds :sjenert: Henger nok også sammen med varmen og svetting, merker jeg har ekstra lyst på salt disse dagene. 

Her går det ned mengder med :dobbelis: og salt snacks i varmen… Og aktiviteten er ikke noe å skryte av… :sjenert: Prøver å få fornuften til å virke, men den har visst tatt sommerferie…

Roadrunner skrev (9 timer siden):

🍹 God mandag! 🍹

Frister ikke så veldig med varm drikke om dagen, så klinka til med en litt mer tropisk variant i dag :nigo:

Helgen kom og gikk, og brått var det mandag igjen. Men NÅ dere, NÅ er det ikke lenge til ferie! :strix: Tre dager på jobb nå, så... :hoppe: 

Litt slækk etter altfor sen kveld/natt med fotballkamp, og ble ikke så tidlig seng i går som man burde (er jo altfor fine og varme kvelder til å legge seg!), men sove kan man gjøre til høsten/vinteren. 

Her er Isklar og Farris og lignende favorittdrikken i varmen. Men kaffekjerringa må ha :kaffekopp: hver dag, ellers blir hun sur… 

Her skal matvraket ha middagen sin :fnise: Det blir ikke nødvendigvis så veldig avansert, men det er middag og den er stort sett varm. Det handler både om å holde på vaner og rutiner, om hva kroppen fungerer best med og ikke minst følelsen av å i det minste ha gjort noe (mat)nyttig i løpet av dagen...

Prøver å få til noe varmt hver dag jeg og. Men det har blitt mye pølse og pizza i det siste… :flau:

Skrevet

V R A K . . . 

:gjesp: :gjesp: :gjesp:

Var trøtt i går. 
Det ble IKKE noe bedre etter sen kveld/natt og ca 4 timer søvn før ny dag startet. Oh my! 

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Hiv o' Hoi! 🏴‍☠️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...