Roadrunner Skrevet 3 timer siden Forfatter #20661 Skrevet 3 timer siden God mandag! Roligere helg denne helgen, og det har gjort godt! Selv om den også gikk altfor fort... Fredag bar det rett hjem etter jobb, til fotobok som ventet i postkassa og ferske reker til middag Finfin avslutning på hverdagene og inngang til helgen. Men så klarer jo fuggel'n kunststykket å booke dobbel treningsøkt lørdag. Noe som betyr relativt tidlig avreise (rakk å kjøre en maskin sengetøy/håndklær før jeg gikk, men fikk ikke hengt det ut før jeg kom hjem igjen) og ergo ganske tidlig opp. Løpetimen ble nesten ren trasketime, ankelen/hælen var ikke spesielt happy. Filler'n! Spinning gikk bedre, så fikk totalt sett en ganske bra økt og avsluttet heldigvis litt mer positiv enn det startet. Hjem til en kjapp liten lunsj, dusj og så ble det etterhvert besøk fra foreldre. De ville gjerne bytte stue litt og hilse på (og se fotoboka ). Veldig koselig! Da de dro ble det litt rydding og ganske sløv kveld på sofaen. I går hadde jeg i utgangspunktet litt tanker om å være husmor, gå tur og få gjort litt. Men så ble det en såååå fin dag, og mer sommerfølelse enn jeg hadde i ferien jo! Ergo ble det masse verandalesing, knaske vannmelon og plommer, slappe av og bare nyte. Det er ikke SÅ lenge til ettermiddagssola forsvinner fra verandaen for vinteren så jeg bestemte meg for at gårsdagen skulle nytes til det fulle. Litt rastløs og litt følelsen av å "sløse" bort en hel søndag, samtidig som jeg kjente det var helt riktig. Enkel middag (laks med grønnsaker og pasta), og sofatid på kvelden. Sløv, men deilig søndag Kommende helg ser foreløpig ganske fuktig ut, så angrer ikke på valget! Men det ble altfor mye kostholdsutskeielser, så der må det strammes kraftig inn. Og magen har kjent på konsekvensen av altfor mye plommer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå