Sauen Shaun Skrevet 23. juni #20561 Skrevet 23. juni Her snorker eselet på sofaen nå. Og han har ikke vært på pysj-trening. Han så nok kampen, mens jeg hadde det helt utmerket i drømmeland
Roadrunner Skrevet 24. juni Forfatter #20562 Skrevet 24. juni God midtuke! Fremdeles trøtt fuggel, men det er jeg redd er normalen for tiden. Lange lyse kvelder og tidlige, lyse morgener gjør noe med søvnrytmen. Så får bare stå i det, dag for dag, og satse på å sove til vinteren i stedet. Jeg har nye lystette plisségardiner på soverommet, men kan ikke tette vindusåpningen helt. Må ha inn litt luft, og i tillegg slippe vinden litt gjennom. De knirker nok som det er når det blåser litt, om jeg tetter helt så blir det fullt bråk. Og lukke vinduet er ikke et alternativ før det nærmest blåser storm rett på. Så da får det heller være litt lyst på soverommet, eller jeg får grave frem ei sovemaske om det blir for galt. Men foreløpig duger det greit. Kan ellers melde om at noen er gruelig støl i skuldrene etter gårsdagens pysjøkt. Auu... Økte vektene på flere øvelser, og tok også noen litt for tunge markløft for sikkerhets skyld. Siden jeg skal til naprapaten igjen fredag morgen, så tror jeg kanskje at jeg skal roe ned litt på vektene i morgen tidlig, og heller kjøre mer kondisøkt. Trenger jo ikke å komme til naprapat med ekstra støle, stive og vonde muskler så hun får enda vanskeligere arbeidsforhold...
Sauen Shaun Skrevet 25. juni #20563 Skrevet 25. juni Søvn er litt oppskrytt når det er lyse sommernetter. Men det er ufattelig godt at det endelig er skikkelig sommervarme nå.
Roadrunner Skrevet 25. juni Forfatter #20564 Skrevet 25. juni Fornuftig fuggel i morges, det ble pysjøkt, men kun ellipse og tredemølle samt litt styrketrening på mage. Prøve å holde en viss flyt gjennom sommeren, spesielt de ukene jeg allikevel jobber. Og med det været som er om dagen, så tror jeg pysjøkter er det eneste som virkelig blir gjennomført. Ser ut til å våkne tidlig uansett (før klokka i dag også, selv om den var innstilt på 05:20...), så da er det like greit å trene litt. Må bare kalibrere kalenderen litt, for de neste ukene justeres åpningstiden på treningssenteret. Litt dumt å stå utenfor låste dører som ikke åpner før et par timer senere. Been there, done that!
Sauen Shaun Skrevet 25. juni #20565 Skrevet 25. juni Fort gjort å bomme på tiden. Her er man fornøyd med å huske hvilken dag det er… I går hadde jeg fredag helt til eselet minnet meg på at det var onsdag…
Roadrunner Skrevet 25. juni Forfatter #20566 Skrevet 25. juni Sauen Shaun skrev (32 minutter siden): Fort gjort å bomme på tiden. Her er man fornøyd med å huske hvilken dag det er… I går hadde jeg fredag helt til eselet minnet meg på at det var onsdag… Jeg surrer også skikkelig med dagene for tiden. Hadde en chat med kollega tidligere i dag, og han skrev: "kom tilbake fra ferie denne uken, og..." Plutselig gikk hjernen min i mandagsmodus, og jeg lurte på om han kanskje bare kunne vente litt, så ville ting ordne seg siden han akkurat var tilbake. Så svarer han "har vært på jobb siden mandag da..." Og hjernen min måtte jobbe et par heftige runder for å lande hvilken dag det da faktisk er. Hjelper ikke at folk sier god ferie, god helg, god sommer og god ettermiddag i hytt og pine heller. #forvirra Men, det er TORSDAG, og lunsj er unnagjort.
Daria Skrevet 25. juni #20567 Skrevet 25. juni Jeg surrer med dagene så snart en behandler er borte eller en fast avtale flyttes, men å surre såpass når du er på jobb som vanlig hver dag er imponerende
Roadrunner Skrevet 25. juni Forfatter #20568 Skrevet 25. juni Daria skrev (18 minutter siden): Jeg surrer med dagene så snart en behandler er borte eller en fast avtale flyttes, men å surre såpass når du er på jobb som vanlig hver dag er imponerende Jammen! Det er lange, lyse kvelder, pysjtrening, sosialt, litt avvikende arbeidsoppgaver, sjefen på ferie osv. Er det rart en surrer litt?
Roadrunner Skrevet 26. juni Forfatter #20570 Skrevet 26. juni F R E D A G ! ! ! Veldig deilig og høyst på tide kjenner jeg
Roadrunner Skrevet 26. juni Forfatter #20572 Skrevet 26. juni Daria skrev (3 timer siden): Du er heeelt sikker på at det ikke er torsdag...? Helt sikker!
Roadrunner Skrevet 27. juni Forfatter #20573 Skrevet 27. juni Sånne dager!! Trening med god venninne, litt hjemmepusling inkl vask og soltørk av sengetøy, lunsj og avslapning, liten gåtur til butikken, og liten sykkeltur for å kjøpe jordbær. Enkel og god middag, og spontaninvitere venninne på verandakjas. Sitte ute til klokka bikker 23, i singlet og shorts Fantastisk! Eneste lille "minuset" er at soverommet er noen grader for varmt til å lande behagelig i søvnen...
Roadrunner Skrevet 30. juni Forfatter #20574 Skrevet 30. juni God tirsdag! Varm fuggel har vært mer på beina enn på kontorsetet så langt i dag, men effektiv start på dagen! Og man har fått feriepenger på kontoen, sola skinner og endelig skal Norge spille kamp på et brukbart tidspunkt. Her er det lite å klage på med andre ord Jaja, sånn bortsett fra giret på sykkelen da, som fremdeles ikke er friskmeldt
Sauen Shaun Skrevet 30. juni #20575 Skrevet 30. juni Er ikke bare Fuggel’n som er varm i dag. Har vært i bursdag inne i en liten stue. Mye folk og lite lufting… Godt å komme hjem og få opp verandadøra…
Daria Skrevet 30. juni #20576 Skrevet 30. juni Jeg har stort sett kampert ved siden av viften etter at jeg kom hjem. Ekstra greit med tidlige fysiotimer på varme dager - jeg trenger ikke sauna-trening.
Roadrunner Skrevet 30. juni Forfatter #20577 Skrevet 30. juni Er det mer hint av pysj-trening, @Daria Her har man satt seg godt til rette i sofaen og ser Norges kamp samtidig som litt overtidsjobbing må gjøres. Har hengt ut flagget også for anledningen, syntes det var på sin plass på en slik kveld Kan jo ikke flagge nattestid, men i kveld er det lov! Treningstøy er pakket, så planen er pysjtrening i morgen tidlig, LITT avhengig av hvor lang kampen (og kvelden) blir
Daria Skrevet 30. juni #20578 Skrevet 30. juni Så tidlig var det nok ikke (selv om det var vekkerklokke involvert). De gangene fysio er i det virkelig brutale hjørnet og setter opp time før kl 8, derimot...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå