Roadrunner Skrevet 7. mai Forfatter #20521 Skrevet 7. mai Det ble pysjtrening i dag også! Trøtt fuggel stønnet i det vekkerklokka ringte, men så går det ganske greit bare man kommer seg opp. På med treningstøy og komme seg ut døra, så er det ingen vei tilbake. Oppvarming, litt styrkeøvelser, og en lang, deilig dusj til slutt. Og så er man klar for ny dag med full fart på kontoret. Nesten 9000 skritt i dag, det tyder visst på at jeg ikke har sittet altfor mye på stolen i min i dag. Et par eksterne på besøk, omvisning og sosialisering, timene flyr. Nå er det bare en times tid igjen, før det bærer avsted til ettermiddagens timeavtale (fikse vipper og bryn før helgens selskapeligheter) og et par ærend. Så hjem til litt husarbeid, pakking og prøving. "Noen" må litt motvillig ikle seg pentøy i helgen, og da gjenstår det å finne kombinasjoner som passer så bra som mulig og som man kanskje kan føle seg litt komfortabel i. Vurderer lang maxikjole med tynn strikkegenser over - er ikke det en kombinasjon som fungerer? Mørk kjole med blomstermønster, og knallrosa, hjemmestrikket genser? Så sant rosafargen går mot mønsteret i kjolen? Kjolen er ermeløs, men det er ikke jeg... Og er ikke helt komfortabel med å bare å med den som den er, så alternativet er en sort strikkejakke. Men det er litt kjedelig... Får ta turen innom et par butikker i ettermiddag kanskje (alltid tidlig ute... ).
Cata Skrevet 7. mai #20523 Skrevet 7. mai Sauen Shaun skrev (På 4.5.2026 den 19.18): Nå følte jeg meg plutselig mer normal. Jeg også !
Roadrunner Skrevet 7. mai Forfatter #20524 Skrevet 7. mai Daria skrev (1 time siden): Rosa genser høres bra ut Alternativt den helt nye kjolen
Roadrunner Skrevet 12. mai Forfatter #20527 Skrevet 12. mai Sauen Shaun skrev (På 9.5.2026 den 21.09): Men ny kjole, ingen link og ingen bilder på snap??? Jammen, det er ikke SÅ lett! Har leita høyt og lavt, men vanskelig å finne kjolen i riktig farge på det store nettet... Men, den vises som tredje og siste kjole i denne videoen: Moondust Pernille (fra ca 38 sek inn i videoen) Veldig fornøyd Jeg var i en butikk, prøvde en kjole, og den satt som et skudd. I tillegg nedsatt med 30% - what's not to like? Effektiv handlerunde!
Roadrunner Skrevet 12. mai Forfatter #20529 Skrevet 12. mai Daria skrev (1 minutt siden): Den var fin - veldig anvendelig sommerfestkjole Ja, er ikke så ofte jeg faller for kjole (er jo som kjent ikke noe pynte-/kjolemenneske), men det var gøy med noe nytt, og som satt bedre på kroppen enn den jeg hadde i skapet som ble kjøpt for 4 år siden. Hadde gått an den også, men der måtte jeg hatt noe over armene følte jeg. Denne fikset det veldig greit.
Roadrunner Skrevet 12. mai Forfatter #20531 Skrevet 12. mai Sauen Shaun skrev (5 minutter siden): Nydelig kjole Tusen takk! Pønta fuggel
Roadrunner Skrevet 13. mai Forfatter #20532 Skrevet 13. mai Vrakfuggel til tjeneste... Mandag: jobb, løpetime og gåtur med venninne, før rett i seng Tirsdag: pysjtrening, jobb, dugnad i gata, og en drøy time på sofaen før tannpuss I dag: ekstra tidlig på jobb for litt kritisk jobb som måtte gjøres, og treningstøy står klart i bilen (høyst uvisst om det blir brukt i ettermiddag). Litt korte netter, litt hektiske dager - fuggel'n er litt tung i øyelokka og sliten gitt. Godt det er fri i morgen!
Roadrunner Skrevet 13. mai Forfatter #20533 Skrevet 13. mai Kan melde om fortsatt seig dag - mugga med vann er tom, kaffe mokka er drukket og det sviver sakte men sikkert mot lunsj. Har fått med venninne på ettermiddagstreningen, så med mindre den blir avlyst, så er jeg redd noen skal på spinning i dag... Så må det også handles litt på et tidspunkt, og så skal noen lande i sofaen med goood samvittighet.
Sauen Shaun Skrevet 13. mai #20534 Skrevet 13. mai Her har man rotet bort store deler av ettermiddagen i bilkø… Sjelden det er SÅ godt å lande i godstolen hjemme…
Roadrunner Skrevet 13. mai Forfatter #20535 Skrevet 13. mai Sauen Shaun skrev (1 time siden): Her har man rotet bort store deler av ettermiddagen i bilkø… Sjelden det er SÅ godt å lande i godstolen hjemme… Urgh, så kjedelig! Merket ikke noe her, men hjalp nok med en drøy times stopp på treningssenteret på vei hjem.
Sauen Shaun Skrevet 14. mai #20537 Skrevet 14. mai Roadrunner skrev (12 timer siden): Urgh, så kjedelig! Merket ikke noe her, men hjalp nok med en drøy times stopp på treningssenteret på vei hjem. Da var du heldig. Vi brukte en halv time på knapt to kilometer. Daria skrev (12 timer siden): Onsdag-før-langhelg-trafikken slo til? Jepp…
Roadrunner Skrevet 19. mai Forfatter #20538 Skrevet 19. mai Det viktigste først: @Cata Ellers kan det meldes om sliten skrott... Løpetimen i går ble delvis bakkeintervaller i gangfart - bein og kropp var rett og slett blytunge. Fikk løpt litt også altså, men de lengste og tyngste dragene ble med 5-10% stigning og roligere fart. Så skulle man kanskje tro at noen lærte av sånne økter? Men det viste seg å være en eller annen gjøk som fant ut at man allikevel skulle dra seg på pysjamastrening i morges. 20 minutter ellipse og 30 minutter styrke - lang dusj og så surre seg på jobb. I ettermiddag blir det beina høyt Men nyervervelsen (headset til trening) måtte jo testes... Kan meldes om meget fornøyd fuggel - man hører musikken godt, men ikke sine egne kjemper-for-livet-åndedrag. Man hører naturlig nok også omgivelsene godt, men det var jeg forberedt på. God noise cancelling vil si at jeg hører meg selv kjempe for livet, mens mer åpne headset/propper vil slippe inn mer av omgivelsene. Tror disse også kan fungere fint på gåtur (siden man hører trafikken og de sitter godt på) og eventuelt sykkeltur. Eller hvor som helst egentlig
Roadrunner Skrevet 20. mai Forfatter #20539 Skrevet 20. mai God midtuke! Man prøver seg ett skritt nærmere voksen og har i dag byttet ut innholdet i koppen fra kaffe mokka til kaffe latte Litt mer voksen smak, litt (mye?) mindre sukker, men absolutt drikkanes. Begynner man å nærme seg voksen? Ellers trøtt fuggel, har litt lakenskrekk om dagen så blir litt for sen soving. Har bestemt meg for å skippe pysjtreningen i morgen, og gi kroppen en liten hviledag. Tror jeg. Skal på et arrangement i sentrum, så blir uansett en annerledes dag. Greit å lufte vingene litt Ute er det grått og vått, men håper det kan bli litt finere vær i helgen. Hadde vært deilig med litt soool på en fridag (hvor man ikke skal sitte inne i kjole/pentøy og spise kake... Hei mai!)
Roadrunner Skrevet 22. mai Forfatter #20540 Skrevet 22. mai F R E D A G ! ! ! Man har vært ekstra tidlig på jobb for å ta unna litt før resten av gjengen kommer, trøtt men fattet. Heldigvis er det fredag, OG det er siste langhelgen før jul Når det i tillegg er meldt ganske fint vær, så kjenner jeg det er lite å klage på altså! Helgeplanene er litt usikre, har et par uavklarte ting som jeg må prøve å finne ut av, ellers skal jeg kose meg med litt trening, tur, sosialt og avslapning på verandaen. Starter med middag i byen i dag med god venninne, gleder meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå