Roadrunner Skrevet 27. mai Forfatter #20541 Skrevet 27. mai God midtuke! Trøtt fuggel til tjeneste. Ingen pysjtrening i dag (men i går ), men har booket ettermiddagstrening. Dog ser det ut til at det er for få påmeldte, så mistenker sterkt at den timen kommer til å utgå. Og da blir det nok hjem til hagearbeid i stedet - det trengs! Så er planen pysjtrening igjen i morgen (tror jeg...) før middag med gode venner på kvelden. Mai er snart ved veis ende - dagene flyr jo! Ellers ventes det litt pakker i posten Når det meldes om produkter på tilbud som man normalt bruker og trenger, så er det veldig enkelt å bare legge en ordre. Er jeg tom? Nei... Men jeg trenger jo allikevel...
Daria Skrevet 27. mai #20542 Skrevet 27. mai Roadrunner skrev (1 time siden): Ellers ventes det litt pakker i posten Når det meldes om produkter på tilbud som man normalt bruker og trenger, så er det veldig enkelt å bare legge en ordre. Er jeg tom? Nei... Men jeg trenger jo allikevel... Man skal jo ha et beredskapslager...
Roadrunner Skrevet 27. mai Forfatter #20543 Skrevet 27. mai Daria skrev (41 minutter siden): Man skal jo ha et beredskapslager... Og DER er jeg god! Om krisen virkelig treffer, så har jeg kanskje ikke FM-radio, flust av tørrvarer, uendelig med vann eller stormkjøkken, MEN jeg har solide lagre med shampo, balsam, deodorant, parfyme, kremer og tannbørster... Overlever kanskje ikke så lenge, men lukter godt helt til det siste
Sauen Shaun Skrevet 27. mai #20544 Skrevet 27. mai Roadrunner skrev (7 timer siden): Og DER er jeg god! Om krisen virkelig treffer, så har jeg kanskje ikke FM-radio, flust av tørrvarer, uendelig med vann eller stormkjøkken, MEN jeg har solide lagre med shampo, balsam, deodorant, parfyme, kremer og tannbørster... Overlever kanskje ikke så lenge, men lukter godt helt til det siste Du Fuggel’n, du Fuggel’n… Den latteren trengte jeg.
Daria Skrevet 27. mai #20545 Skrevet 27. mai Du er velduftende til det siste - jeg vil være belest (og fortsatt ha uleste bøker igjen)...
Sauen Shaun Skrevet 27. mai #20546 Skrevet 27. mai Jeg har sikkert 30 glass syltetøy på lager jeg. Sukker til siste dag…
Roadrunner Skrevet 28. mai Forfatter #20547 Skrevet 28. mai Sauen Shaun skrev (16 timer siden): Du Fuggel’n, du Fuggel’n… Den latteren trengte jeg. Bare hyggelig Daria skrev (15 timer siden): Du er velduftende til det siste - jeg vil være belest (og fortsatt ha uleste bøker igjen)... Beredskap er beredskap Sauen Shaun skrev (14 timer siden): Jeg har sikkert 30 glass syltetøy på lager jeg. Sukker til siste dag… Sukker er næring det også
Roadrunner Skrevet 28. mai Forfatter #20548 Skrevet 28. mai En litt sånn dag i dag, det har gått smått i ett siden jeg kom inn døra på jobb. Og det ser bare ut til å fortsette. Håper jeg kommer i mål med det viktigste i dag, sånn at morgendagen kan bli litt roligere. Starter dagen med legetime, så uansett litt senere og roligere start enn i dag (pysjtrening kl 06:00 for andre gang denne uka #selvskryt). Innom en tur hjemme i ettermiddag, og så bærer det til byen for venninneskravling og god mat. Blir koselig! Og så er det heldigvis fredag i morgen
Roadrunner Skrevet 29. mai Forfatter #20549 Skrevet 29. mai Kjempekoselig middagsdate med gode venninner i går, og det ble (som ventet) altfor sent. Sovnet nærmere midnatt, og hadde derfor justert vekkerklokka litt slik at jeg skulle få sove en times tid lengre (legetime i morges, så hadde bedre tid på morgenen). Men, man våkner i stedet ca 10 minutter før klokka opprinnelig skulle ringt (altså over en time før dagens vekketidspunkt), og kjenner nå at ettermiddagsknekken er påtrengende. Snart på tide å komme seg hjemover tror jeg, finne ut hva man skal ha til middag og lande litt i sofaen. Forresten, hva skal man ha til middag? Sjekke rekene? Er jo egentlig ikke veldig spennende rekekvalitet for tiden, så har sett litt bort fra det, men er jo så lettvint og enkelt. Ingenting som må lages, bare skrelles og spises... Hmm...
Roadrunner Skrevet 1. juni Forfatter #20550 Skrevet 1. juni God morgen! God mandag! Og god sommer! 1.juni og dermed er første sommermåned offisielt i gang Hva skjedde med våren? Jeg er veldig lite klar for at vi er i gang med solsnu-måneden altså - vi har jo så vidt begynt å snuse på bedre tider! Helgen kom og gikk, med reker på fredagskvelden, dobbel treningsøkt lørdag formiddag før en kjapp dusj og videre til sentrum for lunsj med trivelige folk ( @Sauen Shaun og @Cata ). En liten labbetur i sentrale strøk før retur til heimen, og så ganske rolig kveld på sofaen. I går ble det labbetur og en tur innom lokalt marked sammen med ei god venninne, i det som viste seg å bli jevnt regnvær. Ganske våt fuggel etter et par timer trask i regnet, men heldigvis var temperaturen ok, så frøs ikke. Hjem til litt huslige sysler, sofa, krim (nesten ferdig med begge sesongene av Kastanjemannen på Netflix) og litt strikking. Finfin avslutning på fin helg
Roadrunner Skrevet 2. juni Forfatter #20551 Skrevet 2. juni Litt bortekontor fra bilverkstedet i dag, da det er noen småting de må sjekke som ikke er helt som de skal. Ba om konkret time (ikke bare levere på morgenen og hente på ettermiddagen), slik at jeg kunne sitte her og jobbe mens de ser på bilen. Krysser fingrene for at det ikke tar veldig lang tid, og at det er noe som enkelt kan løses. Videre til treningssenteret etterpå - for denne rundens siste PT-time. Har hengt over meg ganske lenge nå, og er jo såpass disiplinert og flink ellers, så egentlig bare litt masete å ha sånt hengende over meg. Satser på en god økt senere, og så kan jeg legge den ballen død inntil videre.
Daria Skrevet 2. juni #20552 Skrevet 2. juni Du skal legge PTen død...? Altså, jeg kan jo se for meg situasjoner hvor tanken kan være besnærende et øyeblikk, men...
Roadrunner Skrevet 3. juni Forfatter #20553 Skrevet 3. juni Daria skrev (17 timer siden): Du skal legge PTen død...? Altså, jeg kan jo se for meg situasjoner hvor tanken kan være besnærende et øyeblikk, men... PT-en skal aller nådigst få leve videre, dog ikke som min PT Men ble en god økt i går (noen var altfor tidlig på plass på treningssenteret (som vanlig) og fikk laaaang oppvarming) og kroppen er lettere mør. Deilig!
Roadrunner Skrevet 9. juni Forfatter #20554 Skrevet 9. juni Treningsabstinenser, uvant intens sosial omgang, men veldig hyggelig med besøk. Unntaksuke! Liten utflukt etter jobb i dag, og så håper jeg nytt pass snart er på vei i posten så man har det klart dersom det skulle dukke opp en tur som kanskje må vurderes litt seriøst.
Roadrunner Skrevet 11. juni Forfatter #20555 Skrevet 11. juni Kort dag på kontoret i dag, rakk ca 90 minutter før det bare var å komme seg hjem igjen med pjusk gjest. Senga ble umiddelbart inntatt for gjesten, mens fuggel'n har tatt unna møter og jobb fra hjemmekontoret. Kjedelig når det blir sånn, men helse og velvære til gjesten er det aller viktigste ❤️ Regner med at resten av dagen dessverre blir ganske rolig og amputert, krysser bare fingrene for at formen er bedre i morgen
Roadrunner Skrevet 17. juni Forfatter #20556 Skrevet 17. juni Trøtt fuggel, tross skjønnhetssøvn under nattens fotballkamp. Jeg hadde nok gjerne sett litt fotball om den ble spilt til mer fornuftige tider på døgnet, men SÅ interessert er jeg ikke at jeg må ofre nattesøvn og generell funksjon. Ble allikevel litt for sent i går (med vilje) siden det var årets fineste sommerkveld med nydelig vær, lite vind og perfekt for en kveld på verandaen. Deilig! Dermed utgikk pysjtreningen i dag morges (som jeg egentlig utsatte fra i går for å heller ta i dag... ), men jeg har siktet meg inn på ettermiddagstrening i stedet. Ingen fare for reprise av gårsdagens finvær i ettermiddag/kveld, så da kan man fint ta litt trening innendørs. Spørsmålet er bare om jeg skal forsøke en ny time, eller om jeg skal trene på egenhånd... Vanskelige valg må tas! Snart lunsj
Sauen Shaun Skrevet 18. juni #20557 Skrevet 18. juni Det har jammen ikke vært mange kvelder med verandavær i år…
Roadrunner Skrevet 18. juni Forfatter #20558 Skrevet 18. juni Sauen Shaun skrev (54 minutter siden): Det har jammen ikke vært mange kvelder med verandavær i år… Nei, det har vært kjølig, vind eller vått... Men tirsdagen var nydelig! Og foreløpig ser kvelden i dag også ganske bra ut, og helgen blir bedre og bedre. Men allerede til søndag snur og DET kjenner jeg at jeg absolutt ikke er klar for. Skal vi allerede begynne å liste oss mot mørkere tider igjen? Vi har jo knapt begynt på sommeren, sola og varmen!
Roadrunner Skrevet 23. juni Forfatter #20559 Skrevet 23. juni Trøtt fuggel til tjeneste Og nei, jeg har ikke sett kamp i natt! Eller, jeg sov godt helt frem til 03:50, da våknet jeg og fant ut jeg like gjerne kunne sjekke hvordan kampen hadde gått. Men den var jo ikke ferdig ennå Så da ble det til at jeg fulgte de siste overtidsminuttene via chatten på VG, og ble om mulig enda mer våken. Prøvde å sove etterpå, innså at jeg våknet fordi jeg egentlig var tissetrengt (hadde helt glemt i kamp-innspurten), og etter et lite besøk på toa var det plutselig ikke allverdens lenge til klokka skulle ringe uansett (jupp, planlagt for pysjtrening i morges ) Kunne like godt tenke på å stå opp da jo. Men NÅ! Nå er ikke fuggel'n like våken lengre. Fått mat, drikke, og fått unna de første epostene, og har mest lyst til å krype sammen under et pledd og sove litt. Trøtte-tirsdag slår til for fullt denne uken! Dagens interessante observasjon på treningssenteret: De første 40 minuttene av pysjtreningen var det utelukkende kvinner i helsestudio. Et par mannfolk kom tuslende etterhvert, men jeg mistenker at mange av de faste morgenfuglene kanskje sov litt i morges? Og det var meget god plass generelt, telte vel 4-5 kvinner fra start, så ikke akkurat trangt om plassen. Helt nydelig!
Daria Skrevet 23. juni #20560 Skrevet 23. juni Det var tommere enn vanlig på trikken i dag tidlig, men en del har nok også startet ferien nå. På fysikalske mest synlig i form av fraværet til en av fysioene - han er i USA denne uka...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå