Gå til innhold

Salamandra og gutta


Salamandra

Anbefalte innlegg

Hei Salamandra!

Grattis med lille Sebastian!

Et nydelig navn- å selvfølgelig blir han en engel som broren sin..

Fabian er et kjempefint navn, Fabian og Sebastian klinger veldig bra sammen! :)

Høres ut som om det er et styr med flytting og slikt- men bra dere har fått unna det meste! Deilig å bare synke ned i sofan når dere er ferdig..

Kjenner til de smertene i korsryggen og i bekkenet..

Har du funnet ut noe som hjelper mot det?

Da må du i så fall si ifra- for jeg sliter med det samme selv..Er sååå vondt,særlig om kvelden..

Ha en fortsatt fin dag på jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flinke dere var som kom i land med flytting og alt - det er jo en kjempejobb (som alltid er større enn man forestiller seg på forhånd...)

Pass på bekkenet ditt, da! Har du kjent at det begynner å gjøre vondt, må du ta signalene om å ta det mer med ro alvorlig! Skjønner at det er mye å gjøre i flytteprosessen, altså! Men håper du har mange til å hjelpe deg. Må ikke bli verre enn høyst nødvendig! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+6..

Takk for hilsener.. Koselig asså..

Også skryt av navnevalg også da gitt... *liker skryt* :wink:

Gud, som jeg gleder meg til vi er ferdig med overtagelsen på torsdag, blir helt stressa av alt som må gjøres jeg.. :o

Var der i går og vasket bak vaskemaskinen og trommelen.. såå mye støv, phøy!! :-?

Vasket dessuten kjøkkenvifte og alle kjøkkenskapene..

Fikk innvilget flyttedag i morgen, så da drar jeg ned tidlig, etter å ha levert Fabian i barnehagen, vasker hele leiligheten, dvs. gulv/vegger/tak (litt etter behov, leiligheten ble jo pusset opp for et år siden, så det kan ikke være såå møkkete), så kan mannen få tømme kjelleren og dra på fyllinga på onsdag kveld. Smart.

Kunne kanskje bedt noen om å hjelpe meg, men jeg kjenner at terskelen for å be andre om hjelp er ganske høy.

Ikke fordi jeg har så mye stolthet, men fordi jeg ikke vil være til bry.. :roll:

I natt drømte jeg masse.. Fikk ei jente når jeg var omtrent så langt på vei som jeg er nå, men hun var veldig stor, omtrent som fullbåren og hun vokste faderlig fort. Tok ikke mer enn noen timer så hadde hun lært seg å gå og allting. Skikkelig fremmelig lite barn.

Husker jeg var litt furt fordi jeg ikke fikk noen særlig baby-periode med henne, og jeg slet med å finne klær, for jeg hadde jo bare guttetøy.

Samtidig som alt dette måtte jeg bli med Fabian på fallskjermhopping, han ville så gjerne det og jeg hadde ikke hjerte til å nekte, enda så fobisk jeg er for høyder.. :o

Begivenhetsrik natt.. :ler:

Nå er det gudskjelov snart lunsj... *skrubbsulten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så greit det hadde vært å bare gå gravid i 13-14 uker da. Slapp å bekymre seg så lenge :ler:

Håper ikke du får noe mer kluss med bekkenet. Du må passe på deg selv. Det kan gi kluss senere også hvis du ikke passer godt nok på deg selv.

Fabian høres jo forresten utrolig søt ut. Så liten også være så fornøyd med rommet sitt. Flink gutt :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meta: Han ER kjempesøt.. :hjerte: sånn helt objektivt sett.. :wink:

Helt ærlig, jeg får mange tilbakemeldinger på at han er veldig god og snill, har hørt flere barnløse som har sagt at hvis de var garantert å få en som han så ville de satt i gang medbabylaging med en gang..

Er lov å skryte litt uhemmet at ungen sin, er det ikke?

Tror jammen jeg skal se om ikke jeg finner noe bilde av vidunderet på PC'n og legge det ut på KG albumet, jeg.. Sebastian er jo der allerede.. :D

Forresten, meta.. jeg oppdaget nå nettopp at du bare er 24 år.. dvs jeg har jo fulgt med dagboken din hele tiden, så jeg har sikkert lest det før, bare at jeg ikke har bitt meg merke i det..

Har hele tiden innbilt meg at vi er like gamle, og så er du bare jentungen... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nei nei!! Jeg er jo 25 og veeeldig gammel. Gift og greier :ler: Blir 26 i april.

Jeg vil veldig gjerne se bilde av Sebastian :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du syntes at en gravid venninne av deg var til bry hvis hun spurte om flyttehjelp?

Tror ikke det, jeg!

Skjønner at du ikke vil plage andre, men mange synes faktisk det er fint å kunne være til hjelp! Særlig når du er gravid og må ta hensyn til det! :wink:Synes jeg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+2..

Da var vi ferdige med gamle-leiligheten, hadde overtagelse i går. :hoppe:

Jeg fikk meg ikke til å spørre noen om hjelp med vaskingen, gjorde alt selv i stedet. Ble veldig bra faktisk, de nye eierne så fornøyde ut.

Det er litt vemodig å tenke på at vi ikke skal bo mer i leiligheten "vår", må prøve å fokusere på huset i stedet... Fiiiine huset.. :hjerte:

Jeg og mannen "feiret" at vi var ferdig i går med film, pizza og godteri.. :D

Og så så vi på Team Antonsen, har aldri fått det med meg før, har vanligvis gått og lagt meg jeg da..

Herregud som jeg lo.. Fantastisk morsomt.. :hoho:

Prøvde å legge ut bilde av Fabian, meta, men jeg vet ikke hva som skjedde, om det var for stort eller hva, det kom i allefall aldri noe bilde i fotoalbumet mitt.. :roll:

Mye å gjøre på jobben om dagen, så jeg burde kanskje begynne snart..

Hasta la pasta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at det ikke gikk :( Jeg vil jo så gjerne se!!

Jaja.. Så flinke dere har vært som er ferdige med å flytte! Sikkert veldig deilig å ikke ha det hengende over dere lenger. Når blir nye huset ferdig da?

Ønsker deg en veldig GOD HELG!! :)

Klem fra Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk redigert et par år gammel bilde av Fabian.. sånn nogenlunde i allefall :roll: , venter på å få det godkjent..

Han er jo litt eldre nå da, men ikke så ulik, har kortere hår da, jeg pleier å bruke hårklippemaskinen på han.. :lol:

Ehhh.. huset blir ferdig i april en gang regner vi med..

Ble litt opptatt med bildegreier, så jeg glemte nesten å svare.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, wow. Sånn på mine surfeturer, så kom jeg tilfeldigvis over deg på snartmamma. Må si det var utrolig kos å se deg - sette ansikt til nicket :D Er det nå jeg skal legge ut bilde av meg selv i albumet, tro? :lol:

God helg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var han jo :) Så søt!!

Jeg vil også se bilde av Salamandra!! *løper til snartmamma så fort jeg kommer hjem*

Håper du har hatt en fin helg :)

Klem fra Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+5.. :D

Hmm.. ja.. asså det bildet på SM er ikke sååå fint at alle liksom må løpe for å se på det asså.. :flau:

Har hatt en fin helg, stille og rolig.

På fredag var jeg hos en venninne og så på den nye leiligheten hennes, og så på fredagsunderholdning på NRK, på lørdag var vi bare hjemme, bortsett fra en tur ut og handle votter og hansker til Fabian og to bittesmå gensere til Sebastian.. :hjerte:

Søndag var jeg ute på huset en tur og tittet litt på hvordan vi skal gjøre det med de innvendige veggene i 2 etg. Flyttet litt på noen av dem..

Gud, som jeg gleder meg til det blir ferdig.. :D

Tok noen bilder av huset utvendig, skal legge ut i albumet mitt når mannen får overført dem til pc og mailet dem til meg.

Er kjempetrøbbel med nett-tilgangen på jobben i dag.. superfrustrerende.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titt-tei, meta.. :lol:

I dag har både Fabian og Sebastian navnedag har jeg funnet ut..

Litt pussig.. :D

Grunnen er at skytsengelsen Sebastian har minnedag 20 januar sammen med pave Fabian.. hihi

Er så fornøyd med mannen om dagen, må nesten ikke be han om noen ting, han handler, vasker opp (er ikke oppvaskmaskin i leiligheten vi leier nå.. :-? ), henter Fabian i barnehagen.. han er så flink som bare det.

Støvsuger uoppfordret til og med.. :o

Dvs flink og flink, dette er jo oppgaver jeg gjør hele tiden uten at noen klapper i hendene og forteller meg hvor flink jeg er.. :roll:

Skulle egentlig bare mangle, det er sånn som dette det skulle vært hele tiden..

(Bortsett fra i periodene han jobber mye på huset da, da gjør jeg såklart alt hjemme)

Men det er deilig å slippe å mase og irritere seg i allefall.. :D

På torsdag skal vi på IKEA og titte litt på kjøkkenet vi skal ha, har en del spørsmål vi må få svar på, og så må vi ha litt esker/oppbevarings-ting, glass og ny stekepanne til leiligheten vi leier.

..og så må vi vel titte litt på stellebord og sånne ting..

Nå: jobbe litt igjen

(Hihi, tok forhåndsvisning før jeg sendte dette innlegget, litt brå temaskift her kanskje? jaja, det er MIN dagbok.. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi rapport om hva Ikea har å tilby på stellebord-og-anneet-utstyr-fronten, da! Er bittegrann interessert!

Nytt kjøkken blir flott! Vi fikk nytt i vår og er superfornøyde! Det blir morsommere å lage mat og invitere gjester og å VÆRE der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 uker!! :D

Yup, skal gi utførlig rapport jeg havsulen.. :wink:

Var en tur på sengetøylageret.. jeg mener Jysk.. i går og tittet, fant nemlig ut at Sebastian ikke har behov for et sånn stellebord med skuffer under, siden han skal få det skatollet jeg har malt (som ble såå fint.. :hjerte:) på rommet sitt til å ha tøy i.

Kanskje det holder med et enkelt stellebord med hylle® under bare? Hadde et på Jysk som kostet 349,- eller no' sånt.

Kunne kanskje malt eller beiset det som var av treverk på den for å gjøre den litt freshere.. eller henge "gardin" rundt?

I samme stoff som liftgardinen (hva nå enn slags stoff det blir)..

Har skumle planer om å ta ennå en tur på Rudo og titte på barnevogner i helgen..

Det kan jo hende de har salg, sånn at pappa må komme og kjøpe vogn mens det er tilbud.. :idesmil:

Er helt i hamstre-og-redebygger-modus allerede, hvordan skal det bli når det nærmer seg termin og vi bor i det nye huset?? :o

Kommer til å stryke hver eneste gulpeklut på forhånd sikkert... :lol:

Begynner å få ganske stor mage også nå, ikke noen tvil om at jeg er gravid nå, selv for dem som ikke vet om det på forhånd..

Kanskje shoppe litt mammatøy i helgen også? :D

Er "litt" i babymodus i dag.. Mette-Marit og Haakon sin skyld.. :lol:

Ei lita jente.. noomin... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy å gå og titte og planlegge... :D Vi har bare sett så langt vi dag, men det nærmer seg vel at man kan begynne å handle litt snart også. Har holdt igjen jeg da...

Men nå MÅ jeg få meg noe mammaklær - har én bukse som jeg kommer inn i... :-?

Baby-modus i går ja - det var jo bare snakk om fødsler og babyer overalt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...