Gå til innhold

Trening er gøy!

Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Okey :danse: Her kommer dagens treningsreview:

FitnessFusion Elixia

Terningkast: 3 (av 6)

Gøy Faktor: 3

Fit Faktor: 3

Konsept: 3

Sliten: 3

Zen-faktor: 4

Litt skuffa, må innrømme det. En veldig midt på treet (litt under middels) time . Siden det er fusion, så blir det liksom litt av alt da. Litt sånn halvveis. kjente igjen mye pilates, og noe strekk/yogaaktig, og veldig basic styrkeøvelser i form av planke, armhevinger og mage (mageøvelsene var pilatesinspirert, med ruller osv).

Men føles jo godt nå etterpå, det var ikke å angre på heller liksom. Burde vel egentlig testa ut over tid for å se hvilken effekt det har. Men jeg tror nok at jeg heller holder meg til ren pilates, rene styrketimer og heller mer kondis og gladmusikk. Ble litt kjedelig på en måte?

Anbefaler dere allikevel å prøve: alltid kjekt med noe nytt, instruktørere og timer er forskjellige, og vi har jo også forskjellige måter vi liker å trene på. :trene:

Æsj, så dumt at timen bare var sånn midt på :( Jeg skal teste på torsdag, og gi min vurdering ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaja.. så kom helga.. kongevær og jeg følte meg bare slappere og tettere.. Litt nedtur, men har nå vært ei fine helg for det!

Føler meg litt lettere i toppen allerede :)

Måtte bare ut i det fantastiske været, så jeg tok meg en fin joggetur. Superdeilig!! *klappe seg selv på skuldra*

Har funnet ut at jeg må heve aktivitetsnivået, ellers legger jeg på meg..(bombe??!!) (og jeg VIL være smal og stram! :sjenert: )

Nå er det taco til middag... yumyum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. så kom helga.. kongevær og jeg følte meg bare slappere og tettere.. Litt nedtur, men har nå vært ei fine helg for det!

Føler meg litt lettere i toppen allerede :)

Måtte bare ut i det fantastiske været, så jeg tok meg en fin joggetur. Superdeilig!! *klappe seg selv på skuldra*

Har funnet ut at jeg må heve aktivitetsnivået, ellers legger jeg på meg..(bombe??!!) (og jeg VIL være smal og stram! :sjenert: )

Nå er det taco til middag... yumyum :)

Så flink du var som kom deg på joggetur! Selv har jeg hatt superlat helg (på treningsfronten that is, men huhei, så hektisk for øvrig).

For øvrig ser jeg at vi har samme "motivasjon" for dette med trening. Være smal og stram. Og gjerne få en muskel eller to på veien ;)

Ha en fin mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smilla! Hehe.. mitt egentlige mål er vel å bli stor og rund... hehe. (men det kan kun oppnås med en spesiell aktivitet) Enn så lenge så får jeg holde meg smal og fresh.

yeah for Aurelia!! :heiajente: fra liggende halvdød posisjon i senga, i treningstøy, og ut på løpetur en liten time... Det gikk bedre idag, var skikkelig herlig var det!! Nesten sånn at jeg begynner å like å løpe...

Nå er jeg klar for :dusje: og så snart :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Vært forkjøla du også? Håper jeg ikke smitta deg ;-)

Men flinkesen som kommer deg avgårde på joggetur! Deilig når man kommer hjem igjen og hopper i dursjen. Gikk bare en liten tur i går jeg... ned i butikken og kjøpte potetgull til kampen. Nei og nei.. :nei:

Hihi.. håper Aurelia også blir stor og rund, så slipper jeg å være alene om å vagge rundt på treningsforumet her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:)

Da kom jeg meg på trening igjen.. litt umotiverende når det :regn: , hadde egentlig lyst å jogge ute (men har vannskrekk..hehe)

Stakk på Elixia for 3Dmølle og styrketrening, en god økt. Kokvarm og sliten i kroppen nå... :jepp: og litt sulten.. :)

Etterpå blir det venninnebesøk og besøk hos Svigers for :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ur som en delig søndag.

Flink du er som ikke lot motivasjonen forvinne helt med regnværet og heller fant et annet alternativ.

Nyt siste rest av helg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA kom jeg meg endelig ut på litt trening igjen... Har hatt en travel uke på jobb med 2 reisedager, og nå i helga har jeg bare vært heeelt utlada.

Fikk en goood løpetur nå, stolt av meg selv! Måtte benytte anledningen da :sol: tittet frem immellom :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, flinke Aurelia! :) Jeg tror jeg må følge ditt eksempel og finne meg en joggeløype ute i det fri (før det blir vinter og for sent), det høres deilig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god ide, smilla! Været er enda deilig, sånn innimellom.. Gjjær såå godt med frisk luft ;)

just do it! Løp på måfå, så finner du ruter av deg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, 40 % avslag på Nike-sko på gsport i nærheten i morgen. Jeg får ... heh, løpe og kjøpe ... så jeg kan komme meg ut og løpe (uten å ødelegge innetreningsskoene mine)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: dårlig samvittighet over å ikke ha trent på over ei uka.. og det er litt for lenge, for nå oooooorrrrker jeg bare ikke.

Oh, please motivate me! (skal sies at sterk mensen + forkjølelsesgreier nå i helga og enda..) la en demper. pluss flere dager med jobbreiser og travelt på jobb. Og idag har jeg fått gjort endel husarbeid osv,

Har lyst å trene i morgen... tror jeg... ;)

Ellers går det veldig fint, thanks :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender over noen motivasjonstanker! Hva har du lyst til å trene i morgen, da?

Jeg trenger motivasjon til husarbeid, jeg ... det er jo kjedeliiiig! Motivasjon til trening fikk jeg i dag, da samboer fôret ipoden min med litt "ny" treningsmusikk -et tips til etterfølgelse, for øvrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen vits i bry seg om det som har vært, noen ganger orker man bare ikke å trene og jeg mener det er helt greit en gang i blant.

MEN, i morgen sier du!

Da er det bare å kline til. Tenk på den deilige følelsen når du hopper i dursjen etter å ha fått bevega kroppen litt, og ikke minst den gode samvittigheten som kommer når du dumper ned i sofaen.

Haha... Frøken Snilla... husarbeid er og blir drit kjedelig. Men, tross alt gøyere med musikk enn uten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :klemmer:

særlig tanken på den gode varme dusjen høres bra ut... og se noe kjekt på tv etterpå i kosedressen og føle seg herlig trøtt.. NIce ;)

Liker jo egentlig å trene ja..Skal se det blir ordnings!

Ellers blir det tidlig :søvn: idag kjenner jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gjeiper: skulker trening idag.. *kremt* er så trøtt...

og jeg har kjøpt IS og skal kose meg...

(pleeease ikke kjeft på meg, jeg lover å komme sterkere tilbake) :jepp:

Edit: har nå booket meg på spinning i morgen for å sikre at jeg får rørt på rumpa litt snart.. spinning er trygt! (grua meg litt til elixia merker.. jeg vil trene ute.. savner sommeren og lange lyse kvelder...)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. da er vi to!

Skulka i går jeg også, og dro rett hjem i senga og sovna :sleeping:

Hvordan gikk det i dag?

Tror jeg skal ta meg en tur ut i høstsola etter middagen i dag jeg. Men, jammen blir det fort mørkt.. om dagen. Liker ikke å trå rundt i byen i mørket, så får passe på å komme meg ut før det blir mørkt ;-)

Og, grattis med sånn, heter det, ticker?

Da er det prøving på gang? Sender over baby støv og krysser fingre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...