Pasjonsblomst Skrevet 12. april 2010 Forfatter #101 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Heeerlig helg! Var overraskende ganske gåen i beina/kroppen lørdag etter joggingen.. ikke akkurat vant med det nei, jogging ER tungt for systemet (så jeg brant ganske mye kalorier relativt, f.eks). Søndag: DEILIG DEILIG DEILIG topptur 4 timer, med blå himmel, vindstille og uuuuuuutrolig flott natur Hadde 2 på vei hjem... yumyum (bryr meg mer om trening/styrke/kondis enn vekt, er heldigvis relativt slank... selv om jeg ikke sier nei takk til en strammere kropp :gjeiper: ) mandag: 3 mil sykling:) Igjen veldig herlig!! Jeg elsker vår og sol.. diggdiggdigg. Hilsen Aurelia som er gira på trening, og formen er stadig stigenede... Er så blid og fornøyd nå. Endret 12. april 2010 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 12. april 2010 #102 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg blir så glad når jeg leser innleggene dine! Og det smitter!! Kan ikke vente på å komme meg på sykkelen i morgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 13. april 2010 Forfatter #103 Del Skrevet 13. april 2010 Ingen trening idag, er helt fiskepudding.... og litt smågrumpy, ikke PMS allerede håper jeg.... I dag gleder jeg meg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 13. april 2010 #104 Del Skrevet 13. april 2010 Uff kjipt med sånne dager Tenk på den herlige helgen du hadde og de fiiine dagene som kommer fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 17. april 2010 Forfatter #105 Del Skrevet 17. april 2010 Idag blir det spinning inne grunnet dårlig vær ute.. Litt greit å bytte litt på også. Gleder meg, må snart begynne å få på meg klærna nå.. tar kanskje litt vekter også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 17. april 2010 Forfatter #106 Del Skrevet 17. april 2010 <- meg på spinning, svette til alle kanter.. HØY puls idag.... over halvparten av tiden i sone 3, og kun 10 min i sone 1. Sliten nå, og litt kvalm etter å ha styrtet en proteinsjokolade (og litt dårlig samvittighet, er sikkert mer kalorier enn hva jeg har forbrent..) Mest god samvittighet altså.. og jeg svetter enda.. sitter og avkjøler meg før en heeeerlig dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 17. april 2010 #107 Del Skrevet 17. april 2010 Så flink du er som har vært på spinning allerede! Tungt når svetten siler, men jeg syns det er litt godt også, føler liksom enda bedre at jeg virkelig har trent etterpå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 18. april 2010 #108 Del Skrevet 18. april 2010 Høres ut som en herlig økt du hadde i går Aurelia! Trening i dag også? Sykkeltur på meg straks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 18. april 2010 Forfatter #109 Del Skrevet 18. april 2010 blir trening idag også.. hatt en litt rastløs dag, da jeg har hatt lyst å gjøre mye, men ikke gjort særlig... (men tatt en tur ut, og tatt noen min solarium faktisk. herlig ).. Nå skal jeg teste ut Tracy Andersson Dance Cardio her i stua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 18. april 2010 #110 Del Skrevet 18. april 2010 Det får`n si. Kjempeflink du er som trener på søndag! :-) Her i gården er det superslapp dagen derpå søndag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 19. april 2010 #111 Del Skrevet 19. april 2010 Hvordan gikk dance cardioen? Har hørt den skal være ganske tøff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 19. april 2010 Forfatter #112 Del Skrevet 19. april 2010 Hmm.. den var ganske tøff ja, både i progresjon, koordinering og puls. Måtte spole endel frem og tilbake, og fikk kanskje ikke mest utbytte av akkurat treningen igår. LItt sånn halvveis hoppende og prøvende, litt kald og varm om hverandre.. Blir nok bedre om en klarer å lære inn dansinga.. Men kjenner det faktisk i beina idag lell! Nå gleder jeg meg bare til å dra hjem fra jobb, hoppe i full sykkelbekledning og ta en laaaang tur (ca 5 mil).. Er lite vind, grei temp og lett overskya. Fine sykkelforhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 19. april 2010 Forfatter #113 Del Skrevet 19. april 2010 4 mil i dag på sykkel såklart! trøtt og god nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 20. april 2010 #114 Del Skrevet 20. april 2010 Høres ut som en goood tur i dette fine vårværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 21. april 2010 Forfatter #115 Del Skrevet 21. april 2010 uugggggg... idag er formen helt i bånn!! utrolig trøtt og sliten, og venter mensen med masse murringer og verking på gang... og ja, rett og slett helt skutt! JObbreise i morgen, får ikke trent før lørdag tenker jeg.*sutre* *klage* den dumme syklusen går ut over treningen min! (og mye annet også) Men føler jeg trenger litt hvile nå, så det er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. april 2010 #116 Del Skrevet 21. april 2010 Hekter deg på mine innlegg igjen! Du var falt ut. Så flink du er til å trene! Jeg har også lyst til å komme i gang med litt sykling. Sykla litt på sensommeren i fjor og fant ut at jeg likte det veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. april 2010 #117 Del Skrevet 22. april 2010 Uff så dumt at du får så plager ved mensen Syns du skal ta det helt med ro og komme deg igjen og du må kose deg masssse på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 22. april 2010 Forfatter #118 Del Skrevet 22. april 2010 Har det ikke sååå ille da.. Men jeg utvikler jo helt scizofreni.. når pms og mensen kommer, så tar jeg av meg treningstrøya, inn i kosedressen, og frem med godteskåla.... mums mums mums. Idag har jeg fortært pizza, sjokolade, brus og is... JA, sant det høres ut som jeg har vært i bursdag til en 8 åring??? aaaaannnngstttt... hvordan holde oppe motivasjonen når hele kroppen min blir helt "gele" og følelsene løper løpsk?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 22. april 2010 #119 Del Skrevet 22. april 2010 Har det ikke sååå ille da.. Men jeg utvikler jo helt scizofreni.. når pms og mensen kommer, så tar jeg av meg treningstrøya, inn i kosedressen, og frem med godteskåla.... mums mums mums. Idag har jeg fortært pizza, sjokolade, brus og is... JA, sant det høres ut som jeg har vært i bursdag til en 8 åring??? aaaaannnngstttt... hvordan holde oppe motivasjonen når hele kroppen min blir helt "gele" og følelsene løper løpsk?? hehe Ikke ha slike ting liggende på lur i skuffer og skap pleier å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 22. april 2010 #120 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Må le litt... Men samtidig blir jeg litt nervøs for hvordan jeg blir når jeg om 2 uker skal slutte på prevansjon... Ser for meg at jeg lett kan gjøre det samme... Hva med å trene yoga eller no når du ikke er helt i form? Er det bedre? Eller gå deg en tur - få litt frisk luft! Håper du snart føler deg bedre - hvis ikke får du bare ta deg selv i nakkeskinnet Endret 22. april 2010 av twinklestar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå