Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg


iingvild

Anbefalte innlegg

:) Det var koslig å snakke med deg også pusla! Har vel ikke vært super flink i dag. Jeg funnet noen nye artikler også, så det er alltid noe å lese! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å skrive at jeg har trent! :D Var utrolig sliten etter på. Ble litt tidlig trening, så måtte finne noe annet enn Hotel Cæcar. Det ble da starten på Harry Potter 3. Ikke så ille å løpe til egentlig, men den kan nok ikke brukes flere ganger. Hehe... Sliter litt etter hvert tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Jeg har det bra jeg. Men det er litt kaldt på kontoret her som jeg sitter og prøver og lese. Haddde vært bedre å sitte på en cafe med en varm kakao! ;)

Gleder meg litt til å trene i dag, for det gikk så bra med løpinga på mandag. Da går det sikkert ennå bedre i dag. Men sliter litt med au au i kneet etter løpinga. Men jeg har jo ikke slått det noe nå i det siste, så orker ikke dra til legen bare for det. Må "samle" opp litt før jeg drar dit! :)

Skal søke på jobb nå, så det blir spennende. Kjenner arbeidsgiver, så blir evt litt rart under intervju og sånt no. Men men... :D Det blir i alle fall spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

En fryktelig kald dag i Oslo. Våknet til -16 grader C og det var rim på ventilen på vinduet. Slapp heldigvis å stå og vente lenge på buss og bane som jeg måtte i går. Fikk en super koslig overraskelse av kjæresten i posten i dag! :) ÅÅååå..... *Smelte*

:):kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Det var super kaldt idag ja! Måtte på med strømpebukse for første gang i år jeg....

Håper alt går bra med lesingen ;) Du er flink!

Ha en fin onsdagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Straks helg! :D :hoppe:

Men får vel kanskje gjøre en siste liten innsats før jeg drar hjem! I dag blir det trening og Idol.

Veninna som har vært i Mexico kom hjem i dag, håper det iallefall! :D Kjempe koslig.

i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Lenge siden jeg har vært innom nå :sjenert:

Takk for hilsen i boka mi!

Så flink du er som trener... Begynte så smått jeg også, men har ikke hatt tid de to siste ukene :roll: Får prøve å komme i gang i morgen, ble litt inspirert av deg nå :)

Hvordan går det med jobbsøkingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Takk for hilsen Sommerfugl, Sandra og stas.

Jeg hadde en fin helg. Traff ei veninne på fredag, hun hadde bakt boller og vi så på Idol. :) Veninna som er kommet hjem har jeg ikke sett noe til, men har fått bekreftet at hun er kommet hjem. Ser henne vel i løpet av uka.

Jobbsøkingen blir med den ene søknaden for nå. Skal se hva de svarer først.

Er snart ferdig på laben for i dag, så da skal jeg skrive litt på rapporten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Takk for det pusla! Håper jeg får skrevet litt på oppgaven, og at jeg ikke bare har energi til å være på laben. Må være rimelig konsentrert for å kunne gjøre alt riktig på laben, så da er det vansklig å sitte med teori etterpå.

Fikk trent i dag, løp 2,7 km på 21 minutter. Det er mye bedre enn da jeg startet, så jeg er rimelig fornøyd. Tipper det blir ennå bedre også, men den som lever får se. :)

Fikk hilst på veninna mi i dag også, så da vil jeg si at det har vært en meget fin dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! :):klem:

Ønsker deg en fortsatt fin uke, snart halvveis til helg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det Fisken! Nå skal jeg trene litt, må bare ikke sovne! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ble faktisk tidlig trening i går! Var litt behagelig, men ble helt surra og lurte på hvilke dag det var i går kveld. Pleier jo trene på kveldene på onsdager, så trodde ikke det var onsdag! Hehe...

Nå sitter jeg og skriver. Mye jeg ikke husker fra grunnleggende biologi og biokjemi som jeg må titte på i boka, og har mer problemer med å huske hva alt heter på norsk! Hehe... Fant en super side som illustrerer hvordan DNA er bygd opp og sånt no. Hvis noen er interresert så er url'n http://www.bbc.co.uk/education/asguru/biol...ics/index.shtml

I går hadde vi besøk av kusiner og tante (derfor jeg ikke kunne trene på kvelden). De var på besøk for å fordele litt fra mormor og morfar. Nå ser det ut som et loppemarked hjemme, i følge pappa. Jeg er bare glad jeg har det pent og ryddig nede i hyblen min! :D Vaska badet i går, og DET var på tide!

Nå får jeg skrive vidre etter at jeg har spist litt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Da tok denne dagen slutt også!

Tenkte på det da jeg satt på t-banen i dag:

Det er irriterende hvis noen går inntill deg og røyker. Er totalt ikke-røyker og sett litt av hvert om hva som skjer med lunger og celler. Men men.... var ikke det jeg skulle si. Var et eldre mor/sønn par som satt på t-banen i dag tidlig. De satt rettovenfor og ved siden av meg. Jeg følte meg MOST! Så begynte de to og spise røde epler! Wææ... Kan ikke fordra røde epler ;) men det var merlig hvordan lukta bredde seg utover! Var ikke behagelig. Så hvis du skal spise røde epler! Keep away! :P

Ha en fin kveld, alle dere lesere og evt sniklesere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Du er litt søt, røde epler?? Lukter det av det, altså? Jeg liker dem heller ikke, men har igrunn aldri vært plaga av folk som spiser dem! Men at det kan være ekkelt å sitte på t-banen, det er jeg enig med deg i. Man sitter gruelig tett noenganger!

Ønsker deg en god slutt på uka! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...