Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg


iingvild

Anbefalte innlegg

Takk Pusla og Fisken!

:) Har hatt kjempe vær på hytta ja! :) Hytta ligger ei times kjøring mot Gjøvik. Var på skitur i går, og i dag har jeg nyti hyttelivet med god varme i ovnen og krim boka mi! Lagde tacopizza på hytta i går, og den ble super nam! :)

Blir en ny spennende uke på laboratoriet. Håper alt går like bra som sist uke! :)

I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Ny uke! I natt var det fullmåne, så koslig å se på vei i dag tidlig!

"Bare" litt over 2 uker til kjæresten kommer på besøk! Hjippi! Så er det bare å holde ut de dagene da! :roll:

Hva skal man finne på! Hm....... Være litt på KG kanskje? :):sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk pusla!

Hallo Fisken! Koslig å ha besøk av deg! :)

Har tent i ovnen, så nå er det bra temperatur her! Sitter og laster ned ting til Sims 2. Moro å få litt nye klær. Hm.. skulle ønske jeg også fikk litt nye klær.

Sendte mail til samfertselsdep. fordi det er uretferdig at studenter som studerer utenfor oslo, ikke får studentrabatt på trikk/buss/bane. Fikk mail tilbake i dag. Så da er jeg i alle fall hørt! :) Ikke det at jeg sparer noe mer penger da.... :S

Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nu er det natt :) Skulle ønske jeg kunne sove i masse timer. Men i morgen er der fredag! Hjippi! Bare bli ferdig på laben først sa!! :roll:

I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Takk søndagsengel? Hadde en fin helg jeg, selv om jeg egentlig bare var hjemme alene og koste meg. Hadde planer om å se film på lørdagen, men det ble mest Sims2 spilling. Hm... egentlig litt for mye tror jeg.

Mamma rydder i gamle ting fra leiligheten til mormor og morfar. Mormor døde for noen år siden, men siden morfar skulle bo der, ble det naturligvis ikke ryddet noe der. Mamma finner igjen håndarbeide hun lagde på skolen i 2. kl og sånt no. Kjempe koslig. Mamma er flink til å systematisere diverse brev og sånt no, så det kan leses av mange. :) Var litt rart å se på passbilde av morfar fra 1945. :)

Les denne hvis du lurer på min problemstilling for masteroppgaven, ser på et gen som kanskje kan være grunnen til dette. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102495

Da får jeg fortsette å lese.

I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Spennende å forske på det der! Blir sikkert morsomt å skrive masteroppgaven, selv om det er slitsomt og krevende! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Har det bare bra jeg fisken! Ser fram til å jogge til Hotel Cæsar etter på, da virker det ikke som at man jogger så lenge. Kan lett bli litt kjedelig å løpe på et bånd som ruller :)

Har også kjøpt flybiletter til jeg skal til Trondheim i påska, så glad det ikke ble så dyrt. Bare 702 kr. :D

I helga skal jeg ha besøk av/passe min fetters to barn. Sønnen hans er 8 år og datteren er 4. Vi skal dra å se den nye Ole Brumm filmen som har før premiere i helga. :D Gleder meg. Lenge siden jeg har vært på kino, en hel måned. hehe..

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

702 kr til Trondheim? T/r altså? Det var utrolig billig da! Det ble endel dyrere å bestemme seg to dager før ja :wink: .

Håper du hadde en koselig kveld med barn og Ole Brumm-film da! Hørtes kjekt ut!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for besøk pusla. :)

Barnevakt er ikke før til helga. Jeg planlegger litt. Flink til sånt no. Er ikke så mye annet å finne på. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Trondheim, det er en herlig by.. :)

Og en fyr jeg er litt betatt av er i militæret en times tid med båt fra Trondheim :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):klem: Fisken! Håper det går bra med "militærmannen". Kjæresten er på rep øvelse han nå, så nå er han grønn også! :)

Kusina mi fikk en liten sønn i dag på morgnen. :) Så kjempe koslig. Han var veldig ventet når som helst, siden hun hadde termin den 21. januar. :) Jeg er glad for at det ble et februarbarn i stedet. Er litt spendt på navnet, siden de ikke er klart å bli enige ennå! :D Gleder meg til å se han! Hun har to kjekke barn fra før av!

Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, så koselig med baby! Søskenbarnet mitt fikk barn i sommer, som jeg enda ikke har møtt siden de bor i spania... :-( Du er heldig hvis de bor nærmere enn det... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Mine kusiner og fetter har nå tilsammen 10 barn. Alle bor i oslo eller mot Drammen (Asker + Lier). Så det er supert. Tror ikke jeg får sett den lille før til neste uke, men skal la de små fettere og kusner + onkler og tanter slippe til først, jeg er jo ikke så nær i slekt. Men men... synes det er koslig å så god kontakt med kusiner og fetter. :D

*Glede seg til helga!!!* *Ole Brum, Here We Come*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) takk pusla! :klem:

Skal kose meg masse. Ikke minst skal jeg slappe av, så jeg har masse energi til neste uke. :D

Nå skal jeg straks se ny episode av The O.C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...