Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg


iingvild

Anbefalte innlegg

Hm... håper jeg får den jeg har lyst på! :)

Blir vansklig oppgave, men er om det jeg har lyst til å drive med i fremtidig jobbing. Genetikk, sykdom.... :) Spennede felt, som kanskje blir mer og mer aktuelt når vi vet mer om alle sykdommer som ikke ennå er helt kartlagte.

Nå er jeg utrolig sulten. Skal ta bilde av en agarosegel og så er det å forte seg hjem for å lage mat!

*UUUUUUUt slutet!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Har ikke fått skrevet så mye på oppgava i dag, men har nyti en dag helt alene. Har jo egentlig flyttet inn der kjæresten bor, så da blir det ikke mye fred å få alene. Men nå i helga er kjæresten på besøk hos broren sin, så da er jeg alene hos han. :sjarmor: Tenkte jeg skulle ha giga fest ;) men så tenkte jeg det kanskje hadde vært deilig med en kveld helt alene!!

Må sende inn datan til rep siden det er litt problemer med vifta på den. Derfor har jeg brent ut rubel og bit, og sett alt som skulle sees og ikke brennes. Så Jersey Girl i dag, en av filmene som var slaktet ned av alt og alle. Men synes den var grei jeg, nok en gang fått bevist at jeg ikke er kresen i filmveien!

Håper de kjæresten min bor sammen med ikke har noe nachspil i dag! Snork! Her bor det nemlig ikke mindre enn 5 gutter tilsammen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert godt med litt tid alene når du nå bor sånn med kjærste og flere gutter til! Du er forhåpentligvis en tålmodig sjel :-) .

Jeg forstår ingenting av det du skal skrive oppgave om da, men det er jo fint at du får skrive om det du vil. Det hjelper jo stort på motivasjonen!

Ha en trivelig søndag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen pusla! :)

Jeg er nok ikke super tålmodig, men jeg kan hvis jeg vil! Litt av grunnen til at jeg ikke har så lyst til å bo her etter jul, så håper på oppgave i Oslo.

Jeg er ikke helt sikker på hva oppgaven går ut på jeg heller, så det er da ikke så rart! :)

Har vært en fin søndag! Var en tur på skolen i dag, og fikk akkurat gjort det jeg skulle før brannalarmen gikk! Heldigvis kunne jeg da tusle hjem, kjipt med hvor ofte brannalarmen går i realfagsbygget på gløshaugen i Trondheim!!!

Nå har kjæresten kommet hjem, og jeg avsluttet litt spilling av Sims 2, Rollercoaster t. 3 kom også i posten, men må nok stjele datan til kjæresten for å spille det! :) Datan min trenger en real rep! Kjipt siden den bare er et år gammel! Men koster heldigvis ikke noe, håper jeg!

Håper på en ny uke, med bra resultater på laben!!!!!!

*******************************************

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå snør det masse i Trondheim! Hjippi! :D Deilig med snø i stedet for masse regn! Startet med at det var en real snøstorm i natt, måtte lukke vinduet, for jeg fikk snø i hodet! Litt kjedlig når man forsøker å sove! ;)

Til helga kommer veninna mi på besøk, og det blir trivelig! :D

Sendte datan med posten i dag! Så til alle postmenn:::: VÆR FORSIKTIG MED DATA'N MIN!!!!

Håper jeg får den tilbake innen jeg skal toge sørover til jul, for da har jeg togplass med strømuttak! :sjarmor: Blir nok litt film og litt serier, i tillegg til at jeg endelig skal oppdatere hjemmeside, samt fikse litt kokebok!

Gleder meg til å bli ferdig med prosjekt og eksamen! Ber på mine knær om at jeg IKKE skal ha muntlig eksamen den 30. november! :(:(

OPPSUMMERING: SNØ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka mi :)

Det var koselig!!

Leste forresten, på hjemmesiden din, at du har familie i Lier og der har jeg familie og ;)

Håper du får en fin onsdagskveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei iingvild. Har ikke vært innom dagboken din på lenge. Strever fælt med semesteroppgave, nå er det nesten mer fristende å tørke støv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ingvild,

I dag snødde det i Oslo også. Jeg synes det var en fin tid for snøen, ikke altfor tidlig.

Krysser fingrene for at du kommer til Oslo 15. desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Har vært flere dager med snø i Trondheim allerede! Merker at høstskoene er en SMULE glatte!

Sommerfugl83: Takk for hilsen, har tante, kusine (med mann og fire barn) og fetter (med kone og to barn) i Lier. Kjempe koslig der!!!!

Arkana: Håper det går bra med oppgaven!!

Sandra: Håper datan kommer tilbake hel ja! :) Takk for kryssing av fingre, det trenger jeg!!!

Yoni: Koslig at du tok turen innom! :) Kommer nok til Oslo den 15. desember uansett, har familien min der, og skal være der hele jula! Bra det er kommet snø i Oslo også ja!

Nå får jeg starte med skolegreier.

:klem: til alle som er innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::vinke:

:D

:hoppe:

Hei Lykke!! Takk for :klem: ' en!

Sender en tilbake!

Nå skal jeg hjem etter en passe dag på skolen! Begynner å bli ferdig med bioinformatikk prosjektet vårt, så nå kan vi snart satse alle kluter på det virkelige prosjektet! :D

Håper på noe godt til middag! :sjarmor::hjertesmil: (=les kjæresten) lager middag!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ber på mine knær om at jeg IKKE skal ha muntlig eksamen den 30. november!  :(  :(

Skal være med og be litt jeg :wink: . Muntlig er fryktelig skummelt, særlig når man går og gruer seg i forkant, men det går sikkert bra uansett da! Det beste er nå uansett å slippe!

Håper helga di bli super! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk pusla!

Så i arka vi fikk i starten av semesteret at vi får vite om muntlig kl 14 dagen før eksamen. Wææ... det er jo nesten ingen tid å lese på! Tror jeg skal lese hele helga uansett jeg da! Huff.....

Har kost meg hele helga. Har hatt ei veninne på besøk fra Oslo, og siden datan min er i PS data sin besittelse, så er det lite mulighet for KG annet enn på skolen. Og da skulle jeg jobbet med ..... ja, skole! :roll:

Skal nyte de siste ukene i Trondheim, blir litt rart og pakke sammen tingene på rommet mitt igjen. Flyttet inn rett etter sommeren, så har ikke bodd der så lenge.

:klem: til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Takk Fisken! Du er ikke så værst du heller! ;)

Skal levere oppgave på toredag, og tror det skal gå bra! Leste et kapittel til eksamen i går, og blir vel et nytt i dag! Er rundt -8 C grader her nå, og det er Brrrr****

:roll: Men snø er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...