Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg


iingvild

Anbefalte innlegg

hehe...sant nok, men deler sjokoladen hver dag med kjæresten, så den ligger hos han. Er jo der ofte jeg, men han er der også mens jeg er på skolen, så kanskje værre for han og ikke spise opp mens jeg er borte.

Har skrevet nesten hele framføringen til mandag i dag. I tillegg til at vi har organisert alle agarosegel bilder. Til og med funnet en konklusjon, vi fikk ikke lov til å si noe negativt selv om prosjektet gikk dårlig, så det var en liten utfordring.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Takk for hilsen Søndagsengel? og Sandra.

Nå er alle tingene mine på vei til Oslo og det gamle rommet er vasket. Deilig å være ferdig med det! Ble akkurat plass i bilen til mamma og pappa før de snudde snuta tilbake til Oslo. De kom i 16 tiden i går, og vi + kjæresten var ute og spise pizza på peppes.

Nå må jeg forberede muntlig framføring av prosjektet, har laget power point slider, men må finne ut akkurat hva jeg skal si.... Huff, gruer meg....

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Ferdig med fremføring! Nå må jeg lese til eksamen som er på fredag! Etter masse TheSims2 spilling i går må jeg ta meg sammen! :roll:

En uke og to dager til det er juleferie.

Fikk mail fra sønnen (8 år) til fetteren min i går. Han hadde laget en ønskeliste på exel. Utrolig bra. Han og søsteren på 4 hadde faktisk ønsket seg noe jeg har gått og tenkt på om jeg skulle kjøpe til dem, så det er jo bra. Skal også fikse opp hjemmesiden til 8 åringen, som jeg lagde til han for to årsiden! Det blir litt å gjøre på togturen ned til Oslo! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk fremføringen da?

JEg er glad for at sims2 ikke kan spillers på min laptop, hadde det vært mulig hadde jeg glemt alt annet og kun sittet foran skjermen. (Sitter her mer enn nok som det er :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Fisken!

Fremføringen gikk faktisk ganske greit. Vet ikke helt ennå, men hun som skulle veilede oss i "fremførings teknikk" var i alle fall fornøyd. Hun sa hun syntes at det helhetlig var bra, selv om vi leste opp litt mer enn vi så opp, men hun sa hun skjønte det, siden det var rimelig vansklig. Heller ikke så lett, siden foredraget ble rettet av prosjekt lederen vår 30 min før vi skulle holde det! Hehe...

I morgen er det eksamen i medisin for ikke-medisinere. En eksamen som er flervalgs eksamen, og kun bestått ikke bestått karakter. Det var fest på naborommet her i går, så sovnet sent og våknet med hodepine i dag. Men håper jeg får starta å gå igjennom de siste eksamensoppgavene snart.

Om ei uke er jeg i Oslo og driver med utpakking av alt rot og skrot som er blitt fraktet hjem. Blir litt rart. Hadde et fult klesskap i Oslo og et her, så må nok rydde litt ja....

Også har fetteren min sakt at sønnen hans gjerne vil "arve" skrivebordet mitt, så det er jo flott. :) Skal dit om ei uke.

Nå får jeg lese litt....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fisken! :D

Tror det gikk greit, skal skjekke fasiten når jeg kommer hjem. Litt skummelt da :( , men tror det går greit! Har sittet til nå og skrevet resultat til rapporten, men nå er det helg! Satser på å bli ferdige på mandag!

Hjem til pasta! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser her inne begynner jeg å huske de eksamensperiodene før jul. Det var intenst og slitsomt ja, fy flate jeg er glad jeg er ferdig med det der (for ca. hundre år siden faktisk, men det er nå så). Men så er det utroligdeilig å få juleferie da! Og det er ikke lenge igjen før du har juleferie nå, og skal nedover til den fantastiske tigerstaden vår!

Lykke til med siste innspurt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pusla, og takk for lykke til ønskning.

Skal nok overleve siste dager med skriving ja! Har bare diskusjonsdel og konklusjon igjen. Leverer på onsdag før jeg setter meg på toget sørover.

Har i helga gjort litt på oppgaven i tillegg til å sove lenge! Hehe... slappe av er viktig. Kjæresten hadde besøk av en kompis som han var på byn sammen med i går. Jeg så Mona Lisa Smile her, og koste meg med en ny episode av The O.C. Digger den serien.

Får kanskje spille litt mer Sims2 jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Jeg skal ikke ha eksamen søndagsengel! :) Skal bare skrive ferdig prosjektoppgave jeg! :)

Du får ha lykke til med eksamen du! Hadde min siste eksamen (for alltid??) sist fredag!

Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, og fortsatt vansklig å stå opp tidlig! Bra jeg ikke skal være så tidlig på skolen, for kjæresten er på kjøkkenet og lager egg, bacon og kakao! :D:D:D

Kommer til å savna han utrolig når jeg er i Oslo etter jul. Er litt uvirkelig på en måte!

Siste innspurt på prosjektet i dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj, var så opptatt med å legge igjen meldinger i andre dagbøker at jeg nesten glemte min! :roll:

Fikk levert oppgaven i dag, men det var bare så vidt! Vi hørte med damene på instituttkontoret når de stengte, og da var det akkurat en time igjen til stenge tid. Vi hadde da den tiden til å kjøre retteprogram, rette på referanselista, printe ut og løpe på tapir for å binde inn oppgava. Gjett hvem som leverte etter at damene hadde låst kontordøra, men ikke rukket å gå! :D Hehe... vi rakk det i alle fall, så nå er det jule ferie.

I morgen skal jeg shoppe litt, levere nøkkel til leiligheten min og kose meg med kjæresten før jeg setter meg på toget nedover! :)

Deilig med ferie!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Takk Sandra!

Ja, nå er jeg i Oslo. Togturen gikk egentlig veldig greit og fort, siden jeg hadde plass med strøm til datan min. Satt og så på Joey, Everwood og Charmed x3. Så var vi nesten framme. Prøvde å spille Sims2 også, men toget rista faktisk litt for mye.

Hittil i dag har jeg pakka ut litt, vært på sykehuset og besøkt morfar og pakka ut litt til. Våkna da broren min og pappa dro kl 7.30 i morres, og fikk ikke sove mer. Bladde også igjennom alle de 6 teknisk ukeblad som var kommet siden jeg var hjemme sist.

Gleder meg til å få rydda alt, og til å være ferdig med all vasking. Må vaske inniskap, og alt som skal være i skap, i tillegg til gulv. Så det blir vel kanskje ikke så mye ferie ennå, men skal slappe av litt også. Reiser til fetteren min i morgen på besøk. Kjøpte julegave til barna i familien der i går! :D

:) iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...