Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg


iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:) Hei Fisken!

Helga mi var helt grei! Så fire fimer fra torsdag til lørdag. Har alltid pleid å se masse filmer, men i det siste har det ikke blitt så mye. Men tok det litt igjen nå i helga. Ellers prøvde jeg ut daimkjeks oppskriften hentet fra en berømt kokebok her på KG. De ble kjempe gode, selv om de ble litt svidd.

Nå sitter jeg og ser på Akutten. Siste episode jeg ikke har sett fra denne sesongen, siden jeg har lastet en del ned fra nettet.

Ser nå fram til å bli ferdig med prosjekt og fag, og starte på master oppgave etter jul. Gleder meg i alle fall til å få vite hva jeg skal drive med.... Men hvorfor er de så ....... treige?

Ser at det nesten er full måne ut av vinduet her, typisk "Buffy" måne Skyer rundt, men ser månen..... Huff og gru! ;) Snart Halloween også, pleier ikke gjøre noe ut av det men.... :) Kosligst at barna kler seg ut synes jeg.

Ha en fortsatt fin kveld de som dumper innom her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme etter en lang dag på skolen, og nå virker det som om prosjektet beveger seg litt vidre igjen! :D:D Men vet ikke helt om vi blir ferdige, ja ja... får gjøre det beste ut av det.

I dag er jeg faktisk hjemme hos meg selv, og skal nyte en kveld og natt alene. Må bare huske at jeg ikke har noe frokost til i morgen, så det må kjøpes inn.

Har vært litt deppa de siste dagene, for det viste seg at kjæresten allikevel ikke kunne være med til oslo neste helg, men nå har han kjøpt togbillett til nattoget! :) Hvis ikke han hadde kommet nedover i det hele tatt, ville det vært kjedlig å sitte på toget helt alene. Skal også ta med syklen ned og noe andre greier fra rommet mitt. Husk husk.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Er nok ikke i Oslo ennå Fisken! Drar torsdag jeg! Har kjøpt billett til syklen i dag, så da får den være med hjem og stå i oslo som vinter dvale. Kjæresten skal være med, men kommer med nattoget på lørdag!

Har vært en liten tur på skolen i dag, og nå skal det snart spises lørdags grøt. Kjæresten er på kjøkkenet og lager! :wink: Blir nam nam.....

Utrolig så bra vær det har vært her i Trondheim denne høsten i forhold til i fjor. Da regna det hele tiden, mens nå har det kanskje regna skikkelig to dager. Blå himmel i dag også!

Ønsker alle lesere (om det er noen) en riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Koslig å høre Lille Solstråle!

Jeg har hatt en fin helg, med litt lesing, litt fotball og litt god mat!

Ser frem til en ny uke på skolen neste uke, med forhåpentligvis gode resultater med prosjektets bakterier, og avslutning av uka i Oslo. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ny uke og nye muligheter! Håper hele tiden at forsøket vårt skal lykkes, men vi får stadigvekk slag i trynet, så vi må gjøre masse omigjen! Ååå....

Gleder meg til torsdag kl 22.54 eller no, for da er jeg i Oslo......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Hei hå! Takk for at du stakk innom en tur i boka mi. Nå har jeg det veldig travelt. Plutselig så har ting begynt å skje på hovedfaget mitt, så nå har jeg mer enn nok å gjøre. Ha en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Nå har jeg snart vært i Oslo i 24 timer, og har truffet mange fra familien! Kjempe koslig!

Lille datteren (rundt 7 måneder) til kusina mi, så på meg som om jeg var en marsboer, men smilte litt også! :)

Hadde i dag også besøk av familien til fettern min, han har to barn på 4 og 8. Koslig å se dem også! Hvis jeg ikke hadde sett dem nå, så hadde jeg ikke truffet dem før i jula, og det er leeeenge fra sommer til jul. Koslig å være sammen med bare dem, og ikke også alle de andre barna i familien i jula.

Nå går snart kjæresten på toget, så da er det bare å stå opp tidlig for å møte han på oslo s rundt 7 i morgen tidlig! :roll: Kan heldigvis gå og legge oss med en gang! :sjarmor:

:) Kos dere i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei og takk både pusla og Fisken!

Nå er vi kommet tilbake fra hytta og været har vært supert ja! :) Nå skal vi hygge oss til toget går opp igjen i morgen!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står bra til Fisken! Gleder meg til middag etter dag ved en data som hvor ikke "space" taster virker helt!

Håper oppgaven blir ferdig før jul en gang!!! ;):roll:

Venter fortsatt på masteroppgavene......... Kommer vel snart håper jeg, og da må jeg velge om jeg evt skal ha oppgave her i Trondheim eller om mulig i Oslo!! Wææ.... skummelt!

iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Master oppgavene kom i går ettermiddag! Så da håper jeg at jeg finnet meg en oppgave som jeg har lyst på, og at ikke så mange andre har lyst på den samme oppgaven!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...