Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg


iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk i gjen Sandra, nå er ryddingen nesten ferdig. Selv om det fortsatt ser bombet ut på den delen av hyblen som er kjøkken. Men får ta det til uka. I morgen skal jeg lage litt julekaker, bake boller og få besøk av tre gode veninner. :D Gleder meg!

Da var det kvelden gitt..... Kvelden flyr fort når man spiller Sims2.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en flott søndag :P

Julekakebaking gir litt julesteming og det er fint for man får ikke mye julestemning av å kikke ut av vinduet her i oslo.... :roll: Men satser på at snøen kommer snart ;)

Ha en fin kveld :wink:

:klem:

:hoppe: HEIA NORGE HEIA NORGE :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Jeg har hatt en veldig fin søndag, Fisken!!

Vært på besøk hos morfar på sykehuset, han er blitt litt bedre. :) Vaska der jeg skal bo etter jul, i hyblen i huset her. Har bakt kanelboller og hatt besøk av tre gode veninner.

Måtte jo få med meg finalen i håndball EM også! :D

I morgen skal vi (mamma og jeg) se om vi finner julegave til meg, ønsker meg ny jakke, til turbruk.

Gleder meg til jul! :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk begge to!

Groo: Jeg bor i Oslo nå jeg! :) Skal ha diplomoppgave her, så håper jeg på en jobb!

Har hatt en stor bake dag i dag! Først lagde jeg misslykkede kokosmakroner. De ble flate pga min dårlige skilling av hvitta og plomma. Etterpå skulle jeg lage karamellkaker/mandelflarn. Tok 2 dl sirup, men skulle hatt 1/2, derfor måtte jeg 4 doble resten av oppsriften også! For et strev, men ble da kaker etter hvert. Tanta mi i nabohuset fikk en liten haug! :)

Var på kino, koslig å være litt annet enn hjemme. Fortsatt litt rart å være i Oslo. Men blir vel vant med det etter hvert. Savner kjæresten. Håper alt går bra, så jeg får dratt til Trondheim ved nyttårstider. Men morfar er syk, så er litt trist å reise herfra også. Mye kan skje på 7 dager. Det har vi merket den siste uka.

:klem: til alle!

iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, flyttet til Oslo? Hehe... Og jeg som har flyttet fra Oslo... Men ikke så langt da...

Uansett, håper du får en fin jul, at du får reist til kjæresten din som du vil og at morfaren din får det best mulig enten det blir på den ene eller andre måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var vi kommet helt til 2. juledag og i dag skal vi til pappas familie og spise middag! Koslig med alle de små og alle de voksne også selvfølgelig.

Jeg har hatt en fin jul, litt spesiell, men helt greit. Fikk en del fine ting til jul som jeg trengte og ønsket meg! :D

Må sy nye knapper i blusen min som gikk i stykker julaften pga utrolig dårlige knapper! :(

God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det sommerfugl! :) Jeg reiser i dag med tog til Trondheim for å være der på nyttårsaften. Tar deretter en velfortjent ferie sammen med kjæresten! :D

Godt nyttår til alle som stikker innom!

:klem:

iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...