Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg


iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: Mange år siden jeg hørte om/så noen som banka tepper, ja! Kanskje det ikke er samme effekten med støvsuger?? Hva vet vel jeg, som knapt gidder å bruke den engang! :wink:

Heldiggrisen som kan se fram til masse Felicity nå da! Jeg bare elsket den serien, kanskje jeg også skal skaffe meg den på DVD (jeg har allerede skaffet meg "Pride and Prejudice" og "Tornefuglene" - romantiker jeg??). Hvor har du bestilt de fra?? Jeg så Felicity på platekompaniet en gang, men det er lenge sida.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hei igjen pusla!

Hvis vi treffes en gang, så kan du låne Felicity veit du! :) Jeg har bestilt de fra Danmark, så må betale toll, men det er vært det! :) Er straks ferdig med å se sesong 1.

:D

Mamma hadde en teori om at det var kona til nabomannen som tvinger han til å gå ut og banke tepper. Jeg vet ikke, men tviler ikke på den teorien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg hadde en fin kveld i går ja. Bortsett fra at de siste kveldene har vært preget av at jeg har lagt meg ekstremt tidlig, rundt kl 22. Ser ikke på disse frustrerte fruene, men så en ny episode av 7th Heaven i går, morsomt som alltid.

Br*** så kaldt det er, gruer meg litt til å gå ut, men må vel det. Orket ikke ha vinduet oppe i natt, lå bare og frøs da jeg hadde det oppe i går kveld.

I dag skal jeg være på laben og sitte og lese artikler jeg fant i går.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke den eneste som fryser altså!! Fy flate så surt det var i sentrum i dag! Men for all del, vi skal vel ikke akkurat klage over vinteren så langt.

Håper du fikk lest det du skulle i dag, da.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ble lite lesing egentlig, var på laben halve dagen og prøvde resten av dagen og regne ut resultater fra laben i går. Sleit, sleit og sleit. Prøvde å ta det med hjem for å få det til å funke, men nei da. Åååååå.... ja ja, fikk det til så fint første gangen, så skjønner ikke hva jeg gjør galt.

Men har trent og sett en del tv serier i dag. Deilig å skulle straks legge seg. Skal tidlig opp i morgen og ta den siste labbinga for uka, håper det i alle fall.

Håper på å få sett den lille datra til kusina mi snart også, det er snart bare ei måned igjen til hennes 1 års dag! :D Tiden går fort, og hun er blitt en kjempe søt stor jente som prøver seg på å gå, hun gidder dog ikke krabbe, men men....

iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg iingvild!

Så deilig å legge seg tidlig! Vi er ikke noe flinke til det, men det hadde nok vært lurt. den siste uken har jeg lagt meg seint! Kanskje kl 02 :o men i går la vi oss i seneg halv 11, og det var deilig!

Ikke lett å legge seg tidlig når man er så veldig b-menneske som meg, men litt lurt når man har en liten baby som vil opp tidlig ;)

Ha en fortsatt fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Takk for det Sandra.

Det er lurt å legge seg tidlig ja, ble litt senere enn planlagt, for måtte jo ringe kjæresten og si natta! :D

Men sto opp kl 6.10 i dag, så det kom godt med. Gleder meg til å sove "helt" til kl 7 i morgen.

Er ferdig på laben for uka, er spent på resultatene PCR-maskina lager nå! Please.......

Skal ut og treffe en venn og dele en pizza på Peppes i dag. :D Håper det blir koslig.

I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D:D:D:D Da stemte endelig tallene. Hjippi! var virkelig redd for at jeg hadde gjort en stor feil, men det hadde jeg merklig nok ikke. Holdt på å gjøre feil på kjøringa i dag også, men redda meg inn på målstreken!! :sjarmor:

Nå gleder jeg meg til pizza!! Sliten i hodet. Og det er ikke vann i springen = null do besøk! J***** til de skal grave ute da!!! Håper de får teipa sammen vannledninga før jeg skal dra herfra i alle fall! Fikk snoka til meg litt varmt vann fra vannkokeren før den gikk tom, til rett i koppen! :D

I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Kjempe god pizza. Men dama på bussen ønsket alle god helg da de gikk av. Har opplevd det i det siste, at buss-sjåfører som ikke trenger opplyse om neste holdeplass, gjerne sier noe annet i stedet. Er en bussfører som har ønsket meg en romantisk middag og en fin kveld! hehe.... Men altså, det er bare torsdag, IKKE helg ennå!!!! Men men.... Skal unne andre folk vinterferie! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal ikke så mye til nei, er en sjåfør på t-banen som alltid sier god morgen når han går på vakta si på Tøyen. Synes det er koselig jeg :) . Og det blir snart helg for deg også da!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Jeg vet pusla, synes det bare er koslig jeg også, bare litt uvant! :)

God natt, prinsesser (og prinser (om det er noen av dem).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:)

Jeg har hatt en fin helg ja Sandra. Var litt ensomt på søndag, men etter et par timer med Sims2 spilling kom foreldrene mine hjem fra hyttetur.

Var litt rare lyder i huset på fredag, så var litt "ekkelt". Bla ringte telefonen to "ring", og det var ikke noe nr. på displayet på telefonen. Nabo hunden har også bjeffet ekstra mye i helga, hehe.... Men på lørdags kvelden hadde jeg besøk av ei veninne, så det var kjempe koslig.

I dag er jeg hjemme, har ikke månedskort som er gyldig før i morgen. Har lest i mine fagbøker om det jeg skriver oppgave om, og nå skal jeg lese to artikler.

:)

Har sakt ja til å være barnevakt til neste helg, så det blir koslig. Er til barna til kusina mi som er 4, 7 og 9 år.

:klem: til alle som fortjener det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Sandra, kjempe koslig med besøk!

Nop, spøker gjør det ikke. Riktignok er huset bygget før jeg ble født, men det er bare bygget i 1979, og det er bare vi (min familie) som har bodd her. Har god kontroll over eventuelle spøkelser. Men det var jo del av en gård i gamle dager. Men da var det frukthage. Mulig noen som falt ned fra et epletre for 100 år siden? Wæææ.... ;)

Jeg leser og jeg leser. Det er spennende og lærerikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært og lest hjemme i dag da! Det beste er jo når man synes det er interessant da!!

Koselig å prate på msn, forresten, så bare å ta kontakt når du har lyst på en prat :) .

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...