Sandra Skrevet 11. april 2005 #381 Skrevet 11. april 2005 Hei på deg! Ekorn er søte dyr! På finsk heter det Orava (har noen finske venninner og det er et av ordene jeg har lært meg..)
iingvild Skrevet 11. april 2005 Forfatter #382 Skrevet 11. april 2005 Jepp, enig i at de er søte. Men synes nesten fuglene er søtere. De ser ut som små dunballer nå om vinteren. Mamma mente de fikk litt sjokk og kom tilbake for å spise når det startet å snø igjen. De trodde nok egentlig vinteren var over! For et par år siden var jeg veldig utstødig på fuglenavn, og viste vel nesten bare navnet på Dompapp, men nå kan jeg til og med Bjørkefink, som er en trekkfugl og det kom inn masser av i løpet av uka. Men nå er fuglene matet for siste gang i år, og de må finne mat selv. Men det tror jeg ikke er noe problem akkurat. Skogen er stor, så da kanskje vi får fred på terassen igjen også. Når 30 småfugler kvitrer er det på en måte ikke så søtt lengre, hehe.....
Sommerfugl83 Skrevet 12. april 2005 #383 Skrevet 12. april 2005 Innom med en Skal hjem og lage middag jeg nå, er veldig sulten! Håper du får en fin kveld
iingvild Skrevet 12. april 2005 Forfatter #384 Skrevet 12. april 2005 Takk for Sommerfugl! Det er koslig. Rotinga på laben gikk fint i dag. Rotet sammen akkurat riktig av alt, slik at resultatene ble riktige! Ellers var jeg ute og spiste lunsj, og traff en på fire hjul og en på to bein! Et kjempe koslig avbrekk fra lesing og stress. I dag skal jeg til ei veninne og spise vafler! :D Nam nam, ellers skal jeg bare nyte ettermiddagssola.
Sandra Skrevet 13. april 2005 #385 Skrevet 13. april 2005 Hei på deg! Takk for i går, det var hyggelig! Håper testene dine stemte :-)
iingvild Skrevet 14. april 2005 Forfatter #386 Skrevet 14. april 2005 Nå er jeg endelig ferdig med alle de prøvene ja. Det har blitt 97 stykker, så håper jeg slipper flere, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre i neste uke. I går klarte jeg å få gjort det meste jeg skulle da jeg var hjemme. Spisemiddag (ikke så vansklig), pakke inn bursdagsgaver (til to av mine kusiner sine barn som jeg kommer til å se i helga) og sy litt på veska som jeg holder på å sy for til. Foret var sommeren04 sitt lille hobby prosjekt, så tenkte det var på tide å bli ferdig. Var også i byen for å kjøpe nye sko. Endte med noen rimelig billige men greie. Derfor har jeg brukt litt mer penger i dag :S:S:S på tre DVD og flybiletter. Nå må jeg virkelig ta meg sammen..... *Ikke bestille ting* I kveld skal jeg på kino sammen med en "kompis" fra HiO. Vi skal se "Hide and Seek". Gleder meg. Dagens middag: Suppe og rundstykker.
iingvild Skrevet 14. april 2005 Forfatter #387 Skrevet 14. april 2005 Hm... skjønner ikke hva jeg har gjort som gjør at jeg er så heldig. Gikk i hele dag å trodde at jeg måtte vente kjempe lenge før jeg fikk igjen datan og klokka mi. Da jeg kom hjem hadde det vært et bud på døra med en stor pappeske til meg! :D Og klokka ble hentet den også, de hadde glemt å ringe og fortelle at den var ferdig reparert. :S Var på kino sammen med en venn i dag. Veldig koslig. Var en type der som jeg traff noen ganger, han kommer ikke fra byen, så merklig at han var i oslo akkurat i dag, og akkurat samme kino som meg! Nesten litt skumlere enn den skumle filmen. Han trodde sikkert jeg var på date. Hehe.. det tenker sikkert han om meg også, for jeg tipper han var på date! Koslig for han det. I morgen er det full skrivedag på oppgava og så tar jeg toget ut til kusina, kusinemannen og de fire kusinebarna. Gleder meg til å overrekke bursdagsgavene. Natta til noen få!
Gjest Bertine Skrevet 15. april 2005 #388 Skrevet 15. april 2005 Hei! Takk for hilsener i dagboka mi:) Alltid kjekt når nye stikker innom Håper du får en nydelig helg! Klem Bertine
iingvild Skrevet 16. april 2005 Forfatter #391 Skrevet 16. april 2005 Kjempe koslig her ja! Kusinefamilien har fått seg ei kattunge, så her er alt topp. Tror jeg flytter hit! Nå må jeg opp så 8 åringen får prøvd Sims2. Trodde han fikk nok av prøvinga i går, men tydeligvis ikke. I kveld reiser jeg hjem igjen, skal i bursdag for en annen kusines 1 åring.
iingvild Skrevet 18. april 2005 Forfatter #392 Skrevet 18. april 2005 Helga var super. Bursdagsgavene ble greit nok motatt, selv om det selvfølgelig ikke var lett å rive seg fra PS2 for å se hva som faktisk var innenfor papiret. Minstemann var heller ikke helt fornøyd, og ville helst hatt det samme som storebror fikk. Ja ja, blir vel tilgitt en gang til neste år. Lørdag var vi ute i hagen og ordnet og fikset til jeg dro rimelig tidlig. Skulle jo i bursdag hos ei kusine i Oslo. Der var det masse kjentfolk i familien deres, og ei strålende 1 åring som fikk masse fint. Vi koste oss med pølser, brus og kake. Søndag slappet jeg av i tillegg til å møte ei jeg ble kjent med i Trondheim, som heller ikke bor der lengre. Lille jenta hennes var ei kjempe søt jente. På slutten av dagen i går ble det til og med tid til litt Sims2 spilling. I dag sitter jeg hjemme og leser og skriver om lungekreft. Kan ikke skjønne at noen røyker. Litt info: 90% av menn og 80% av kvinner som får lungekreft får det på grunn av røyking. Det er 55 stoffer i sigarettrøyk som har vist at gir kreft. Huff huff, ja ja, nok med det. Jeg har aldri røyket, og kommer aldri til å gjøre det!
Sandra Skrevet 18. april 2005 #393 Skrevet 18. april 2005 Hørs ut som en kjempefin helg. Hehe ikke lett å tilfredstille små gutter med riktige gaver alltid, spesielt når det er PS2 på gang:) Bra gaven til 1-åringen ble godt motatt da Ikke rart du ikke røyker, du får vel daglig skremselspropaganda du. Jeg røyker heller ikke, men gjorde det før. Jeg sluttet bare noen uker før jeg fant ut at jeg var gravid med Marcus. Det var bra timing. Ha en din dag!
iingvild Skrevet 18. april 2005 Forfatter #395 Skrevet 18. april 2005 Etter middag (som ble laget i vår nye micro) har jeg vært ute i hagen (fjernet litt mose) og trent (bare pyttelittegrann).....
iingvild Skrevet 18. april 2005 Forfatter #396 Skrevet 18. april 2005 Sandra: Takk for hilsen. Synes ikke det er skremselspropaganda, det synes jeg er et litt for negativt ord. Det er jo riktig det som sies, det eneste jeg tenker er at jeg ikke skjønner hvorfor andre gjør dette mot seg selv, og skader kroppen sin. Sommerfugl: :D
Sandra Skrevet 19. april 2005 #397 Skrevet 19. april 2005 Nei, det er vel i ikke akkurat skremselspropaganda. Mente det ikke helt sånn heller da Det er veldig dumt å røyke, man ødelegger jo kroppen sin.. Nei, nå over til noe hyggeligere. Ha en fin dag inngvild!
iingvild Skrevet 19. april 2005 Forfatter #398 Skrevet 19. april 2005 Tenkte meg du ikke mente akkurat det nei Sandra! Gleder meg til tur ute, det er jo så fint vær. Har vært litt på laben og lært litt om celledyrking, men skal ikke på laben igjen før torsdag, cellene mine må bli litt store først. Så da var det bare å sitte og skrive da.... Tam tam.... Så moro!
iingvild Skrevet 20. april 2005 Forfatter #399 Skrevet 20. april 2005 La meg fryktelig tidlig i går, sovnet rundt 22.15. Utrolig deilig å sove lenge. Sto opp igjen kl 7.15. I dag skal jeg heller ikke på laben, så da blir jeg hjemme og skriver litt på oppgaven. Kanskje jeg går litt ut i hagen i løpet av dagen, fristende er det i alle fall. Ha en fin onsdag alle sammen.....
Sandra Skrevet 21. april 2005 #400 Skrevet 21. april 2005 Hei! Det høres veldig spennende det du driver med. Hva slagst utdanning var det du sa du hadde hatt igjen? Er glemsk jeg :oops: Du er så heldig som har hage der du bor!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå