Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg


iingvild

Anbefalte innlegg

:) Missliker ikke røde epler like mye som røyk og snus nei pusla! ;) Hender til og med at jeg spiser dem selv! Men liker å ha god plass, og DET hadde jeg ikke! Bedre på vei hjem faktisk, og det er da det pleier å være trangt!

:) Nå skal jeg bare nyte resten av kvelden! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på deg!!

Hva driver du med på laben iingvild?

Liker ikke så godt røde epler jeg heller...de grønne er vanligvis best, men "pink lady" epler som jo er litt røde er kjempegode!!

Ha en kjempefin helg iingvild!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for helge hilsen Søndagsengel? og Sandra.

Hm.. hva jeg gjør på laben Sandra? Vansklig å forklare kanskje, eller det er vansklig å forklare med ord som ikke er fremmede for de som ikke er så kjent med de greiene. Men veilederen min ser på metabolisme (nedbryting) av PAH stoffer (polyaromatiske hydrokarboner) som de som røyker får i seg. Disse brytes ned på en måte som kan danne "uheldige" metabolitter. Det jeg gjør på laben er å undersøke hvor mye et spesielt enzym i denne mekanismen er uttrykt i individuelle lungekreft pasienter. Jeg undersøker en spesiell type DNA som er fra lungevev fra disse pasientene.

Håper på å jobbe med noe innen problemstillingen genetikk/sykdom også i fremtiden!

:)

I dag tidlig har jeg trent og skal nå skrive litt teori på oppgava mi! :) I kveld skal jeg kose meg hjemme med god mat og litt nam nam...... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Postmannen la nettopp en pakke i postkassa mi! :) Vet det er masse god hygge til i kveld oppi der, bla The Sims 2, Universitetsutvidelsen! :D:D:D:D:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Fikk spilt litt sims2 i helga ja! :) Men hadde besøk av ei veninne og var på kino også! Var på førpremieren på Robotene, rimelig morsomt! :)

Nå er det ikke lenge igjen til påska. Reiser tidlig på fredag, så bare tre og 1/2 dag igjen! :)

Var flink og trente 15 minutter både lørdag og søndag morgen! :D:D:D

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Takk Sandra!

I dag er jeg hjemme og skriver litt. Fikk ikke plass på laben i dag. Har vært og kjøpt nye staver og nye ullvang sokker og sports tape, så jeg ikke skal få gnagesår i påska. :)

Nå får jeg spise litt før jeg skriver masse til jeg skal være med mamma og pappa på kino i ettermiddag. Skal se Der Untergang.

I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :vinke:

Beklager at jeg har vært "borte".... Har ligget dødssyk (overdriver litt da...) så jeg har ikke vært på nettet på mange dager!

Håper du koser deg på kino idag ;)

Og snart er det påske og ferie!

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Koslig å se deg igjen her Sommerfugl! :)

Filmen var vel som forventet, ikke noen store overraskelser, men synes den var veldig bra laget. Hadde rimelig mange "flash-backs" fra historie timer underveis.

Fikk mail om at de mangler noe for meg på laben nå, så håper inderlig jeg får gjort det jeg har planlagt i morgen og på torsdag! :S Synes det er litt dårlig at det ikke er bedre tilrette lagt, det tar fort 3 dager å bestille varer, og nå er det andre gangen det skjer, så da er det gått ei uke. :( Når man bare har 20 uker, går tiden veldig fort.

Nu er det natt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Har mest lyst til å dra hjem og spille sims2 :( Men kan jo ikke det! :fy: Sliten i hodet og sliten i kroppen, typsik om jeg blir syk akkurat når jeg skal ha ferie! :(

****TENKE POSITIVT!*********

*******DU ER IKKE SYK*******

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Formen har heldigvis ikke blitt noe værre. :) Trente i går, og det gjorde nok susen! :) Gleder meg masse til å reise i morgen. Merklig at alle sekker og bagger alltid blir propp fulle når jeg skal på tur. :roll:

Datan blir ikke med denne gangen, men får låne kjærestens til vi resier på fjellet til uka. :)

Alle lesere og sniklesere må ha en kjempe fin påske!

Stor :klem: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...