Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg


iingvild

Anbefalte innlegg

:)

Nå er jeg i Trondheim. Har fått levert nøkkelkort til leseplass (300kr depositum) og skal nå spise nam nam pølser og potetmos! :)

Takk for masse hilsner alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha en superduper påske og kos deg masse med kjæresten din ;)

Stor :klem: fra sommerfugl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Da var påskeferien på fjellet ferdig. Var der fra tirsdag til i dag mandag. Jeg har hatt mange dager med sol, passe lange skiturer og mye god mat. Broren til kjæresten driver med jakt (kjæresten også) så det ble elg og rype til middag i løpet av uka.

I morgen går flyet ned til Oslo igjen, og det skal bli litt rart å være uten kjæresten igjen. Men gleder meg til å

komme igang med oppgaven igjen. Har ikke fått lest artiklene jeg hadde med meg, men må jobbe masse når jeg vender nesa sørover.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre at du har hatt det fint! Og man rekker jo aldri å lese det man tar med på ferie uansett, det tar du sikkert fint igjen!

God tur nedover igjen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Bra at du har hatt det fint med kjæresten :-)

Håper du får en fin uke, selv om det sikkert blirlitt uvant å være uten kjæresten igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Beklager at jeg ikke har vært innom i det siste, det har gått i hundre for meg.

koselig å høre at du har kost deg med kjæresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Det er helt greit Fisken! Bare koslig at du tar deg en tur innom av og til. Alle har sitt å styre med.....

Får ikke kommet på laben før jeg har snakket med veilederen min! åååå.... hehe... litt irriterende.....

SOL SOL SOL SOL SOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin helg!

...og at det gode været holder seg heeeeeeele helgen (og gjerne enda lenger).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Takk for det Sandra!

Har planer om en tur ned til Aker Brygge i dag, så da passer det fint med den sola som titter igjennom tåka nå.

Leser Andre Bjerkes "De dødes kjern" nå..... Nesten så spennende at jeg ikke tørr lese om kvelden. Redd for å få mareritt. Derfor lå jeg en time (fra 9-10) i dag tidlig å leste. Deretter løp jeg (mens jeg så på Lassie) i 15 minutter. :) Nå er det tid for dusj og frokost. Deilig å starte dagen slik. Pappa har bestilt pannekakerøre til middag, dvs at han steker hvis jeg lager røra! :) Har planer om å lage den rett etter frokost, for å være ferdig med dagens jobb.... :D

Har planer om å nyte lørdagen.

Var hjemme alene i natt, og skal være det mye til uka også. Litt rart, for har jo ikke vært så mye alene her siden jeg bodde her hjemme sist. Da hadde jeg pusekatt til å holde meg med selskap. Det er 1,5 år siden hun døde, men savner henne like mye ennå. Lyst på en annen liten kosete kattepus, men mamma og pappa er ikke så lystne på det. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Katter er søte ja Sandra! Har avtale med kjæresten at vi skal ha både katt og hund i fremtiden. Etter litt krangling, måtte det bli begge deler. ;)

:)

I ettermiddag skal jeg til kusina mi og lillejenta på snart 1 år. Som tiden flyr! Ikke så lenge siden hun var bittelite knøtt. Nå prøver hun iherdig å lære seg og gå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Håper du koser deg hos familien idag :-)

Så fint å høre at du har hatt en bra påske!

Skal helt klart ha meg katt når jeg blir stor jeg og! Det bare passer ikke i fjerdeetasje i et borettslag :roll:

Men er ikke sikker på om jeg anskaffer meg hund, det blir jo så mye hår... Tror jeg lar mamma ha hund som jeg kan komme å besøke istedenfor :wink:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Koslig at du er på besøk Sommerfugl, har savna deg! Det blir nok av hår inne av katter også, det er jeg 100% klar over. :)

Det var koslig å være på besøk hos "kusine-familien". Skjønner det er mye strev og mye glede av å ha en et-åring i huset. ;) Så rotete som hun var også, dro alt utover! Heheh.... :) En liten solstråle.

I morgen skal data sendes på rep. så da blir jeg borte! Ehh... nei da, har reserve data! Puhhh.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det blir en del hår av kattepusene og da, men jeg vil ha katt som kan gå ut og inn som den vil og da blir det jo mindre hår. Verre å la hunden løpe fritt liksom... Gleder meg til å komme hjem til både pusen og hunden vår til helgen!

Skal å trene idag så kan ikke skrive så mye... Somerfugl har ikke trent på mange mange uker :roll: :oops:

Men her får du ihvertfall en :klem: og et ønske om at du får en fin kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det sommerfugl! :klem: tilbake!

Jeg er ferdig trent, ferdig dusja og sitter under teppet!

I morgen etter jobb skal jeg på hyttetur sammen med mamma, det blir koslig!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:) Har vært koslig å være på hytta! Lest ferdig "De dødes kjern" og startet på en ny krim bok! :)

Ellers har det jo ikke skjedd så masse. M og P driver med masseforing av fugler (og ekorn) så det har vært underholdningen de siste dagene. I dag var det på det meste 4 ekorn. Ant fugler er vansklig å telle. :) Men mange var det. Det var også ennå litt snø igjen, og det snødde da det regnet her i byen, men det smeltet også masse mens vi var der, og jeg fikk raket litt og mamma ordnet blomsterbeddet.

:)

Takk for besøk begge to, Sandra og Fisken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en trivelig helg, morsomt med ekorn da! Er ikke ofte man får sett dem på nært hold, akkurat (men nå er jo jeg by-jente da :wink: ).

:klem: Ha en fin start på uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...