Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg


iingvild

Anbefalte innlegg

Hei! Tar meg friheten til å reklamere litt personlig i dagbøker rundt omkring, jeg... :oops: Blir veldig glad hvis dere går inn på http://www.nrk.no/magasin/upunkt/urort/4479575.html og stemmer på BNC - Ungrateful!! Det er lillebroren min som har laget musikken, og jeg har så lyst til at hans musikk skal bli plukket ut til å bli brukt i bilspillet Burnout! :-) :-) :-) Stolt storesøster vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Hei Sandra. Koslig at du tar deg tid til å stikke innom dagboka mi!

Jeg har vært barnevakt i helga, og har storkost meg. De kom kl 16 lørdag og dro rundt kl 18 søndag. Vi koste oss hjemme lørdag kveld, lekte masse med playmo og på søndag bakte vi boller, var på Ole Brumm kino og spiste på mc donalds. Fadderbarnet mitt på 4 syntes filmen var litt skummel, så hun satt litt på fanget, broren hennes på 8 syntes filmen var morsom, og jeg syntes det var litt morsomt og veldig koslig å se Ole Brumm på kino. Kan ikke huske å ha sett noen av "hans" filmer der før.

Nå er det en ny uke, og startet bra med å være på "skolen" kl 8.15. Gleder meg til kjæresten kommer kl 7.10 på fredags morgen. Må bare være flink alle dagene i uka før den tid! :roll:

Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en kjempekoselig helg da! Jeg vil også se Ole Brumm, og driver og funderer på hvilket barn jeg kan ta med som unnskyldning :ler: . Men kjenner nok ingen i rett alder, dessverre!

Tida til kjærsten din kommer går kjempefort, da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Pusla! :)

Han kommer før jeg aner ja! :) Må kjøpe en liten ting til valentines day også. Helst før han kommer da. Har avtale med både kusine og fetter at vi skal på besøk dit. Fetteren min er litt "snurt" fordi han ikke har fått møtt kjæresten ennå, vi har jo vært sammen i 1,5 år. Men kjæresten har bare vært en gang sammen med meg i oslo, så det forklarer vel saken.

Jeg har masse barn jeg kunne ta med meg jeg. Hehe... Så på nett etter DVD'er med Ole Brumm, eller Nalle Poo i går, men får vel kanskje drøye den litt...... :roll: Har allerede ganske mange barne DVD'er. Som feks mormor og de 8 ungene og Alle vi barna i bakkebygrenda. :D Så koslig.

Får jobba litt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Takk for hilsen Fisken og Søndagsengel? :D

Nå har jeg besøk av kjæresten, og det er supert. Var i Asker for å besøke den lille nye gutten i går. Han var den nusseligste lille 9 dagers babyen jeg noen gang har sett. Kjæresten syntes også det var koslig å hilse på smått og stort i familien min.

I dag skal vi på en liten gå tur i skogen, og får besøk av ei veninne og kjæresten hennes i kveld. Søndag blir det besøk hos fetteren min. :) Jeg skal bare nyte besøket så lenge jeg kan.

Ha en flott helg alle sammen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Vet absolutt hvordan det er å nyte de dagene man har med kjæresten etter å ha vært borte fra hverandre...

Kos deg masse!!!

Synes det er så moro at du har slekt i Lier (min hjemkommune) ;) Og så koselig det er med nye familiemedlemmer! Selv venter jeg snart ei ny kusine og gleder meg til det!

Håper du får en fin kveld og ei super uke :vinke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Så var det besøket over. Det gikk virkelig fort! Men har hatt noen utrolig fine dager! Vi har kjørt masse kollektivt, vært i Asker, Lier, byen, Frognerseteren og Songsvann. Masse gåturer, god mat osv.

Nå får jeg bare telle ned til påsken, reiser den 18. mars så det er....... ca 30 dager. :D:D:D

Nå får jeg være flink med oppgaven min fram til det.

I dag skal jeg:

Trene mens jeg ser på Hotel Cæcar, dusje og legge meg tidlig i en stor (litt tom) seng med rent sengetøy.

Må snart få ferdig ei veske jeg søy for til i sommer også. Men det krever mer energi å ta symaskinen ut av boden enn å sy resten. hehe....

Have Fun! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg, klart det er trist at kjæresten er reist, forstår jeg godt. Men påsken kommer fort da!! Du får jobbe godt fram til da!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk pusla!

Nå har jeg trent og litt av hvert. Har funnet ut at jeg ikke blir så ensom i senga, siden jeg der har ikke mindre enn 5(!!!!) store puter. Men det er jo heldigvis plass til meg også.

Nå er det kakao tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en helge :klem:

Vet nøyaktig hvordan det er å telle dager til man får se kjæresten igjen.... Føler ikke at jeg har gjort noe annet i det siste :roll: Men vi overlever og tiden går faktisk ganske fort ;)

Hva trener du? Selv trener jeg på sats, blanding av spinning, kondisjon og styketrening og liker det!

Håper du får en super helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Jeg trener ved å jogge på 3D-mølla til mamma og pappa mens jeg ser på Hotell Cæcar og Idol. Veldig greit, men har ikke pleid å trene før, så må "trene meg opp". Håper på kunne jogge litt ute til sommeren. Trives godt i skogen, så det hadde vært bra. Ellers sykler jeg til jobb om sommeren, det var også god trening, særlig hjem alle bakkene fra byen! :) Gidder ikke betale masse penger for å kunne trene sammen masse folk på et treningsstudio jeg aldri i verden ville dratt.

Nå er det straks helg. :D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:) Takk pusla og Sandra!

Jeg synes det er litt artig å trene igjen. Plutselig. Har litt mer tid, siden kjæresten er så langt borte, og trener mens jeg ser på tv uansett. Greit å ikke bli anpusten når man løper til bussen. OG vil gjerne at buksene mine i den litt mindre størrelsen skal passe igjen. Vet ikke om det går men... :)

Skal levere noen bøker på deicman (?) nå. Det er jo så fint vær også! :)

Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...