Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg


iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:) Jepp, vi er ferdige, så skal printe ut og levere i dag! Så da er det bare å starte på det andre prosjektet som egentlig er det viktigste! Puh... :) Men deilig å være ferdig med et i alle fall!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Prosjekt oppgave nr. 1 er levert og prosjekt oppgave nr. 2 er levert for å få komentarer så langt. Nå skal jeg lese tilfelle jeg kommer opp til muntlig. Så da går hele helga til det. Kanskje jeg skal leie en film for litt underholdning på kvelden?!?! Siden datan min er til rep. så faller i alle fall ikke fristelsen over til å spille Sims2 eller chatte. Så det er jo fornuftig! :sjarmor:

Nå skal jeg kose meg med favorittene mine:

Kakao og kjæreste! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei baby-E, Lykke, liv og Sandra!

Takk for hilsen alle sammen!

Nyter fredags kvelden alene på hyblen til kjæresten. Skal se en ny episode av The O.C. senere i kveld. Deilig med litt sol og sommer når det er vinter her! :D

Gleder meg masse til å komme hjem i jula, men er litt rart også, siden jeg skal være i Oslo fra etter jul av. Men uten kjæresten siden han skal være her i T. Huff, verden er ikke lett å leve i. Håper bare at han har litt lyst til å prøve å bo litt i Oslo i alle fall.

Er ikke så lett å lese heller, når jeg er på rommet mitt, så er det mer spennende å pakke alt i bokser enn å lese om bakterier og proteiner og alt det der. Gleder meg til disse muntlig greiene er ferdig.

Nyt helga!

I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel gjerne sånn, at alt annet er mer spennende enn å lese til eksamen. Men de "muntlig-greiene" er snart over vet du, for du kommer jo ikke opp til muntlig du! :wink: Det er vi jo blitt enig om! :ler: Hvilken dag får du vite det igjen, det har jeg glemt bort. Men skal be litt ekstra nå jeg da!

Trist å flytte fra Trondheim sikkert, der du har kjæreste og har opplevd mye. Får håpe han kan tenke seg å flytte etter da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Takk Pusla! :)

Får vite det i morgen! Har lest en del i helga, så er rimelig god på et av temaene i alle fall. Men har planer om å ikke komme opp, så jeg kan lage en god kjøttkake middag til kjæresten i morgen! Til helga kommer mamma og pappa for å hente masse skrot og rot! Blir bra å få det nedover.

Skal ta en dagbok runde når jeg er på skolen i morgen, kan ikke det når jeg låner datan til typen.

PS data har skjekke datan min, og den var full av støv! :roll: Ja ja, da er den i alle fall renset opp! Håper de bare har skjekka ut det andre som var feil også!

Gleder meg til en 6 timers tog tur den 15. desember! Da skal det spilles Sims2!!!!

iingvild :klem: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Da ble det eksamen på lille meg! Var det noen som glemte å krysse alle fingre og tær?

Ja ja, nå har jeg kjøpt pølser til middag og 2L pistasj sjokolade is som jeg skal spise OPP i løpet av kvelden! Nam nam.... :)

Får sette igang med lesinga jeg da!! :(

(Tror det skal gå passe greit)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått bekreftet at det ikke gikk bra, men får gjøre det ennå bedre på prosjektet, siden disse to slåes sammen! Skriver om antibiotika nå. Er litt gøy å lære litt om det også, og ikke bare stå på laben. Er jo ikke alt fra tidligere år som sitter ennå! :)

I dag skal jeg hente datan min som er blåst fri for støv. PS data hadde skrevet feil adresse, så postmannen ringte å spurte hvor den skulle. Lurte sikkert litt på om den faktisk skulle til Trondheim, hvis de søkte i telefonkatalogen, så får de jo bare opplyst adressa i Oslo. :) Men jeg er her jeg! Mye post som ikke kommer andre steder enn til Oslo. Har abonert på klassiske komponister en stund, første pakka kom i trondheim, så kom de plutselig til Oslo i stedet! Ja ja.....

Får lese vidre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Fisken! Var supert å henta datan i dag tidlig. Var litt surr, så den ble sent fram og tilbake mellom postkontorene her i går, men nå er den i mine hender.

Vært hjemme med vondt hode og ekkel nakke i dag. Heldigvis bedre nå. Blir mye å gjøre på skolen i morgen!

Gleder meg til helg, mamma og pappa kommer for å hente saker og jeg kan vaske ut fra rommet mitt og bli ferdig der nede! :D

Tror det blir kakao i kveld også! Jeg som liksom ikke spiste sjokolade i hele sommer, sprakk med en gang jeg kom tilbake til Trondheim. Men har også funnet ut at jeg mulig hadde mye vondt i hodet pga en irriterende visdomstann som ble borte i oktober! :) Så da er jeg sjokolade moms igjen!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JA! Lykke, sjokolade er noe man ikke kan leve lenge uten! Har kjøpt to ruller med melkesjokolade som julekalender sjokolade. Var tomt for julekalendere, så må bare passe på å ikke ta mer enn en per dag! :roll:

Er på skolen og driver med prosjekt..... Skal ha muntlig framføring om det på mandag, så da burde vi ha oversikt over resultatene.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...