Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:D Takk for alle koslige meldinger. Og godt nyttår til alle!

Jeg kom hjem fra Trondheim i dag tidlig, etter å ha vært der siden rett før nyttårsaften. Det har vært en spesiell ferie på mange måter. Under den siste delen av ferien var jeg syk, og er fortsatt rimelig forkjøla. Morfar var syk, men er nå befriet for alle smertene han hadde! Litt :( men glad for all den tiden jeg fikk sammen med han.

Nå skal jeg kose meg hjemme den siste uka før jeg starter på masteroppgaven som jeg skal ha på Majorstua. Må lese litt til uka om hva jeg skal drive med.

Klem fra Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Koselig at du er her igjen :-) Du har ikke vært innom så ofte den siste tiden?! Trist å høre om morfaren din!

Så nå er du på plass i Oslo og klar for å ta fatt på masteroppgaven! Spennende! Lykke til! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Takk Søndagsengel! :D

Jeg har ikke vært her så mye den siste uka, siden jeg har vært i Trondheim hos kjæresten. Var på fest hos broren hans i Steinkjer på nyttårsaften, kjempe koslig. Og har bodd i huset til foreldrene hans på Byåsen etter det til jeg kom hjem i går tidlig. De har bare treg internett der, så da tok jeg meg fri fra KG og hele internett.

Nå gleder jeg meg til deilig frokost! :)

Hoster ennå ille, men ellers er jeg rimelig frisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at du har hatt det bra med kjæresten :P

Og litt Kg-ferie er nok bare sunt innimellom ;)

Håper du får en fin uke! Og god bedring med hosten ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for hilsen Pusla og Sommerfugl83.

Jeg har ikke gjort så mye fornuftig, men prøver å sette meg litt inn i oppgava. Er fortsatt litt dårlig i halsen, så har fått legetime, vil ikke være syk når jeg skal starte på oppgava. Har akkurat 20 uker, så gjelder å holde seg frisk. Men tran nekter jeg å ta. Pappa mener det holder all sykdom borte, men hvem var syk i jula? Joa, det var pappa. :P

Lagde vafler til familien i går. Super gode. I dag blir det taco, siden broren min setter kursen nordover igjen.

I hele høst har jeg tastet ned nye Gilmore Girls episoder, men har ikke rukket å se dem. Derfor ble det sett ca 5 episoder i går. Så kuli! Gleder meg til nye episoder i slutten av januar.

Til jul lagde jeg en kokebok som jeg har på hjemmesiden min, den får dere titte innom hvis dere leter etter noe spennende. :)

:klem: fra Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Er bra nå ja, var hos legen på fredag, men han kunne ikke finne noe mer galt enn at det bare var halsinfeksjon. Men det er så lenge siden jeg hadde det sist (før hadde jeg det ca 2 ganger i året), så sikkert derfor det satt litt lenge.

Har nå hatt to dager der hvor jeg skal skrive diplom/masteroppgave. Kjempe trivlige folk, og alt sånt! :) Koslig å være hjemme hos mamma og pappa. Hadde besøk av ei god veninne i går som skal ut og reise (6 uker i mellom/sør amerika), hun fikk bla scannet inn pass og reisedokumenter mens hennes lillesøster fikk prøve Sims2. :)

Nå får jeg lese litt er! Fikk en haug med artiker i går, og har ikke akkurat kommet langt. Leser som en snegle også. ;)

Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Sandra!

Lesingen gikk trått i går, men i dag har det gått riktig så bra. Var på laboratoriet for første gang i dag, og det gikk rimelig greit.

:)

I morgen skal jeg bare sitte og lese igjen. Er snart på tide og rydde og ordne i leiligheten til morfar også. Er mye ting, men det er jo koslig å se på alle bildene. Jeg tror jeg skal scanne inn de fleste, så alle kan ha en versjon. Men det tar tid. :):( Vet ikke helt. Hehe...

La meg tidlig i går kveld, og det var så utrlig deilig å våkne på natta og høre at det var helt stille ute. Vanligvis er det et lite sus fra ringveien (ring 3), men kl 02.00 så var det ikke noe! :) Så kunne jeg sove videre.

Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: tilbake Fisken, koslig å se du er 100% på nett igjen. Sitter og leser jeg da! I dag hadde jeg med meg en perm for å sette inn alle artikler og laboratorie resultater i, liker orden! :D Hehe...

Gleder meg til middag i dag. Pappa skal lage ørret, er lenge mellom hver gang han lager noe annet enn Wienerpølsemiddag! :)

Kjeder meg litt om dagen hjemme på ettermiddagene. Kjæresten er i trondheim og de få veninnene jeg har her i Oslo er opptatt med sitt. :( Ja ja, håper det blir annerledes etter hvert.

:klem: til alle som fortjener det. Vurder selv! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok i mot den klemmen over der jeg, her kommer en til deg også :klem:. Håper helga på hytta ble fin, vet ikke hvor hytta er jeg, men du hadde kanskje fint vær? Det er jo nydelig i Oslo nå, iallefall!

Forstår at kveldene dine nå ikke blir de samme som i Trondheim, og venninnene dine er jo ikke vant til å ta med deg i planen, liksom. Men gi det litt tid, så går det seg sikkert til! Også kan du jo begynne med noe nytt og gøy du kanskje alltid har hatt lyst til?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...