Gå til innhold

Eksamenstid


Colargol

Anbefalte innlegg

Her må jeg være med. Jeg holder på med en deleksamen som vi fikk utlevert på onsdag og den skal leveres neste onsdag. Stress!! På tirsdag får vi en oppgave til, som vi har 2 uker på. Også er det eksamen 11.12. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk akkurat tak i den offentliggjorte hjemmeeksamenen. Ikke så ille, men jeg biter negler av stress allerede, enda den ikke skal leveres før 4.desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg.

Har 4 eksamener dette semsteret, ferdig med den første. Tror den gikk bra! Har de neste 7., 11., og 16. desember. Gleder meg til ferie :)

Føler jeg har jobbet dårligere enn de tidligere semesterene, så har kjempemye å lese fremover! Sliter litt med motivasjonen og med å komme meg tidlig på skolen. Blir ofte at jeg starter lesingen på ettermiddagen og sitter på skolen til langt på natt! Får ikke den beste døgnrytmen ut av det :gjeiper:

Noen andre som studerer økonomi?

Endret av *Butterfly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg har ex.phil-eksamen på mandag og panikken har tatt meg. Har lest i timevis og føler ikke at jeg kan en dritt. Kant er i hvert fall umulig å forstå, og det er en overhengende fare at det er han og Aristoteles vi får om. Har eksamen i kurs 2 samtidig, og det har jeg knapt nok sett på og det kan jeg enda mindre om. Jeg kommer til å stryke. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lilla_*

Eksamen på mandag. Har ikke lest så fryktelig mye, men satser på at det går. Forelesningene har stort sett vært veldig gode. Har seks timer til å smøre sammen noe fornuftig.

Gleder meg til å få den overstått, så jeg kan få gjort ferdig hjemmeeksamen vi har tirs-tors. Ivrig på å bli ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ENDELIG levere den forbaska hjemmeeksamen i morgen! Whippee! Og på mandag er det skoleeksamen, og etter kl 3 på mandag er det endelig ferie! Er helt utslitt jeg! :lete:

Noen andre som får kviseutbrudd under eksamenstiden forresten...? *føle seg alene med stygge huden!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen andre som får kviseutbrudd under eksamenstiden forresten...? *føle seg alene med stygge huden!*

Nei, det er du overhodet ikke alene om. Stresskviser popper opp på de merkeligste plasser. (F.eks: rett under øyenbrynet, ned mot øyelokket?!) Ser generelt ut som en dass om dagen fordi jeg føler jeg ikke har tid til å stelle meg selv, samt at jeg sover fryktelig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Herregud, jeg har ex.phil-eksamen på mandag og panikken har tatt meg. Har lest i timevis og føler ikke at jeg kan en dritt. Kant er i hvert fall umulig å forstå, og det er en overhengende fare at det er han og Aristoteles vi får om. Har eksamen i kurs 2 samtidig, og det har jeg knapt nok sett på og det kan jeg enda mindre om. Jeg kommer til å stryke. :(

Har eksamen i dette på onsdag *gremmes*

Klarer ikke å få trancendentalfilosofien inn i hodet... Gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eksamen i dette på onsdag *gremmes*

Klarer ikke å få trancendentalfilosofien inn i hodet... Gjør du?

Nei, det er ingenting ved Kants filosofi som fester seg hos meg. Det er så høytsvevende at jeg ikke får grep om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lilla_*
Nei, det er ingenting ved Kants filosofi som fester seg hos meg. Det er så høytsvevende at jeg ikke får grep om det.

Enig.. Det eneste som har festet seg er det kategoriske imperativ.. For det er Kant, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er du overhodet ikke alene om. Stresskviser popper opp på de merkeligste plasser. (F.eks: rett under øyenbrynet, ned mot øyelokket?!) Ser generelt ut som en dass om dagen fordi jeg føler jeg ikke har tid til å stelle meg selv, samt at jeg sover fryktelig dårlig.

Blæ, det er jo en trøst å vite at det ikke bare er meg da :sjenert: Tror vi må unne oss noen gode ansiktsmasker når eksamen er ferdig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har dere ferie etter eksamen? Vi presses bare videre vi, begynner på nytt tema osv., driver på helt frem til 15.des. selv om vi ikke har eksamen før uti januar igjen.

Og ja - kviser er et velkjent fenomen her også, er vanligvis ikke plaget, men i stressperioder har jeg masse =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg hatt et par dager "fri" etter eksamen nummer 2, på tirsdag er 3. og siste eksamen i år.. :) Da er det ferie, selvom jeg fikk vite at den ene oppgaven på forrige eksamen var utenfor pensum, og at jeg derfor hadde svart feil siden jeg svarte utifra pensum. Kjedeliiig. Så da må jeg ta opp igjen denne eksamenen i april, siden det ikke blir noen A når jeg svarte feil på en oppgave.. Håper det blir A på de to andre, så slipper jeg hvertfall å ta de igjen. Jeg er på samme studie som Mariab, bare på en annen skole, så jeg kommer heller ikke videre med mindre jeg bare får A, kjipt :sjenert:

Nå skal jeg tilbake til å ta notater og slikt, lykke til med studier alle sammen, nå er vi snart ferdige! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går startet bra, men så ble jeg svært lite disiplinert på ettermiddagen, og leseplanen sprakk så det sang...

Skal prøve å ta igjen så mye som mulig i dag, men helst skulle jeg laget noen oversikter og/eller begynt så smått på eksamensoppgaver, men får ta det jeg får tid til.

Ha en god lesesøndag, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg har ex.phil-eksamen på mandag og panikken har tatt meg. Har lest i timevis og føler ikke at jeg kan en dritt. Kant er i hvert fall umulig å forstå, og det er en overhengende fare at det er han og Aristoteles vi får om. Har eksamen i kurs 2 samtidig, og det har jeg knapt nok sett på og det kan jeg enda mindre om. Jeg kommer til å stryke. :(

Skal vel noe til å stryke i ex.phil... Det går nok bra skal du se.

Har lest i fire timer, tror det er på tide med en lunsjpause :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har eksamen i morgen, og burde lese litt, men det går så tregt. Har gått veldig tregt hele helgen :-/ Skal prøve å finne motivasjonen igjen med en kopp te!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har dere ferie etter eksamen? Vi presses bare videre vi, begynner på nytt tema osv., driver på helt frem til 15.des. selv om vi ikke har eksamen før uti januar igjen.

Og ja - kviser er et velkjent fenomen her også, er vanligvis ikke plaget, men i stressperioder har jeg masse =/

Vi har helt fri ja, til neste semester. Det er vist ganske vanlig her, ser jeg. Og jeg må si det er utrolig herlig! Kjedelig at dere ikke har det sånn da!

Skal vel noe til å stryke i ex.phil... Det går nok bra skal du se.

Skal nok ikke så mye til for å stryke i exphil på det fakultetet jeg går vistnok... :( Vi hadde over 30% stryk i fjor. Skikkelig nitrist! :sukk:

Jeg er ferdig med hjemmeeksamenen min nå! Skal bare lese over en aller siste gang i kveld, bare sånn for sikkerhetsskyld, også levere :) I morgen har jeg engelskeksamen! Så sitter nå her å leser da, føler jeg må repetere litt før jeg kan si meg noenlunde klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På onsdag skal første oppgave leveres inn mens det leveres ut en ny oppgave på tirsdag. Perfekt!! Idag er det lesing som gjelder. Se om jeg finner noe mer teori vi kan bruke i oppgaven. Det går faktisk bedre enn jeg hadde trodd. Bra det siden jeg ikke fikk gjort noe igår. Men det blir oppgaveskriving fra morgen til kveld både imorgen og tirsdag tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å lese nå, men går så sakte! Henger så langt etter i dette faget at jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bli ferdig. Blir lange dager fremover :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...