Gå til innhold

Eksamenstid


Colargol

Anbefalte innlegg

I dag MÅ jeg ta meg sammen og lese, har eksamen på onsdag og har lest minimalt. Sliter veldig med å finne motivasjon for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thank you :) Så det ikke før nå. Nå er det overstått. og det gikk 100% bedre enn jeg hadde trodd! Når jeg fikk oppgaven, så fant all kunnskapen tilbake til hodet mitt. Jeg kunne visst en god del mer enn jeg trodde :sjenert:

Det verste var vel at jeg hadde spist skikkelig god, mettende frokost, mer enn jeg har spist til frokost i hele mitt liv, men i det jeg gikk ut døra så ble jeg dødssulten - sikkert stresset som slo inn. :fnise:

Nå skal jeg feire med en julebrus og mat, før jeg fortsetter lesinga til eksamen i morgen. Min siste før juleferien! :biggrin:

Godt å høre!! Kose deg litt før du må lese til siste eksamen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre!! Kose deg litt før du må lese til siste eksamen da!

:jepp: Hvordan går det med lesinga der da? :)

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Hvordan går det med lesinga der da? :)

Faktisk fornøyd med dagens økt! Nå har jeg hatt pause for å spise middag. Tenkte jeg skulle se om jeg får tatt noen flere notater før jeg avslutter dagens lesing.

Fått lest noe til eksamen imorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk fornøyd med dagens økt! Nå har jeg hatt pause for å spise middag. Tenkte jeg skulle se om jeg får tatt noen flere notater før jeg avslutter dagens lesing.

Fått lest noe til eksamen imorgen?

Så bra! Det er deilig når man er fornøyd.. Jeg har lest.. Bittelitt :sjenert: Har jo lest til denne eksamen før, men tenkte bare repetere bittelitt. Vi får se hva det blir til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det braket løst for alvor i dag. "Gleder" meg til å sitte fordypet i hjemmeeksamen i 5 dager, når jeg i tillegg har to eksamener uka etterpå. I tillegg har det blitt totalt "kriiiise" på jobb, så jeg må jobbe onsdag og fredag. Alt går, men jizez christ, jeg gleder meg til 17 desember og juleferie. Det blir vel bare å bite tennene sammen og stå på som bare det i knappe 11 dager. Innimellom dette har jeg selvfølgelig en del å gjøre med jobb og andre praktiske ting som plutselig dukket opp, så ja, jeg er litt motløs nå. Så, jeg prøver å motivere meg selv med å tenke at store oppgaver ikke skal tenkes på. De skal begynnes på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! Det er deilig når man er fornøyd.. Jeg har lest.. Bittelitt :sjenert: Har jo lest til denne eksamen før, men tenkte bare repetere bittelitt. Vi får se hva det blir til :)

Lykke til med siste eksamen idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen på fredag... Var oppe relativt tidlig i dag, i gang med lesing ca kl 08 :) Skal på "spørretime" ift eksamen om noen timer, så blir det lesing utover kvelden tenker jeg. Å, det skal bli så godt med ferie snart :):goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lilla_*

Siste eksamen om en uke! Blir godt å få det overstått. I dag begynner jeg å lese, friske opp litt fra i fjor. Jeg har såpass god selvtillitt på denne, og tenker at jeg skal sette meg, gjøre en innsats og se hva som skjer. Har karakter fra før i dette faget, en E, så det verste som skjer er at jeg stryker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til dere som har eksamen i nærmeste fremtid! Sal krysse fingrene for dere jeg!

Har bare igjen noen obligatoriske oppgaver jeg, så er det ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stillness

Har muntlig eksamen i morgen(siste i år :) ),og gruer meg.Muntlig går sjeldent bra for meg,blir så sinnsykt nervøs og får ofte jernteppe så forhåpningene mine er ikke så høye. :sukk:

Egentlig burde jeg skaffet meg tilrettlegging,men da jeg begynte å tenke på det var det altfor sent.

Uff,får vel bare få det unnagjort så får vi se.

Endret av stillness
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eksamen på torsdag - i litteraturvitenskap. Hovedpoengene går på gresk litteratur, antikken og analysenivå. "Gjør rede for" "sett inn i den litteraturhistoriske perioden" "gjør greie for".

Jeg syntes jeg er veldig flink til å skrive, men jeg håper virkelig ikke at de gir meg en kopi som er oversatt til svensk eller dansk. For det sliter jeg med å forstå, spesielt på et analysenivå. Noen her som har noen gode tips ang analysering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har muntlig eksamen i morgen(siste i år :) ),og gruer meg.Muntlig går sjeldent bra for meg,blir så sinnsykt nervøs og får ofte jernteppe så forhåpningene mine er ikke så høye. :sukk:

Egentlig burde jeg skaffet meg tilrettlegging,men da jeg begynte å tenke på det var det altfor sent.

Uff,får vel bare få det unnagjort så får vi se.

Jeg vet så godt hva du føler - jeg hater muntlig mer enn noe annet. Og det er frustrerende, fordi nervene mine gir meg dårlige karakterer muntlig. Jeg forbreder meg så godt jeg kan, lærer alt utenat og gestikulerer og viser bilder - noe som egentlig burde gitt meg toppkarakter. men når jeg står foran forsamlingen klarer jeg å glemme alt som jeg har lært utenat. Kaldsvetter, tørr i halsen, følelsen av å måtte gå på do og skjelvingen. så jeg får C. Heldigvis har jeg muligheten for å nekte muntlig hvis det kommer opp igjen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig ferdig med siste eksamen og semesteret :danse:

Det gikk veldig bra i dag, fornøyd. Da forlater jeg tråden til neste semester, så sees vi kanskje da! :)

Lykke til videre alle sammen!

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner alle som er ferdige. Selv jobber jeg intensivt med oppgaveskriving. Lite inspirerende, og KG virker, av en eller annen grunn, tusen ganger mer interessant. :sjenert: Men, jeg har kommet godt i gang, og jeg har tro på oppgaven, så det er i det minste positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig med siste eksamen og semesteret :danse:

Det gikk veldig bra i dag, fornøyd. Da forlater jeg tråden til neste semester, så sees vi kanskje da! :)

Lykke til videre alle sammen!

Godt å høre! Kose deg med ferie du da..

Takk for det! Bare 3 dager til så er jeg ferdig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg ferdig med to eksamener, skal begynne på hjemmeeksamen (skal leveres den 14.). Veldig misunnelig på de som er ferdige. Lykke til dere andre. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og leser ex.fac. Kommer garantert ikke til å få noen god karakter i morgen, men det er jeg heller ikke særlig opptatt av i dette faget. Skal bli veldig deilig med juleferie, kjenner motivasjonen har forsvunnet som dugg for solen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig på alle dere som har ferie. Nå er jeg halvveis, og har to eksamener igjen. Første er på fredag. Har jobbet altfor lite med det faget. Så får vel flytte inn på skolen de neste dagene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Iiiiiiiiiih !! Ex-fac på torsdag, og jeg får ingenting til å sitte... også begynner jeg å tenke på alt mulig annet "hva er egentlig drøft"? og "diskuter"? forskjell? Blææææææææææ

*gruer meg*

Lykke til alle dere andre som fortsatt leser!

*er også misunnelig på dem som er ferdig for i år*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...