Gå til innhold

Eksamenstid


Colargol

Anbefalte innlegg

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Åååååh, ferdig med ex-fac'en idag!!! *happyhappyhappy*

Juleferie!

Nå vil jeg takke dere som har latt meg syte i denne tråden, og for alle oppmuntrende ord :jepp:

Og lykke lykke til til alle dere som fortsatt leser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du det lille kompendiet? Den lille tynne boka.. :-) Den er en veldig god ting å skumme gjennom, få med hovedpoengene der og ja.

Jeg leste ikke mye før exphil eksamen. Fikk nøyaktig samme oppgave vi hadde hatt i øvingsoppgavene bare minus en av filosofene.

Lykke til med lesinga og eksamen! :)

Og vi fikk oppgaver som ikke lignet på øvingsoppgavene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si tusen takk for moralsk støtte!! :)

Gikk ikke veldig bra i da.. Tilogmmed noen som leverte blankt.

Ønsker dere alle en god jul, om en 6 dager er det ferie for min del :)

Å guri som jeg gleder meeeg!!!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi fikk oppgaver som ikke lignet på øvingsoppgavene :(

Å :( Jeg fikk inntrykket at det var noe som gikk igjen hvert år, har mange venner som tok faget for 4 år siden og de hadde samme opplegg - men det er hvertfall lett å finne ut hvem som er "viktige" filosofer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh, ferdig med ex-fac'en idag!!! *happyhappyhappy*

Juleferie!

Nå vil jeg takke dere som har latt meg syte i denne tråden, og for alle oppmuntrende ord :jepp:

Og lykke lykke til til alle dere som fortsatt leser!

Så BRRRA! Ha en strålende juleferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sara_*

hadde eksamen i dag, gikk ikke veldig bra.. må nok konte i februar.. men det var som forventet egentlig.. hadde ikke forberedt meg godt nok, alikevel sitter jeg og er litt nedfor.. har aldri strøket i noe før.. og tenker hva om jeg stryker på neste også. da har jeg bare ett forsøk igjen.. åh! stress :S

noen som har litt oppmuntrende ord til meg? eller som har strøket før, og klarte det fint andre gangen?

mister litt motet av sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde eksamen i dag, gikk ikke veldig bra.. må nok konte i februar.. men det var som forventet egentlig.. hadde ikke forberedt meg godt nok, alikevel sitter jeg og er litt nedfor.. har aldri strøket i noe før.. og tenker hva om jeg stryker på neste også. da har jeg bare ett forsøk igjen.. åh! stress :S

noen som har litt oppmuntrende ord til meg? eller som har strøket før, og klarte det fint andre gangen?

mister litt motet av sånt..

Ikke ta sorgene på forhånd! Det kan hende du klarte det! Hvis ikke, klarer du det sikkert bedre neste gang!

Jeg har strøket før. Men det verste var at jeg fikk ut med en god følelse. Men hadde misforstått hele oppgaven. Neste gang klarte jeg det! Da var jeg også mye bedre forberedt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest :)
Har du det lille kompendiet? Den lille tynne boka.. :-) Den er en veldig god ting å skumme gjennom, få med hovedpoengene der og ja.

Jeg leste ikke mye før exphil eksamen. Fikk nøyaktig samme oppgave vi hadde hatt i øvingsoppgavene bare minus en av filosofene.

Lykke til med lesinga og eksamen! :)

Hehe, hadde ikke det, men når jeg leste posten din fant jeg ut at det kunne være en god ting å ha;) Og det var veldig greit og oversiktlig, så takk for tipset! Tror jeg følger rådet om å konsentrere meg mest om de jeg hadde på øvingene, det passer med tidsskjemaet mitt nå.. Tror det å spørre om råd her på KG var lurt av meg, tusen takk for all god hjelp:)

Lykke til alle sammen! :)

PS! Til Miam som ikke fikk om noen av de filosofene.. Tar du ex.phil ved NTNU..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også eksamen idag kvart på 5... huff!!! Nervene begynner å komme.. jeg leste til halv 4 i natt. Får håpe opplegget er noe av det samme som på eksamen fra ifjor...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tredje eksamen i dag. Gikk ikke så bra egentlig. Kunne det egentlig, men klarte å misforstå oppgaveteksten slik alle konklusjonene ble helt motsatt av det de skulle være. Da jeg oppdaget det var det litt for seint å endre på det. Skikkelig nedtur. Men men, regnet med å ta den på nytt likevel siden jeg har jobbet så lite med det faget.

Har siste eksamen på onsdag, og det er den aller beste. Gleder meg til å sette meg ned og jobbe med det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takktakk!! Har en følelse av at det gikk greit. Var fornøyd med oppgavene vi fikk. Så nå er det FERIE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med fem eksamener på ei uke! Det har gått overraskende greit, men merker at det ikke var plass til så mye detaljkunnskaper på slutten av uka :fnise: Nå håper jeg bare jeg har svart presist nok på oppgavene, orker ikke se på dem eller begynne å analysere og tolke om jeg kunne gjort ting annerledes, det tror jeg heller jeg gjør når sensuren faller.

Føler nesten at jeg har ferie nå, men har en eksamen til neste uke - men den har jeg jo mange dager å lese på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk C på religionseksamenen min! :skya::hoppe: Hadde vært gøy med en B, men jeg tar til takke med C'en! Godt fornøyd :) Nå håper jeg det går bra med den siste også! iiiik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 2 av 3 eksamener denne uka. Har IKKE en god følelse på noen av de. :sjenert: Er forberedt på at det finnes en god sjanse for at jeg må konte..

Neste, og siste, er på tirsdag.. gleder meg til å bli ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...