Gå til innhold

Eksamenstid


Colargol

Anbefalte innlegg

Har også totalt mistet fokus nå. Har en eksamen nå i ettermiddag. Har prøvd å få inn info og repetere men det går liksom ikke. Metodene fungerer ikke. Lurer på om jeg har lest for mye de siste 3 ukene og nå er det bare stopp.

:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også totalt mistet fokus nå. Har en eksamen nå i ettermiddag. Har prøvd å få inn info og repetere men det går liksom ikke. Metodene fungerer ikke. Lurer på om jeg har lest for mye de siste 3 ukene og nå er det bare stopp.

:/

Sånt er så kjipt! Husker at jeg leste MASSE til eksamen en gang. Virkelig nipugget, altså. Dagen før var jeg helt blank, og husket ikke en damn shitt...

Uff, blir stressa av hele eksamensopplegget. Gleder meg til å bli ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm, du får ha lykke til! =) Skal ut på koselig middag med studievenner etter eksamen, og vanligvis er det populært å sitte å analysere om de har samme svar, det er da jeg ofte finner ut at jeg har svart feil siden de begge to er brainiacs.Det er nesten så jeg gruer litt. Jaja, det blir vel koselig :) og i morgen er det ferie !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk A og B på mine eksamener :) Er fornøyd. Men er som dere vet ikke godt nok til det jeg vil.. Så får se om jeg gidder å ta noe om igjen for tredje gang til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lene_*

jeg har gått glipp av 3 av 5 av mine eksamener i år pga jeg fikk sånn angst at jeg måtte til lege å få resept på beroligende tabletter. Helsa må komme først uansett.kjipt å komme i etterskudd men, regner med å ta meg et ekstra studieår, eller lurere et friår. Jeg går på BI hvor vi har lite innleveringer slik at man kun går på forelesninger. Man må være veldig disiplinert med å jobbe jevnt på egen hånd med fagene. Det er ikke alltid like lett. Jeg har vært utrolig sløv dette året, så har nok kun meg selv å takke. Men syns at opplegget på BI er dårlig tilrettelagt. Å med 5 eksamener hvert semester kan det lett bli litt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har siste eksamen i morgen. Trodde jeg hadde kontroll, men det hadde jeg visst ikke likevel. Gruer meg masse nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da var de to eksamene før jul over.

Jeg har faktisk ingen anelse på hvordan det har gått,det kan ha gått begge veier. Nå er det nesten 1 mnd til neste eksamener!

Lykke til dere andre som fremdeles har! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg juleferie... :hoppe:

Er godt fornøyd med innsatsen min, så nå skal jeg nyte ferien med god samvittighet. :)

Lykke til til dere som ennå ikke er ferdige, og god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk, har eksamen om et par timer, og sitter med en kjip følelse i magen :goodbye:

Tenk om jeg ikke får karakteren jeg MÅ ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lilla_*

Gjorde ferdig min siste eksamen i går, det gikk så som så. Har allerede tatt den, prøvde bare å forbedre karakteren min, men det spørs gitt!

Kom hjem og fant karakteren min på SvExfac, en stor og fin A lyste mot meg på skjermen. Krysser fingrene for at de ikke traff feil på tastaturet da de skrev inn karakteren! Har lest sensorveiledningen og føler meg skikkelig, skikkelig flink. Skal leve litt på den følelsen fram til neste karakter kommer.

Lykke til alle dere som fortsatt leser og har eksamen! God jul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen i morgen, og jeg har masse igjen.

Dette blir en koselig kveld, dere.

Håper at jeg får snakket litt med fyren min, men det ser mørkt ut. :/(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste eksamen før jul i morgen. Egentlig et ganske enkelt fag, men jeg har jobbet alt for lite med det i høst, og det straffer seg nå. Blir glad bare jeg ikke stryker. Ikke hjelper det at foreleseren er helt håpløs, og ikke har laget noen eksamensoppgaver før, så vi kan få nesten alt mulig rart. :sukk:

Litt redd nå, kjenner jeg, men nå er det for sent uansett. Tok en titt på noen formler nå nettopp (ja, det er matte), og jeg skjønte ikke en dritt. Dette blir gøy... :(

Wish me luck.. =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg masse til i morgen. Det jeg trenger nå, er at den jeg er glad i sier til meg at dette fikser jeg. Han ringte en kort stund tidligere i dag (han er bortreist), men tviler på at jeg hører mer fra den kanten i dag. Dette blir min sjette eksamen, og jeg har enda en igjen. Kjenner at jeg begynner å bli lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gruer meg masse til i morgen. Det jeg trenger nå, er at den jeg er glad i sier til meg at dette fikser jeg. Han ringte en kort stund tidligere i dag (han er bortreist), men tviler på at jeg hører mer fra den kanten i dag. Dette blir min sjette eksamen, og jeg har enda en igjen. Kjenner at jeg begynner å bli lei.

Kanskje det hjelper at noen du ikke kjenner sier at du fikser det også :5: ? Lykke til!

Jeg har siste eksamen på fredag, og har hatt nesten en uke på å lese, men var sliten etter forrige uke hvor jeg hadde eksamen hver dag. Så lesinga har gått tregere enn planlagt... har litt kontroll over faget på grunn av tidligere deleksamener, men skulle gjerne fått satt meg enda bedre inn i stoffet (blant annet for å berge en A, men også fordi faget er spennende). Har ikke fått noen resultater fra de eksamenene jeg har hatt, men fasit til en multiple choice-eksamen ligger ute og det ser ut til at jeg fikk A der, og jeg regner med enda en A (også multiple choice, de andre eksamenene er jeg mer usikker på). Så jeg må vel ha fått med meg noe faglig... Det bare føles aldri sånn før selve eksamen :ler:

Vi gleder oss til jul nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eksamen i morgen og på mandag! Fantastisk logistikk av universitetet (som vanlig)... Jeg vil ha eksamensfri nååååå!!!

Fikk resultatene på et par eksamener jeg hadde i midten av november i dag og i går. Det er vel det eneste positive jeg har å si om universitetet og studier akkurat nå. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig med alle eksamenene dette semesteret og har tatt ferie. Har kun fått tilbake én av de og fikk B. Helt greit. Håpet riktignok på A.

Klaget forresten på en karakter fra konteeksamen i høst (de er litt treige med å rette) og gikk opp. Trodde det var nærmest umulig å få endret en karakter i et regnefag ved å klage.

God ferie! Nytt semester, nye muligheter ;)

Dere som fortsatt ikke er ferdige med eksamen; masse lykke til! :)

Endret av *Butterfly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...
Jepp, eksamen om knappe to uker (neste fredag). UFF.

Begynte å lure om det bare var meg..

I hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...