Gå til innhold

Eksamenstid


Colargol

Anbefalte innlegg

Har dere ikke fått eksagt dato og tid for sensur på den, MissStiles?

Fristen går ut på fredag. Så da burde vi ha fått resultatet. Men tviler på det. Siden de er så innmari trege på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere ikke fått eksagt dato og tid for sensur på den, MissStiles?

Får det konsekvenser om sensurfristen brytes? Jeg har flere ganger opplevd å få karakter to uker etter fristen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får det konsekvenser om sensurfristen brytes? Jeg har flere ganger opplevd å få karakter to uker etter fristen...

Det vet jeg faktisk ikke.

Men nå ser jeg at jeg har fått mail om at sensuren er forsinket pga sykdom. Skal vist være klar på tirsdag. Greit å få beskjed da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg faktisk ikke.

Men nå ser jeg at jeg har fått mail om at sensuren er forsinket pga sykdom. Skal vist være klar på tirsdag. Greit å få beskjed da!

Så fint at de sier ifra - det hadde aldri skjedd her i allefall.

Da krysser jeg fingrene for deg at sensuren er klar på tirsdag!

I helgen har jeg bestemt meg for å arbeide med skole. Skal prøve å stå opp tidlig (tidlig for en lørdag) i morgen og dra på skolen for å skrive oppgave og lese litt. Har ikke hatt den mest effektive uka og jeg føler at jeg må gjøre noe med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at de sier ifra - det hadde aldri skjedd her i allefall.

Da krysser jeg fingrene for deg at sensuren er klar på tirsdag!

I helgen har jeg bestemt meg for å arbeide med skole. Skal prøve å stå opp tidlig (tidlig for en lørdag) i morgen og dra på skolen for å skrive oppgave og lese litt. Har ikke hatt den mest effektive uka og jeg føler at jeg må gjøre noe med det :)

Jepp, helt enig! Fint at de sier ifra! Ellers går man bare rundt og venter uten å vite noe.

Min plan har egentlig å være flink igår men jeg måtte plutselig på jobb. Imorgen har jeg fri så da skal jeg prøve å være flink og lese noen artikler og skrive litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk klagen min tilbake i dag :danse: Karakteren ble endret fra C til B - er så glad jeg fulgte magefølelsen :)

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk klagen min tilbake i dag :danse: Karakteren ble endret fra C til B - er så glad jeg fulgte magefølelsen :)

Så bra!! Gratulerer!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Gratulerer!! :klappe:

Takk takk. Det er en skikkelig motivasjon, rett og slett!

I dag har jeg planer om å lese hvertfall to kapitler i det ene faget - og skrive litt ekstra på oppgave om jeg rekker. Ingen store målsettinger for i dag, for det er andre ting som må gjøres i tillegg som vaske klær, leilighet osv.

Noen andre som skal lese litt eller kanskje mye i dag? :)

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som skal lese litt eller kanskje mye i dag? :)

Nå har jeg satt meg ned for å lese en bok. Handler litt om det vi skal skrive om på bacheloren vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg satt meg ned for å lese en bok. Handler litt om det vi skal skrive om på bacheloren vår.

Spennende med bacheloroppgave? Får dere mye valgfrihet? Jeg lurer skikkelig på hvordan det blir å skrive en større oppgave. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en skikkelig romantisk helg, som dessverre ble avbrutt av noen matteøkter! :kjefte:

Matte er jo så koselig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ha lest litt idag ja. Måtte jobbe med en innlevering i forbindelse med gruppearbeid istedet, og det tok litt tid. synes det er vanskelig å sette meg ned for å fokusere på et fag hvis jeg har mindre enn halvannen time på meg. Det blir liksom som om man med en gang har fått fokus må man slutte igjen.

Har som mål at denne uken skal bli hard-core uke med studier. Mange artikler, og repetere kapitler.

Når er dere eksamener ? Jeg har i slutten av mai de første!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med bacheloroppgave? Får dere mye valgfrihet? Jeg lurer skikkelig på hvordan det blir å skrive en større oppgave. :)

Da har jeg fått lest den boka. Lurer på om jeg skal bla litt i de andre bøkene jeg skal lese før jeg avslutter dagens økt.

Ja jeg synes faktisk det. Siden vi har valgte et spennende tema og noe vi begge vil skrive om. Spesielt også sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har karakteren kommet. Jeg fikk C. Siden jeg var syk og følte at jeg glemte masse, så er jeg fornøyd. Selvom jeg håpet på B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har karakteren kommet. Jeg fikk C. Siden jeg var syk og følte at jeg glemte masse, så er jeg fornøyd. Selvom jeg håpet på B.

Det er bra med C :) Gratulerer (hvis jeg får gratulere med den, selv om du håper på B!)

I dag har jeg vært på skolen fra 8-14. Nå har jeg nettopp laget meg vafler, kose meg litt før jeg skal lese igjen på kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er bra med C :) Gratulerer (hvis jeg får gratulere med den, selv om du håper på B!)

I dag har jeg vært på skolen fra 8-14. Nå har jeg nettopp laget meg vafler, kose meg litt før jeg skal lese igjen på kvelden :)

Takk! Lov å gratulere! Tror jeg bare skal la den karakteren stå og håpe på at semesteroppgaven i det faget blir bra. Kanskje jeg får en B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Miss Stiles =) For meg er det også helt klart at dagsform spiller inn på resultatene. Off topic, men derfor er det synd at man ikke får vist alt man kan heller!

Ninuska: Nå motiverte du meg skikkelig til å lese studier ikveld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som mål at denne uken skal bli hard-core uke med studier. Mange artikler, og repetere kapitler.

Når er dere eksamener ? Jeg har i slutten av mai de første!

Jeg har bestemt meg for å ha skikkelig skoleuke denne uka - slik at jeg får påskeferie forhåpentligvis! Jeg skal bli ferdig med oppgavene før jeg reiser hjem til påske - ellers.. :kjefte:! :)

Hvor mange eksamener har du? Min første begynner 21. mai og siste er 10. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har lovt meg selv skoleuker tidligere, men det har ikke blitt noe av. Denne uken skal jeg ! SKAL!

Mine eksamener starter 12 mai, og ordinært har jeg siste 26 juni. Hvis jeg stryker på disse så er re-eksamen frem til 13. Juli. Grøss! Får da virkelig håpe jeg forbereder meg godt nok. Greit at man har mye tid å lese på, men skal innrømme at planleggingen ikke alltid har vært på topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...