Gå til innhold

Eksamenstid


Colargol

Anbefalte innlegg

Misunnelig på alle dere som har ferie. Nå er jeg halvveis, og har to eksamener igjen. Første er på fredag. Har jobbet altfor lite med det faget. Så får vel flytte inn på skolen de neste dagene :(

Er du meg? Halvveis, to eksamener igjen, hvorav en på fredag som jeg nesten ikke har jobbet noe som helst med, og som i tillegg er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til, til dere som har eksamen idag!!

Ny dag med lesing for min del! Begynner å bli ganske lei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stillness

Uff,eksamen i dag gikk ikke bra.Muntlig + på engelsk + jernteppe = dårlig resultat.

Jaja,det er vel sånn som kan skje og det går jo an å ta den opp igjen.

Nå har jeg juleferie og veldig fornøyd med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juleferie! :hoppe:

Eksamen i dag gikk greit, blir ingen toppkarakter, men det var ikke målet heller.

Lykke til dere som fremdeles har eksamener foran dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer dere som er ferdige og har juleferie! =) Det er nok vel fortjent!

Selv har jeg eksamen til fredag, men hva har skjedd ? Jeg føler ikke jeg klarer å fokusere lenger, så jeg er på langt nær så flink som jeg har vært... Er mange ting jeg føler jeg ikke trenger å lese på, fordi jeg vet det, så på en måte så har jeg ingen dårlig følelse heller. Det er så typisk at eksamen for igår blir totalt annerledes fra ifjor sant :)

Har også en eksamen på tirsdag, men ifjor bestod 47% eksamen så det er nok tallene som skremmer meg! :( Man kan liksom aldri lese nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eksamen i bedøk. i morgen- å jeg skjønner det ikke!! :(

Så jeg er rimelig forberedt på å ta den opp igjen.. Noen som har noen gode tips? Jeg bare skjønner det ikke.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var semesterets tredje eksamen overstått, bare en igjen. Har ikke vært så hektisk som ventet i eksamensperioden, all lesinga tidlig på semesteret har visst hjulpet på...:) Om karakterene blir gode nok vet jeg jo ikke, men jeg har hvertfall gjort mitt beste.

Om en uke er det juleferie på meg... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med eksamen nr tre i dag (har hatt alle denne uka), to igjen denne uka og en neste. Det har gått bedre enn forventet så langt, vet ikke karakterer ennå, men jeg har i hvert fall følt jeg har kunnet svare godt "nok" på oppgavene. Synes det er litt for intenst med fem eksamener på en uke, men har lest på forhånd og hvert fag er ikke større eller verre enn at det går. Neste semester har jeg imidlertid satt meg som mål å tilbringe MYE mer tid på lesesalen så jeg kan ta det mer med ro i oppkjøringen til eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eksamen i bedøk. i morgen- å jeg skjønner det ikke!! :(

Så jeg er rimelig forberedt på å ta den opp igjen.. Noen som har noen gode tips? Jeg bare skjønner det ikke.. :(

Jeg misunner deg ikke. Jeg har strøket 2 ganger på eksamen i det faget. Siste sjanse har jeg i februar. Gruer meg! Bare begynne å pugge i jula tror jeg..

Lykke til imorgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eksamen i bedøk. i morgen- å jeg skjønner det ikke!! :(

Så jeg er rimelig forberedt på å ta den opp igjen.. Noen som har noen gode tips? Jeg bare skjønner det ikke.. :(

Øve deg litt her : http://www.dinside.no/281952/eksamen-i-bedok

Har dessverre ingen tips. I noen fag har jeg måttet pugge mer og huske istedet for å skjønne, mens i andre er det omvendt. Skjønner du ikke faget eller husker du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner deg ikke. Jeg har strøket 2 ganger på eksamen i det faget. Siste sjanse har jeg i februar. Gruer meg! Bare begynne å pugge i jula tror jeg..

Lykke til imorgen!!

Tusen takk skal du ha!! Lykke til i februar da! Jeg vet at det er fler som sliter veldig med faget, så det er greit at det ikke bare er meg som er hjernedød.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øve deg litt her : http://www.dinside.no/281952/eksamen-i-bedok

Har dessverre ingen tips. I noen fag har jeg måttet pugge mer og huske istedet for å skjønne, mens i andre er det omvendt. Skjønner du ikke faget eller husker du ikke?

Er det lov å si begge deler? ;) Uff.. Jeg har alltid vært dårlig med tall. Skaj sjekke ut siden! Takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk skal du ha!! Lykke til i februar da! Jeg vet at det er fler som sliter veldig med faget, så det er greit at det ikke bare er meg som er hjernedød.. ;)

Tro meg, du er nok ikke den eneste. Jeg har heller aldri vært god med tall. Men siden jeg er ferdig med utdannelsen min til neste år, så vil jeg gjerne ha en god karakter i dette faget. Selvom jeg ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du meg? Halvveis, to eksamener igjen, hvorav en på fredag som jeg nesten ikke har jobbet noe som helst med, og som i tillegg er vanskelig.

Du studerer vel ikke økonomi på UiA og? Hehe :gjeiper:

Satt på skolen til klokken tolv i kveld. Har fått gjort en del og det virker ikke like håpløst som før. Men blir nok mye å gjøre i morgen!

Ferie om en uke, gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eksamen i bedøk. i morgen- å jeg skjønner det ikke!! :(

Så jeg er rimelig forberedt på å ta den opp igjen.. Noen som har noen gode tips? Jeg bare skjønner det ikke.. :(

Uff jeg hadde en eksamen på mandag som jeg er temmelig sikker på at jeg har strøket i :snurt: i feel youuuu!!! :klemmer:

håper det gikk greit i dag uansett.

Men gårsdagens deleksamen gikk greit - nå mangler bare den praktiske delen så er det overstått. Tror den også skal gå greit. Orker ikke gå på skolen og se på modeller - håper det skal holde å se i boken og pugge bittelittegranne. Forhåpentligvis så trenger jeg bare lese ett fag i julen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest :)

Ferdig med 2 eksamner, 2 igjen.. Det skal bli så godt med juleferie nå:)

Synes alle her inne er flinke, jeg - stå på! ;)

Sitter å prøver å lese ex.phil. nå. Har bare 2 dager å lese på, og etter en krevende eksamen i går er jeg rimlig lei.. Noen som har noen tips til lesing? skal ta eksamen ved NTNU..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å prøver å lese ex.phil. nå. Har bare 2 dager å lese på, og etter en krevende eksamen i går er jeg rimlig lei.. Noen som har noen tips til lesing? skal ta eksamen ved NTNU..

Eksamen i exphil? :-) Da har jeg tips. Så vidt jeg vet har det hvert år kommet en oppgave på eksamen som er tilnærmet lik de man har skrevet som øvingsoppgave.

På så kort tid, ville jeg i hvertfall kun lest på de viktigste filosofene, og prøvd å se likheter og forskjeller mellom dem. Kanskje tittet litt på tidligere eksamener for å se hvilke oppgaver/filosofer som går igjen hvert år.

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest :)
Eksamen i exphil? :-) Da har jeg tips. Så vidt jeg vet har det hvert år kommet en oppgave på eksamen som er tilnærmet lik de man har skrevet som øvingsoppgave.

På så kort tid, ville jeg i hvertfall kun lest på de viktigste filosofene, og prøvd å se likheter og forskjeller mellom dem. Kanskje tittet litt på tidligere eksamener for å se hvilke oppgaver/filosofer som går igjen hvert år.

Tusen takk for et godt tips, you made my day :) Da slipper jeg å pugge hele Dybvig&Dybvig i hverfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for et godt tips, you made my day :) Da slipper jeg å pugge hele Dybvig&Dybvig i hverfall..

Har du det lille kompendiet? Den lille tynne boka.. :-) Den er en veldig god ting å skumme gjennom, få med hovedpoengene der og ja.

Jeg leste ikke mye før exphil eksamen. Fikk nøyaktig samme oppgave vi hadde hatt i øvingsoppgavene bare minus en av filosofene.

Lykke til med lesinga og eksamen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...