Gå til innhold

Hormonella


Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tiden flyr ja! Synes ikke det er lenge siden jeg stod med positiv graviditetstest i hånda, og det er snart 8 uker siden! :sprettoy:

Mye som har skjedd de siste dagene, og ambi er nå singel igjen :sukk:

Det har gått litt opp og ned mellom meg og kjære de siste ukene pga hormonene mine bl.a :) Så vi ble enige for et par dager siden at det er nok best for oss begge i lengden at vi står sammen om dette som venner, og avslutter det hele nå mens vi fortsatt har muligheten til å beholde vennskapet :) Det er trist, og absolutt ingen ønskesituasjon, men det går bra med oss likevel :) Jeg klarer meg fint, og jeg har masse støtte i familien og vennene mine :) Så har jeg bestemt meg for å ta et års permisjon fra studiene mine, og bli mamma på heltid, hvertfall for et år ;)

:klemmer:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj her var det skjedd ting... så leit å høre vennen. Men som du sier, det er kanskje til det bedre :klem:

Du blir en flott mor skal du se!!!!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søta :klemmer:

"godt" å høre at det ordnet seg til det beste :)

Du kommer til å bli en flott mamma uansett, det er jeg sikker på.

Gratulerer med 13 uker, og stor klem til deg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da :( Så trist :(

Bra at du ser positivt på det hvertfall! :)

Oj her var det skjedd ting... så leit å høre vennen. Men som du sier, det er kanskje til det bedre :klem:

Du blir en flott mor skal du se!!!!!!! :klemmer:

Uffameg :(

Det var ikke noe koselig å høre. Men håper det går bra med deg :klemmer:

Hei søta :klemmer:

"godt" å høre at det ordnet seg til det beste :)

Du kommer til å bli en flott mamma uansett, det er jeg sikker på.

Gratulerer med 13 uker, og stor klem til deg! :kose:

Tusen takk alle sammen :klemmer:

Det er trist, men jeg vet at det ordner seg på en eller annen måte, og forhåpentligvis nå så klarer vi å beholde et godt vennskap for nurkets skyld :)

Oppgaveskrivning igjen idag, har bare siste delen på oppgaven å skrive. Orka ikke skrive det igår, men har funnet frem informasjonen, så det er jo bare å formulere det på min måte som gjenstår ;) Noen som har noen innspill å komme med når det gjelder underernæring hos eldre så er det bare å dele altså :jepp:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilrettelegging er vel det aller viktigste, men det har du sikkert masse info om allerede ;) Jeg vet bare at det viktigste der jeg jobber er å ikke bare sette maten på et bord og tro at personen spiser. :)

Det er godt dere skilles som venner, kommer til å gjøre det mye enklere og bedre for alle parter, lett blir det jo ikke, men det er det aldri ;) Synes du er superflink jeg Ambriel!

Nå er jeg på vei til jordmor! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilrettelegging er vel det aller viktigste, men det har du sikkert masse info om allerede ;) Jeg vet bare at det viktigste der jeg jobber er å ikke bare sette maten på et bord og tro at personen spiser. :)

Det er godt dere skilles som venner, kommer til å gjøre det mye enklere og bedre for alle parter, lett blir det jo ikke, men det er det aldri ;) Synes du er superflink jeg Ambriel!

Nå er jeg på vei til jordmor! :klemmer:

Tilrettelegging var en mye finere måte å si det jeg hadde på :fnise:

Lett tror jeg absolutt ikke det blir, men jeg tror jeg slapper mer av om jeg slippper å tenke på skolen vedsiden av dette ;)

Jeg vil også til jordmor! skal ikke dit før 29 desember :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er koselig å gå til jordmor, men synes nesten det blir litt mye av og til, grenser for hva man har å snakke om :fnise: Håper du får en flink og snill jordmor som ikke er altfor travel...

Hihi, godt jeg kunne hjelpe til på oppgaven din ;)

Synes det virker som om du har en god plan! Og med god støtte rundt deg :) Nå er det ikke mange ukene før du får sett lille nurket på UL! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva trenger du/vil du vite om underernæring hos eldre mennesker? Vet en god del.... greit å vite bare hva du sikter til nøyaktig, så skal jeg komme bablende med endel jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stearinpikken

Oioi, her var det skjedd ting.

Så leit å høre, samtidig tror jeg du fikser dette. Tror du er fornuftig nok til å se ting i perspektiv, og du får jo helt sikkert hjelp fra bebifaren også :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for koselige meldinger jenter :klemmer:

Serenity88: Nei jeg håper ikke det er lenge igjen, skulle egentlig ringe opp igår morges og høre ang. UL men så hadde jeg en dårlig dag på morgenen, så jeg drøyer den til mandag :gjeiper:

Gleder meg til å se :jepp:

Milla: Jeg skulle skrive en pleieplan for en pasient som var underernært, også skulle jeg skrive litt tiltak og div.. men nå er jeg helt ferdig med oppgaven så da trenger jeg visst ikke noe likevel, men tusen takk :hjerte:

Pikken: Trist er det, men jeg tror dette er det rette valget :) Jeg vet jo jeg får hjelp fra han, vi må bare finne en løsning på det siden han antagligvis ikke flytter ned hit, og jeg har jo ikke så lyst til å flytte bortover dit (oslo-området) når jeg har hele nettverket mitt her nede :sukk:

Rekaaa: Åååw, du er søt da :hjerte: Hadde en litt dårlig dag igår faktisk :sukk: Mye kvalm og vondt i hodet :sukk: men jeg fikk skrevet ferdig min 2500 ord lange oppgave, så jeg er likevel fornøyd ;)

Glad i deg jeg :hjerte::kose:

-------------------------------------------------

Idag våknet jeg kvalm, som vanlig :sukk: Litt bedre når jeg får på disse "sjøsyke/morgenkvalme armbåndene", men har ikke så veldig lyst til å dra på jobb idag :sukk:

Idag er det også 1 år siden farmor døde :cry: Savner henne sånn, og jeg vet hvor glad hun hadde vært over å skulle bli oldemor :(

Men men, må gjøre meg ferdig til jeg skal på jobb! Ha en god dag og helg da jenter! :klemmer:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helgen min var stille og rolig :) fikk slappet helt av, og lest til testen jeg hadde på skolen idag! ferdighetstest, hvor jeg fikk i oppgave å katetrisere en kvinne (dukke) og skifte putetrekk, stikklaken og overlaken på seng uten pasient i :) Veldig fornøyd med oppgaven egentlig selv om jeg var veldig nervøs på katetriseringen (siden hele prosedyren skal være steril og det var noen stk som strøk fordi de ikke holdt det helt sterilt), men jeg stod! Så jeg er godt fornøyd med meg selv! :nigo: Vært kvalm hele dagen, bussturen til skolen var et hel**** :sukk:

Bare 1 eksamen igjen nå, den 15 desember, så er det juleferie! :biggrin: Så nå er det bare å lese lese lese i dagene før eksamen! Heldigvis er anatomi litt mer interessant enn vitenskapsteori og etikk som vi hadde på forrige eksamen ;)

Venter fremdeles på brev fra sykehuset ang UL, venter i spenning :fnise: Gleder meg til å se lille bolla ;)

Om 1 time er det Irene Huss på tven, før en god natts søvn venter meg :hjerte:

I morgen har jeg linsekontroll, også skal jeg besøke venninna mi med babyen :biggrin: så er det lese lese lese ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...