Gå til innhold

Hormonella


Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*sukk* Da har vi samme drømmevogn, akkurat den fargen og modellen vil jeg også ha :jepp:

Den er jo bare helt lekker da :jepp:

Mamma synes jeg kledde den :sjenert: Gled rett inn i rollen som småbarnsmor :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Jeg kan se det for meg! :strix:

(Det som er så fint med at du skal ha baby, er at da kan vi besøke løveungene uten at det virker rart.. Fordi det er jo normalt at barn vil dit!) Den perfekte unnskyldningen! :ler:

Endret av Rekaaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Jeg kan se det for meg! :strix:

(Det som er så fint med at du skal ha baby, er at da kan vi besøke løveungene uten at det virker rart.. Fordi det er jo normalt at barn vil dit!) Den perfekte unnskyldningen! :ler:

Du er så smart! :strix:

Selv om det nok tar et par år før ungen i det hele tatt forstår hva en løveunge er, men hvem bryr seg vel om detaljer? :fnise:

:hjerte:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detaljer, detaljer.. :ler:

:fnise:

Jeg skal svare på den laaaange meldingen din i morgen :sjenert: Ble litt mye å skrive for meg nå, siden øynene går i kryss her :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det du, det er den lengste meldingen jeg har skrevet noensinne :ler:

:ler:

Håper for din skyld du ikke skriver mange sånne lange meldinger hver dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ååååh! Det er akkurat den vogna vi også skal ha :D Selv om vi bor i 5. uten heis :fnise: Den virker veldig stabil og varer lenge... Vi ser helst etter en brukt variant, miljøvennlig og billig :)

Håper formen din er bedre og at du nyter dagene med lille frøet i magen :) Fått UL time enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske deg en fin mandag :vinke:

:)

Takk :klemmer:

Håper du får en fin onsdag idag ;)

:vinke:

Håper du og lillebebis har hatt en bra dag i dag :klemmer:

Hei :klemmer:

Dagen var helt grei den, mye som skjer for tida :sukk: Men spira har klart å klore seg fast så da kan jeg ikke annet enn å være lykkelig! :biggrin:

Ååååh! Det er akkurat den vogna vi også skal ha :D Selv om vi bor i 5. uten heis :fnise: Den virker veldig stabil og varer lenge... Vi ser helst etter en brukt variant, miljøvennlig og billig :)

Håper formen din er bedre og at du nyter dagene med lille frøet i magen :) Fått UL time enda?

Jeg har forelsket meg helt i den jeg altså :rødme: Det er vel den romsligste vogna på markedet, den ser lekker ut, lett å trille, bagen har vippefunksjon når du setter den på bakken, mygg og regntrekk ligger jo inni kalesjen (hvordan det nå enn staves :gjeiper:), den er rett og slett perfekt :biggrin:

Vil også prøve å få tak i en brukt, men jeg vil helst ha sort vogn :sjenert: Og de fleste som selger brukt selger ikke sort, ellers så er de veldig gamle føler jeg... Jada, jeg er litt pirkete :sjenert:

Formen er litt opp og ned, blir fort sliten, også kan jeg ikke sove midt på dagen for da blir jeg så tung i hodet på kvelden, selv om jeg har hodepine mer eller mindre hele dagen uansett :rolleyes: Merker jeg har mer matlyst da, og fått helt dilla på koteletter av alle ting :sjenert: Siden jeg har lite forelesninger og mer eller mindre bare studiedager nå frem mot eksamen så har jeg bedre tid til å lage meg ordentlig mat, også kutter jeg opp frukt som jeg går og knasker på :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 uker idag :bolledeig:

Skal skrive ferdig oppgaven min idag, det er målet mitt :) Men først skal jeg ringe svangerskapspoliklinikken på sykehuset og høre om time til UL.. Fastlegen som sa jeg kunne ringe opp og spørre så da gjør jeg det :Nikke:

Var og shoppet bittelitt igår, kjøpte to små bodyer :sjenert: Jeg måtte bare, som en liten feiring på 13 uker, hjertelyden og alt :rødme:, mamma kjøpte ei lita hvit lue som hun synes var så søt så :sjenert: Også bestilt jeg meg nettopp angelsound fra ebay, så nå kan jeg snart høre hjertelyden akkurat når jeg vil :biggrin:

Skal til jordmor 29. desember, hun ringte meg for å bytte timen, som egentlig var 21 desember. Hun virket veldig koselig, så jeg gleder meg :biggrin:

Men nå er det å forsøke å snike meg inn til UL time før jul eller i romjula, så er det oppgaveskrivning ;)

:gravid::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...