Gå til innhold

Hormonella


Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tequila i armkroken :hoho:

Da ser jeg for meg at du ligger å holder rundt flasken siden du ikke kan drikke av den :ler:

:hoho:

Jeg har en hund som heter Tequila da ;):fnise: Og hun elsker for tiden å ligge på magen min, lurer på om hun føler at det er noe inni der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er spente på legetimen? :fnise:

Hadde time 8.30 men han var nesten 15-20 min forsinka, og mens jeg satt der å venta så tenkte jeg at han har sikkert fått tilbake dårlig prøvesvar på blodprøvene jeg tok sist og sitter nå å forbereder seg å fortelle meg de dårlige nyhetene :sjenert: Men han hadde visst bare fått en pasient-telefon som han måtte ta :rolleyes: Blodprøvene var fine, jeg er rhesus positiv, noe som innebærer at jeg ikke vil utvikle antistoffer mot blodet til babyen, fikk fylt ut helsekortet, så nå føler jeg meg offisielt gravid :bolledeig:

Også fikk jeg høre det lille bankende hjertet for aller første gang :rødme: For en fantastisk følelse og lyd! Har bare smilt i hele dag jeg :sjenert: Tenk at det er liv inni der! :hjerte:

:gravid::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte:

:strix:

:klemmer:

Jeg så på Facebook at du hadde vært på UL, så koselig å høre hjerteslag! God helg :klemmer:

Var bare på vanlig svangerskapsjekk hos fastlegen min, men de har jo som regel en doppler slik at de kan lytte etter hjertelyden ;)

UL blir forhåpentligvis rett før jul eller på begynnelsen av nyåret ;)

Så flott at alt står bra til med mor og den lille spiren :hoppe:

Det var utrolig beroligende, og nå kan jeg ta helgen med ro, vel vitende om at jeg ikke var påvirket av voffen og fått inbbilt svangerskap :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :hjerte:

Når skal du til UL? :)

Mhm :rødme:

Jeg vet ikke helt enda, skal ringe opp på sykehuset i midten av neste uke og spørre ang ultralyd før jul, siden jeg skal være 17 uker på vei lille julaften og det er jo rundt den tida første ultralyden skal være, men jeg får sikkert ikke time før etter jul :sukk: Det er såååå lenge til føler jeg!

Vurderer å gå til ei privat ei, men det kosta jo 800 kroner for første gangen da, og 500 for de etterpå :sjenert: Men skal se, om jeg er flink nå fremover og ikke bruker så mye på julegaver, så lurer jeg rett og slett på om jeg skal unne meg det i julegave til meg selv :sjenert: Men så tenker jeg at det er jo 800 kroner jeg kan legge bort til vogna jeg har lyst på også... Hmmm, ikke lett det der :gjeiper:

:klemmer:

Så det på face også.. Så utrolig koselig, og nå kan du skrike det til hele verden og glede deg uten bekymringer :hoppe:

Så du hadde kommentert det ;)

Ja nå er det deilig at det ikke trenger å være en hemmelighet lengre! :biggrin:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Hvordan går det med deg og spiren for tiden? Har dere det bare bra? :blomst:

Var en utrolig tøff vogn du har sett deg ut, ser skikkelig trygg og kompakt ut, men er ikke de der helt svindyre? Regner med dere skal etablere dere og kjøpe alt det andre til babyen også med tiden :hjertesmil:

Ha de bra så lenge, ta vare på dere :vinke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Hvordan går det med deg og spiren for tiden? Har dere det bare bra? :blomst:

Var en utrolig tøff vogn du har sett deg ut, ser skikkelig trygg og kompakt ut, men er ikke de der helt svindyre? Regner med dere skal etablere dere og kjøpe alt det andre til babyen også med tiden :hjertesmil:

Ha de bra så lenge, ta vare på dere :vinke:

:klemmer:

Hei :hjerte:

Vi har det bra, sliten, kvalm og alt det der, men det begynner å bli en vane så :) he he

Jeg falt helt for den vogna da jeg så den! Den har en av markedets romsligste bager, også var den så utrolig lett å trille! Prisen snakker vi ikke om, men det er mulig mamma hjelper litt, også sparer jeg noen lapper på å kjøpe den i Sverige eller Danmark så ;)

Ta vare på deg selv også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei :hjerte:

Vi har det bra, sliten, kvalm og alt det der, men det begynner å bli en vane så :) he he

Jeg falt helt for den vogna da jeg så den! Den har en av markedets romsligste bager, også var den så utrolig lett å trille! Prisen snakker vi ikke om, men det er mulig mamma hjelper litt, også sparer jeg noen lapper på å kjøpe den i Sverige eller Danmark så ;)

Ta vare på deg selv også :klemmer:

Alltid kjekt med litt hjelp, økonomien er vel gjerne litt stram når unge par skal få barn for første gang :) Tenker det ordner seg helt fint jeg, er vogna perfekt så er den perfekt. Litt kjekt at bagen er så veldig romslig og, kan få med alt man vil ha uten en masse ekstra bagasje i form av vesker og styr :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid kjekt med litt hjelp, økonomien er vel gjerne litt stram når unge par skal få barn for første gang :) Tenker det ordner seg helt fint jeg, er vogna perfekt så er den perfekt. Litt kjekt at bagen er så veldig romslig og, kan få med alt man vil ha uten en masse ekstra bagasje i form av vesker og styr :jepp:

:klemmer:

Hehe, ja den kan fort bli det ja :)

Sant det du sier, er den perfekt så er den perfekt ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik vogn jeg vil ha hvis jeg får barn en gang :jepp:

Er glad for at du ikke velger en vogn med tre hjul, for de er tunge, ustødige og helt umulige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik vogn jeg vil ha hvis jeg får barn en gang :jepp:

Er glad for at du ikke velger en vogn med tre hjul, for de er tunge, ustødige og helt umulige.

Jeg har aldri likt 3-hjuls vogner, så en slik en kommer aldri i mitt hus! :fnise: Synes de ser så ustødige ut og jeg synes bare ikke de er fine :sjenert: (beklager om jeg trøkker noen på tærne nå :sjenert:)

Venninna mi som nettopp fikk barn mente jo da selvfølgelig at 3-hjuls vogn var de aller letteste og beste å trille, men hun ønsket seg egentlig den samme vogna som jeg gjør, så det blir litt gøy å møte henne når jeg har ny liten bebis i ny fiiiiiiin vogn :hjerte:

Jada, jeg vet det er litt barnslig.. men når hun ikke bryr seg så veldig om at hennes beste venninne (tydeligvis ikke nå lengre nei) skal komme på besøk å få se babyen så blir jeg bare litt sånn. Alle andre har jo liksom vært å sett han.. Har holdt meg litt i bakgrunnen for jeg trodde ikke de skulle ha så mye besøk i begynnelsen pga nøff nøffen.. Men viser seg jo at de har masse besøk :sukk: Sendte melding på fredag og spurte om jeg kunne komme en tur på mandag, men når hun ikke svarer så... vet jo hun er opptatt, men hun har tid til facebook og mammaforumer, så da har hun tid til en liten melding synes nå jeg da :sjenert: Skal vel kanskje vente til jeg selv har fått barnet før jeg dømmer, men ja :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...