Gå til innhold

Hormonella


Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Goooood morgen! :vinke:

Oppe tidlig idag siden venninna mi kommer til meg om et par timer også skal vi jobbe med oppgaven :) Forhåpentligvis får jeg skrevet en god del idag! :)

Var en tur til byen og senteret igår med mamma, siste innkjøpene til julebordet :) Så kjøpte jeg mitt første mammaplagg :fnise:

Det ble bare en "Kosegenser" men den er utrolig deilig :biggrin: Den jeg kjøpte er i litt mer muldvarpfarge bare... Jeg må si at jeg synes utvalget hos HM er veldig dårlig på mammaklær :/ Nå er jo ikke jeg så stor enda at jeg fyller ut klærne, men mine egne klær begynner faktisk å bli en smule stramme og det er ubehagelig :sukk: Noen som har tips til andre butikker, evt nettbutikker som har fine klær? ;)

Idag er jeg 12 UKER! :bolledeig: Men begynner ikke med noen feiring før legen sier at alt er greit på fredag ;) Gleder meg sånn til fredagen! Først legetimen, så litt senere skal jeg møte bestis i byen og hvis alt ser greit ut så kjøper jeg kanskje et bittelite babyplagg eller babyting :sjenert: Også på kvelden er det Twilight - New Moon med mine søteste skolevenninner :hjerte:

Men nå må jeg flytte meg ut av sengen og inn på badet ;) Også må jeg spise litt, kjenner jeg blir mye oftere sulten ja :gjeiper:

Ha en kjempefin dag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens!!!

Trenger ikke mer enn en titt før jeg vet 100% hvem dere to er, og det første som møtte meg var daboka di på forsiden av forumet her, den første meldinga jeg skriver som registrert bruker havner her og nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens!!!

Trenger ikke mer enn en titt før jeg vet 100% hvem dere to er, og det første som møtte meg var daboka di på forsiden av forumet her, den første meldinga jeg skriver som registrert bruker havner her og nå :fnise:

Og hvem er så du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 12uker :hoppe:

Kjempe fin kosegenser, blir deilig å ha når magen blir større tenker jeg :)

Takk vennen :klemmer:

Den er utrolig god allerede nå :biggrin: Romslig ved magen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love my hånnibånni <3 :D

Gleder meg til Juni jeg :sjenert:

Love you too :hjerte:

Du må forresten legge til ei jente til i tippelista di :babyjente:

Det er gjort, kjære :hjerte:

Tolv uker har egentlig gått sykt sykt fort... :)

weee :fnise: :rødme:

Utrolig fort! Begynner å få litt småpanikk jeg :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det var greit å ta det i statusen nå, siden den magiske grensa var nådd ;)

Det er en ære vet du :strix:

Ååååw, du er søt da :hjerte:

Skal skrive det inn i signaturen min også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagen idag har vært lang og kvalm :( Lest litt om det som jeg skal ha med i oppgaven, men ikke fått gjort så veldig mye mer enn det :(

I morgen er det legetime :rødme: Ååå som jeg gleder meg, og lunsj med bestis, kino og mat etterpå med de søte musketerene :hjerte:

Håper bare alt ser og høres greit ut og at blodprøvene mine er fine ;)

Nå blir det bare sofaen resten av kvelden, med Tequila liggende i armkroken ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...