Gå til innhold

Hormonella


Ambriel

Anbefalte innlegg

Det er så utrolig koselig å komme inn hit, på en dag som egentlig har vært bare dritt, og se alle meldingene fra dere :klemmer::hjerte:

Våknet med halsbrann, men stod opp og stelte meg siden jeg skulle innom UIA og snakke med en lærer der.. Skulle egentlig møte bestisen min til lunsj, men rett før jeg skulle gå kom kvalmen over meg og sendte meg ut på badet som ei spyflue :sukk: Forbanna drittkvalme! :sur: Har kjøpt sånne armbånd på apoteket mot reisesyke og morgenkvalme, men de hjelper jo ikke stort.. Har gått til anskaffelse av ingefærtabletter, så nå krysser jeg fingrene for at det kan hjelpe meg de siste ukene :sukk:

Ser at de fleste her inne tipper :babyjente:, noe nesten ALLE som har fått vite det har tippet.. Min tante og ei venninne av kjære er vel de eneste som har tippet :babygutt: Og halvveis Milla da :fnise:

Kjære er nesten helt 100% sikker på jente han :rødme:

Fikk flyttet legetimen min til fredag 20 november, så da får jeg kanskje høre hjertelyden noen dager før! Ååå som jeg gleder meg :rødme:

Tror snart jeg må få meg noen nye bukser :gjeiper: Buksene mine har begynt å stramme noe voldsomt når jeg bøyer meg :sjenert: ingen mage enda da, bare stramt og ubehagelig... er vel bare å venne seg til det :fnise:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjipt med kvalme :sukk:

Får håpe den går fort over for deg da :jepp:

Jeg føler meg ikke helt :gravid: enda, så jeg er rimelig snurt for at jeg måtte slutte å røyke :glare:

:ler:

Men jeeg gleder meg til jeg begynner å glede meg :Nikke: Det er vel ikke heeeelt kommet enda, for til nå har jeg hatt mye vondter i livmoren og bekkenet.. :sukk:

Men uansett... :)

:hug:

Ja kvalmen er mildt sagt jævlig :sukk: Men er det det som skal til så skal jeg da klare det!

Jeg har hatt veldig smerter i livmora, var verst i begynnelsen også nå kjenner jeg det bare som litt murring.. Men det er jo fordi livmoren strekker seg for å få plass til huleboeren ;) Snakket med helsesøster om det, og hun så at det er helt vanlig, og at så lenge ikke smertene blir helt ille så er det ikke farlig :) Dette vet du sikkert allerede, men måtte bare si det likevel :fnise:

Det var vel rundt uke 8-9 jeg begynte skikkelig å glede meg, så det er vel ikke lenge til det kommer til deg også :klemmer:

Gratulerer med bebis i magen! :strix:

Tusen takk, og i lige måde :klemmer:

Gøy med mange nye spirer her på KG :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner :babygutt: å våkne her :fnise:

Skal lage tippeliste når jeg har sett Cæsar :sjenert::fnise:

Jeg tok to istad, er fortsatt litt uggen, men ikke verre hvertfall :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cæsar er ferdig for leeeenge siden :gjeiper: Forøvrig tipper jeg :babyjente: Takk for babystøv i boka mi, send gjerne mer, det trengs!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cæsar er ferdig for leeeenge siden :gjeiper: Forøvrig tipper jeg :babyjente: Takk for babystøv i boka mi, send gjerne mer, det trengs!!!

:sjenert: Jeg veeeeet :fnise:

Ble sittende å se på jakten på kjærligheten også :sjenert:

Men NÅ, nå skal det lages tippeliste :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippeliste

:babyjente:

Serenity88

Rekaaa

Milla

Blåmor

Ambrielsin

SouthernStar

Dinedama

Stearinpikken

*dream*

:babygutt:

Frigg

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner deg :sukk:

Savner deg også :sukk:

:klemmer::hjerte:

Jeg kommer forresten mest sannsynligvis til oslo igjen i slutten av januar :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Så bra!

Hvis det passer så vil jeg gjerne komme på besøk en gang mellom nyttår og da, hvis det passer da :)

Absolutt, det vil jeg veldig gjerne at du skal! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, skriver under på at halsbrann er noe djevelskap :sinna: Hatt det konstant i 2 døgn nå! Gled deg til det blir umulig å sove, da såkalte lille "engelen" helst skal sparke deg hardest midt på natten, ting skal sovne, legger skal krampe seg sammen som aldri før og du må på do konstant :fniser: Men det er deilig å kjenne at det er kraft i de små ;)

:hjerte:

Drøm søtt! (Åh, ja, har du hatt noen syke graviditetsdrømmer enda?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bah, skriver under på at halsbrann er noe djevelskap :sinna: Hatt det konstant i 2 døgn nå! Gled deg til det blir umulig å sove, da såkalte lille "engelen" helst skal sparke deg hardest midt på natten, ting skal sovne, legger skal krampe seg sammen som aldri før og du må på do konstant :fniser: Men det er deilig å kjenne at det er kraft i de små ;)

:hjerte:

Drøm søtt! (Åh, ja, har du hatt noen syke graviditetsdrømmer enda?)

Takk, nå gleder jeg meg virkelig enda mer :rolleyes::fnise:

Ååå, krampe i leggen er sååååå vondt! Jeg fant ut at for meg (da jeg ikke var gravid da) så hjelper det å sove med beina mest mulig rett. Jeg har allitid elsket å sove mest mulig sammenkrøllet før, men nå sover jeg med beina strukket mest mulig ut, og jeg har *bank i bordet* ikke hatt krampe i leggen på lenge!

Hmmm, drømte ei natt i forrige uke om at jeg gikk å handlet på Cubus med ei dame som viste seg å være seriemorder :gjeiper: Og andre drømmen samme natta var at en disney pingvin prøvde å jage meg ut av huset, så jeg løp rundt i hele huset og trakk for gardiner og persienner osv osv så han ikke skulle kunne se inn :sjenert: også drev han å laget et elller annet slags pingvin-land utenfor... Vet ikke om det kvalifiserer som en syk graviditetsdrøm? :fnise:

Enn du da?

Ellers så har både mamma og ei god venninne av meg drømt om at jeg fikk ei nydelig jente, bestemor er stolt, for hun har liksom allerede "sett" henne da :rolleyes:

Jeg vil også drømme om babyen min :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Babysyk av gravidprat :rødme:

Blir du babysyk av prat om kvalme, halsbrann, spark i magen og syke graviditetsdrømmer? :fnise:

Får håper noen av dere joiner meg her i nærmeste fremtid da ;)

:skratte:

For noen drømmer!

Forstår ikke hva du snakker om? :sjenert:

:skratte:

Jeg lo godt da jeg våknet og tenkte over hva jeg hadde drømt! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, snoker litt her jeg! Gratulerer så mye med graviditeten ;)

Jeg er to dager kortere på vei enn deg :)

Jeg og samboeren har heller ikke vært sammen så lenge, nylig blitt samboere, ble det rett etter jeg fant ut jeg var gravid (men hadde planlagt det tidligere da :) ).

Kjenner igjen det du sier om å grue seg til å fortelle det til faren sin. Bra at du har gjort det selv om du gruet deg :) Jeg og min far har nærmest ingen kontakt lenger (kanskje en sms til jul og bursdag), så vet ikke hvordan jeg skal få sagt det til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, snoker litt her jeg! Gratulerer så mye med graviditeten ;)

Jeg er to dager kortere på vei enn deg :)

Jeg og samboeren har heller ikke vært sammen så lenge, nylig blitt samboere, ble det rett etter jeg fant ut jeg var gravid (men hadde planlagt det tidligere da :) ).

Kjenner igjen det du sier om å grue seg til å fortelle det til faren sin. Bra at du har gjort det selv om du gruet deg :) Jeg og min far har nærmest ingen kontakt lenger (kanskje en sms til jul og bursdag), så vet ikke hvordan jeg skal få sagt det til han.

Hei :biggrin:

Koselig at du snoker, og gratulerer så mye til deg også! :klemmer: Gøy å se noen andre som er nesten like langt som meg :biggrin:

Litt godt å høre at det er flere som er i samme situasjonen :sjenert:

Det var utrolig godt å få sagt det! Anbefales virkelig :)

Hmm, enten kan du jo ringe han, eller om du ikke føler for det, kanskje sende et brev eller noe?

Ellers da, hvordan føler du deg? Har du mange symptomer og sånn? :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :biggrin:

Koselig at du snoker, og gratulerer så mye til deg også! :klemmer: Gøy å se noen andre som er nesten like langt som meg :biggrin:

Litt godt å høre at det er flere som er i samme situasjonen :sjenert:

Det var utrolig godt å få sagt det! Anbefales virkelig :)

Hmm, enten kan du jo ringe han, eller om du ikke føler for det, kanskje sende et brev eller noe?

Ellers da, hvordan føler du deg? Har du mange symptomer og sånn? :)

:klemmer:

Takk :)

Ja, må vel si det snart, men tenkte å vente til det hvertfall var godt 12 uker. Får finne ut hvordan jeg gjør det. Han kommer vel ikke til å delta i barnets liv spesielt mye uansett i og med at det var mitt valg å kutte kontakten med han, og jeg ikke har noen interesse av å ta opp kontakten igjen.

Føler meg egentlig relativt bra. Er veldig trøtt da, og merker at jeg blir fortere sliten og ikke minst sulten enn før! Har ikke slitt sånn veldig med kvalme, er mer uggen, men i dag har jeg vært forferdelig kvalm :( Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...