Gå til innhold

Hormonella


Ambriel

Anbefalte innlegg

Da var det på tide å starte en dagbok her inne :rødme:

Endel av dere som leser kjenner meg nok litt fra før. For dere som ikke kjenner meg så er jeg 21 år gammel, det er kjæresten min også :) Vi har ikke vært sammen så lenge, og er heller ikke samboere (ennå). Dette var absolutt ikke planlagt, men vi prøver likevel å gjøre det beste ut av situasjonen. Jeg er student, første året på sykepleien :) Har snakket med foreleserne på skolen, så vil jeg med god innsats og vilje fra meg selv kunne klare å kombinere dette :) Som hun ene sa, babyen har klart å planlegge seg selv veldig greit :fnise:

Tittelen på boka valgte jeg fordi det er det kjære kaller meg for tiden :fnise: Hormoner har jeg mer enn nok av :gjeiper:

Et nytt kapittel i livene våre starter, antagligvis det største og lengste :rødme:

Lånte denne litt fra babyverden :hjerte:

Unnfangelsen finner sted omkring: 9. september 2009

Hjertet begynner å slå: 4. oktober 2009

Embryoet beveger seg: 28. oktober 2009

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 4. november 2009

Alle indre organer er ferdig formet: 4. november 2009

Risikoen for spontanabort avtar: 18. november 2009

Kvalmen avtar for de fleste: 25. november 2009

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 2. desember 2009

Fosteret svelger og tisser: 16. desember 2009

Tid for ultralyd: 23. desember 2009

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 30. desember 2009

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 13. januar 2010

Fosteret begynner å høre: 3. februar 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 3. mars 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned: 7. april 2010

Svangerskapspermisjonen begynner: 14. mai 2010

Antatt termindato: 4. juni 2010 :rødme:

Velkommen skal dere være, dere som ønsker å følge oss på ferden :)

:klemmer: fra Ambi-bambi :gravid:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hvordan er kvalmen kjære?