Gå til innhold

Hormonella


Ambriel

Anbefalte innlegg

Unnskyld at jeg spør, men hvem er du? :sjenert: Noen kjente med nytt nick? :sjenert:

Men ja, jeg er visst det :fnise: Bare noen små dager siden jeg skrev det her på kg, så nyheten er fortsatt litt fersk ;)

God helg til deg også :klemmer:

Har sendt PM, håper og tror at det går opp et lite lys for deg når du leser den :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :biggrin:

Tusen takk, og litt gratulerer til deg også, selv om du er mye lengre på vei enn meg :fnise:

God å høre fra flere i samme situasjonen! Skal du fortsette å studere etter barnet er født, eller tar du 1 års permisjon? :)

:sol: Jeg tar permisjon, men går opp til eksamen. Har ikke obligatorisk skole, er kun eksamen som teller, men hva som skjer til høsten igjen er jeg litt usikker på. Tenker på et nytt studiet, og jeg vet ikke hvor mye jeg må møte da... Den tid, den sorg ;) Hva planer dere om? Han får jo rett på permisjon hvis han også er student :)

Jeg så du har også en far du har lite kontakt med som du grudde deg å fortelle det til.. Kan jeg spør hvordan du sa det? For der er vi også i samme situasjonen, bare at min far er ekstremt gammeldags, og kommer vel mer eller mindre til å kutte hånda av meg når jeg forteller han dette :sukk:

Dette klarer vi ;) he he

God helg til dere alle tre ;)

:klemmer:

Etter å ha utsatt det altfor lenge ringte jeg bare. Var ufattelig nervøs, i tillegg måtte jeg snakke engelsk med ham, så jeg startet med gode nyheter (at jeg begynte på jussen, det gikk fint, at jeg trener masse osv :fnise: ) før jeg sa at han skulle bli bestefar uten så mye om og men. Han ble veldig glad, og håpte alt stod bra til med meg og den lille. Har bare snakket med ham 1 gang siden den tlfsamtalen og da over mail, men det er jeg vant til. Sånn han er... Jeg får økonomisk støtte, men ikke stort mer enn det. Skjønner godt du er nervøs selv, men jeg tror ikke han kutter deg helt ut, uansett, hva har han med det å gjøre? Tenk heller på de menneskene rundt dere som er positive og er der, både på dager med sol og på dager med regn. Har funnet ut at mennesker som bare tar og tar ikke er verdt all uroen man sitter med. Ikke ha for høye forhåpninger, men vær samtidig klar for å gi faren din en plass, men han må også fortjene den plassen :)

Nåååw, det blir så kos når dere får kjent på spark og bevegelse, jeg er sikker på at dere kommer til å kose dere gjennom dette :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt PM, håper og tror at det går opp et lite lys for deg når du leser den :idesmil:

HEI! :nigo::klemmer::hjerte:

Ååå, så koselig å "se" deg her inne igjen! :klemmer:

Lyset gikk opp for meg ja :idesmil::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: Jeg tar permisjon, men går opp til eksamen. Har ikke obligatorisk skole, er kun eksamen som teller, men hva som skjer til høsten igjen er jeg litt usikker på. Tenker på et nytt studiet, og jeg vet ikke hvor mye jeg må møte da... Den tid, den sorg ;) Hva planer dere om? Han får jo rett på permisjon hvis han også er student :)

Jeg tar ikke permisjon, så jeg fortsetter studiet.. Men vi har veldig lite obligatorisk undervisning (sånn 1 forelesning annahver/hver tredje uke). Dessuten har jeg bare undervisning første halvåret, og hele året etter det så skal vi ut i praksis, og da må vi vurdere å sette barnet i barnehagen :)

Kjære jobber, så det er bare meg som studerer. Så jeg tror, med god innsats fra oss begge, så vil vi klare det fint :)

Etter å ha utsatt det altfor lenge ringte jeg bare. Var ufattelig nervøs, i tillegg måtte jeg snakke engelsk med ham, så jeg startet med gode nyheter (at jeg begynte på jussen, det gikk fint, at jeg trener masse osv :fnise: ) før jeg sa at han skulle bli bestefar uten så mye om og men. Han ble veldig glad, og håpte alt stod bra til med meg og den lille. Har bare snakket med ham 1 gang siden den tlfsamtalen og da over mail, men det er jeg vant til. Sånn han er... Jeg får økonomisk støtte, men ikke stort mer enn det. Skjønner godt du er nervøs selv, men jeg tror ikke han kutter deg helt ut, uansett, hva har han med det å gjøre? Tenk heller på de menneskene rundt dere som er positive og er der, både på dager med sol og på dager med regn. Har funnet ut at mennesker som bare tar og tar ikke er verdt all uroen man sitter med. Ikke ha for høye forhåpninger, men vær samtidig klar for å gi faren din en plass, men han må også fortjene den plassen :)

Nåååw, det blir så kos når dere får kjent på spark og bevegelse, jeg er sikker på at dere kommer til å kose dere gjennom dette :hjerte:

Pappa er av den typen som er far når jeg gjør noe som i hans øyne ikke er riktig, så skal han liksom komme inn i bildet og "rette det opp". Og dette er en av de situasjonene som han definitivt mener ikke er rett og skal nok inn i bildet og leke pappa nå også.. Men men, han bor heldigvis i USA så om han ikke vil forholde seg til dette så er det hans valg. Jeg vet at han er utrolig glad i meg (man sier mye rart med et par drinker innabords :gjeiper:) men hvordan han kommer til å reagere på dette, er noe jeg helst egentlig ikke vil finne ut av.. Jeg vil mye heller møte 10 ville elefanter enn å si det til han (sånn for å illustrere hvor mye jeg faktisk gruer meg)..

Fortalte det til mamma, og hun tok det "bra", ingen kjefting... hun tror fremdeles jeg vurderer abort, selv om jeg er veldig klar på at det ikke kommer til å skje, ikke frivillig hvertfall... Så akkurat nå snakker vi ikke så mye om det egentlig, jeg ligger lavt til hun blir vant til tanken :)

Jeg gleder meg bare mer og mer for hver dag som går jeg :hjerte: Håper bare alt går bra :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frigg: Tusen takk :klemmer::hjerte:

Du er her akkurat så mye som du selv vil ;) Jeg forstår dere begge to veldig godt :) Bare svarte deg her jeg på det andre innlegget, kan prøve å svare deg i den andre boka også ;)

Milla: Joda, formen er ok den :) Litt småkvalm og veldig vondt i hodet idag :sukk: Skal legge bort pcen nå tenkte jeg, skulle egentlig jobbet med en skoleoppgave, men orker rett og slett ikke det akkurat nå :sukk:

Hvordan går det med deg/dere? ;)

10 uker idag :bolledeig: Mamma hadde heldigvis ikke svineinfluensa, så det var en lettelse! 2 uker igjen til jeg kan slappe helt av, skal bli deilig å se 12 uker på tickeren min :hjerte:

Men nå skal jeg ta en pc pause og slappe helt av, kjenner kvalmen kommer igjen nå :(

Ha en flott dag alle sammen :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :klemmer:

Vært litt stille fra meg denne helgen :) Har egentlig bare tatt livet helt med ro :)

Nå vet vel stort sett hele familien min det, tanter og bestemødre, og pappa :) De to første ble veldig glade, og gleder seg masse :) Sistnevnte ble veldig skuffet, men etter en samtale med min stemor så trodde hun det ville ordne seg når han bare får summet seg litt :) Så jeg får bare gi han tid, og håper virkelig at han ønsker å delta :)

Kjære har fortalt det til de fleste av sine, og alle der er også glade :biggrin: Så dette ordner seg! Mamma begynner også å bli mer og mer gira, passer på at jeg får tatt vitaminene mine, og at jeg spiser riktig og bra :gjeiper: Hun er jo søt da, mammaen min :hjerte: Snakker om alt hun vil gjøre og kjøpe til babyen kommer, og at hun gleder seg til å gå med barnevogna i byen som stolt bestemor osv osv :) Så joda, dette ordner seg :biggrin:

9 dager igjen til 12 uker! Så har jeg foreløpig legetime 24.nov men den må jeg bytte, så jeg skal ringe legekontoret når jeg er ferdig med dette innlegget, høre om jeg kan flytte timen frem noen dager :sjenert: Håper jeg får høre hjertelyden på den timen :rødme: Skal hvertfall høre om jeg kan få til en UL time rett før jul! :)

Ellers blir det en stille og rolig uke, har kun skole halve tirsdag, så jeg blir stort sett hjemme for å jobbe med en innleveringsoppgave vi har, dessuten burde jeg så smått begynne å lese til anatomi eksamen som vi har før jul :) Kjære kommer ned til meg på fredag, og det skal bli såååå deilig! Har ikke sett han på lenge! :(

Har lyst til å lage en liten tippeliste, så de som ønsker kan tippe i vei :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir rett og slett rørt av å lese her inne jeg. Og spesielt over mammaen din :jepp:

Hvorfor blir pappaen din så skuffet? :sjenert:

Ønsker deg en fin-fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol:

Jeg tror pappaen din bare trenger litt tid jeg :) En liten Ambi-baby smelter nok hjertet hans! Ellers hjelper det jo veldig at alle andre er støttende, og søte mammaen din ;)

Hihi, jeg tror det er ei lita :babyjente:

Godt du er i bedre form, og at skolen ikke tar pusten fra deg! Snart kommer nok energien litt tilbake :)

:klemmer:

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper også jente!

(så kan hun bli kjæreste med L sin! :jepp::ler: )

Så bra at du har fått fortalt det og at reaksjonen er positive, jeg tror stemoren din har rett og at han nok trenger litt tid til å bli vant med tanken :) (Pappa hadde nok også trengt det :ler: )

Husk nå å se på Dvden da, selvom den er dårlig :fnise:

Ha en fin dag snuppa mi! :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh! Så koselig at du også skal ha småtteri :jepp::hoppe:

Jeg har sedd deg masse hos Rekaaa så da er vi jo neeeesten bekjente :ler:

Gratulerer så masse! :klem: Er det ikke en merkelig herlig følelse? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Godt å høre at mammaen din passer på deg ;)

Skal vi se...... tipping ja...

Jeg tror det blir en liten :babyjente: , men samtidig er det noe som sier meg at det er en :babygutt::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir rett og slett rørt av å lese her inne jeg. Og spesielt over mammaen din.

Hvorfor blir pappaen din så skuffet?

Ønsker deg en fin-fin dag :klemmer:

Pappa er bare litt sånn gammeldags. Jeg kunne godt ha vært nærmere 40 liksom før jeg fikk barn :gjeiper:

Håper du har hatt en fin dag du også vennen :klemmer:

Jeg tror pappaen din bare trenger litt tid jeg. En liten Ambi-baby smelter nok hjertet hans! Ellers hjelper det jo veldig at alle andre er støttende, og søte mammaen din ;)

Hihi, jeg tror det er ei lita :babyjente:

Godt du er i bedre form, og at skolen ikke tar pusten fra deg! Snart kommer nok energien litt tilbake :)

:klemmer:

Jada, han trenger nok bare litt tid før han innser at det ikke er så ille som han først skal ha det til. Min stemor sa hvertfall at hun skulle støtte meg, så da er det bare å vente å se :)

:klemmer:

Jeg tipper også jente!

(så kan hun bli kjæreste med L sin! :jepp::ler: )

Så bra at du har fått fortalt det og at reaksjonen er positive, jeg tror stemoren din har rett og at han nok trenger litt tid til å bli vant med tanken :) (Pappa hadde nok også trengt det :ler: )

Husk nå å se på Dvden da, selvom den er dårlig :fnise:

Ha en fin dag snuppa mi! :kline:

Det er så deilig å ha sagt det! Å det å kunne snakke med mamma om det også, kunne ikke blitt bedre egentlig (sett bortifra pappa da) men jeg tror nok situasjonen blir bedre der også etterhvert :)

Hihi, DVDen ja, ikke mye bra! Varer vel i 5 min eller noe totalt :gjeiper:

Håper du har hatt en fin dag :klemmer: Vet ikke om du vil kline med ei spyflue idag :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh! Så koselig at du også skal ha småtteri.

Jeg har sedd deg masse hos Rekaaa så da er vi jo neeeesten bekjente :ler:

Gratulerer så masse! :klem: Er det ikke en merkelig herlig følelse? :rødme:

Hei :klemmer:

Ja, liten ambi-baby i magen her ja :gravid:

Jeg har faktisk tenkt så mange ganger at jeg skal skrive noe i boka di, men har liksom ikke fått summet meg til det :sjenert:

Det var faktisk når jeg så i boka til Rekaaaa at du var gravid at jeg selv begynte å glede meg :sjenert: Tok litt tid før det liksom gikk opp for meg, men plutselig følte jeg meg gravid og begynte å glede meg masse :biggrin:

:fnise: Ja vi er jo litt bekjente :biggrin:

Gratulerer til deg også! Det er en helt fantastisk følelse ja :rødme: (sett bortifra kvalmen min da :sukk:

:klemmer:

Godt å høre at mammaen din passer på deg ;)

Skal vi se...... tipping ja...

Jeg tror det blir en liten :babyjente: , men samtidig er det noe som sier meg at det er en :babygutt::fnise:

Ja, jeg har verdens søteste mamma for tiden :hjerte:

Håper den følelsen din bare sier en av delene, for jeg tror ikke jeg klarer to stk :sprettoy::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med kvalme :sukk:

Får håpe den går fort over for deg da :jepp:

Jeg føler meg ikke helt :gravid: enda, så jeg er rimelig snurt for at jeg måtte slutte å røyke :glare:

:ler:

Men jeeg gleder meg til jeg begynner å glede meg :Nikke: Det er vel ikke heeeelt kommet enda, for til nå har jeg hatt mye vondter i livmoren og bekkenet.. :sukk:

Men uansett... :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...