Gå til innhold

Hormonella


Ambriel

Anbefalte innlegg

Hmmm, nei da er det kanskje ikke så mye annet å si enn at du er gravid da :) Tenkte egentlig også å vente til jeg var 12 uker, men måtte bare få det ut av verden litt før :)

Jeg er også utrolig trøtt, også har jeg vært mer eller mindre kvalm hver dag siden rett før jeg fant ut at jeg var gravid (i uke 5), kastet opp også :sukk: Ellers halsbrann og hodepine, pluss at idag kunne jeg faktisk se en forskjell på magen min :O Tok bilde av meg for et par uker siden, slik at jeg hadde noe å sammenligne med, og det ser ut som den har vokst bittelitt :biggrin: kjære kunne også se det, også måtte jeg jo høre med mamma som var helt enig :fnise:

Ingefærtablettene hjalp fakisk mot kvalmen, problemet er bare at jeg fikk så utrolig vondt i magen av dem :sukk:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :klemmer:

Idag har jeg absolutt ingen planer, annet enn at jeg må skrive en god del på en oppgave vi har fått på skolen :) Vi skal skrive pleieplan, noe jeg synes er litt vanskelig, men finner vel ut av det :) Burde egentlig satt igang for lengst, men men, har fortsatt god tid :) Trenger vel ikke gå på skolen før 24. November, så jeg har mange mange dager hjemme jeg kan jobbe på :)

11 uker idag! 1 uke igjen til den magiske grensen :rødme:

Men nå er det tid for frokost og litt jobbing ;)

Ha en fin dag alle sammen :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reka: Ja det er en utrolig rar tanke, og det har ikke gått helt opp for meg enda, at jeg virkelig skal bli mamma! :hjerte:

:kline:

Dinedama: :bolledeig: Og du er snart 9 uker :bolledeig:

:hjerte:

Milla: Tusen takk, og i lige måde :hjerte:

------------------------

Jeg fikk verdens søteste bilde på mail idag av bestevenninna mi :rødme: Fikk tårer i øynene når jeg så det!

GetAttachmentaspx.jpg

Vi har tenkt på å spørre henne om å være fadder etterhvert, så det passet jo egentlig veldig bra :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danse: 11 uker :danse:

Fant akkurat ut at jeg om halvannen uke har vært gravid i et halvt år :dåne: Tiden har gått kjempefort, så ta vare på den! Håper dere får skikkelig kosenussekjærestetid sammen nå til helgen :hjerte:

Krysser fingre for at kvalmen forsvinner iløpet av de to neste ukene...Og at du får mange kule drømmer ;) Mine har for det meste inneholdt kidnapping, bytting av babyer og at jeg plutselig fikk en 10-åring fra Kina :fnise: I natt drømte jeg at det fosset vann fra navlen, til jeg fant ut at det ikke var vann, men melk (har nok noe med at jeg kan melke meg selv nå *møøøø*) :hoho:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: 11 uker :danse:

Fant akkurat ut at jeg om halvannen uke har vært gravid i et halvt år :dåne: Tiden har gått kjempefort, så ta vare på den! Håper dere får skikkelig kosenussekjærestetid sammen nå til helgen :hjerte:

Krysser fingre for at kvalmen forsvinner iløpet av de to neste ukene...Og at du får mange kule drømmer ;) Mine har for det meste inneholdt kidnapping, bytting av babyer og at jeg plutselig fikk en 10-åring fra Kina :fnise: I natt drømte jeg at det fosset vann fra navlen, til jeg fant ut at det ikke var vann, men melk (har nok noe med at jeg kan melke meg selv nå *møøøø*) :hoho:

:klemmer:

Det begynner smått å nærme seg for deg! :biggrin:

Jeg håper også på skikkelig kosenussekjærestetid :hjerte:

:skratte: av drømmene dine! Og nå kan du jo starte eget meieri :hoho:

Håper du får en kjempefin dag :klemmer:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Ambriel :hoppe:

Bebisen din begynner å høre på bursdagen min :fnise:

Bor du i Oslo fortsatt?

Jaa, det er jo veldig spennende dette :hoppe: (Uff, har hoppet i mange dagbøker idag, så tror jeg må roe ann litt, begynner å bli kvalm :fnise:)

Nei jeg har flyttet hjem til Kristiansand igjen jeg, bor hos mamma nå siden jeg begynte på Uia i høst :) Typisk når du har flyttet inn så flytter jeg hjem :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag idag, og om bare et par timer er kjære her! :hjerte: Skal bli godt å se han igjen nå, har ikke sett han på 5-6 uker :sukk:

Fredag den 13. idag :/ Litt overtroiske meg tror det skal skje noe :rolleyes: Gleder meg sånn til legetimen neste fredag, da får jeg liksom bekreftet (evt også avkreftet :sukk:) at alt er som det skal og at det står bra til der inne! Lurer på å ta med meg mamma siden kjære ikke får vært med, også har mamma veldig lyst til å høre hjertelyden :rødme: Litt godt å ha med mammaen sin også :hjerte:

Men nå må jeg få i meg litt mat, og vitaminene mine, så er det ned til byen og hente kjære :hjerte: Jeg skal jobbe i morgen, men jobber heldigvis med min tante, så da vet jeg hvertfall hva vi kommer til å prate om :fnise:

God helg til alle som er innom :klemmer::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest stearinpikken

Jeg må nesten inn å snike litt på facebook jeg, og så hvem denne heldige karen er :fnise:

Blir spennendes neste fredag i allefall! Hvordan tok din mor det når du fortalte?

God Helg til dere også :klem:

Endret av stearinpikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten inn å snike litt på facebook jeg, og så hvem denne heldige karen er :fnise:

Blir spennendes neste fredag i allefall! Hvordan tok din mor det når du fortalte?

God Helg til dere også :klem:

Sniken :fnise:

Mamma ble litt skuffet/sint da jeg fortalte det.. men vi satt oss ned og pratet en stund om det også lot jeg henne bare være et par dager, og plutselig noen dager senere så begynte hun å snakke om å gå turer med barnevogna og Tequila i lysløypa osv osv... :) Nå gleder hun seg masse og er med så mye som mulig i planleggingen :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var helgen over, og vi starter på en ny uke :)

Hatt en fin og rolig helg med min kjære :hjerte: Jobbet på lørdag, med min tante, og hun gleder seg masse til babyen kommer :fnise: Hun har allerede innredet barnerommet i hodet! Hun forklarte det for meg, og det høres så lekkert ut og veldig i de baner jeg selv har tenkt, så hun har fått i oppgave å gjøre det :biggrin:

Idag skal jeg prøve å få jobbet litt med den berømte oppgaven min, men står veldig fast, så jeg skal høre med ei i klassen om hun vil komme opp til meg på onsdag og jobbe litt sammen :)

Også har jeg time hos hudlegen idag, og kanskje han har noe svar på hvorfor eksemen min har blitt så ille siden sommeren. Det kommer og går hele tiden.. Forsvinner når jeg bruker Kortison kremer/salver og blusser opp igjen etter en liten stund, men jeg kan jo ikke fortsette med det heller i all evighet for da ser jo hendene mine ut som en 80 årings mens jeg fremdeles er i 20 åra :sukk: Får også små flekker i ansiktet, ørene og hodebunnen :sukk: Så jeg håper som sagt virkelig at han har noen gode løsninger idag. Det har faktisk bedret seg litt etter jeg ble gravid, men jeg har fortsatt tørre og røde flekker over hele kroppen, men de er ikke så intense som de var før :)

Begynner å nærme seg fredag og legetime, jeg gleder meg :hjerte: Og på fredagskvelden har jeg billetter til New Moon (nye twilight filmen :sjenert:) med de to søte jentene mine :hjerte: Så jeg håper fredag blir en veldig god dag! :biggrin:

Nå er det på tide å få i meg noe mat kjenner jeg, ha en flott dag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Det er så godt å høre at mammaen din nå har kommet over sjokket og er gira på at du skal ha baby :jepp:

Håper du har en fin dag :klemmer:

Ja det er veldig deilig! En stor lettelse :biggrin:

Takk for det, håper du har hatt en fin dag du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde som sagt time hos hudlegen idag, og der fikk jeg et par nye, mye mildere kremer jeg skal prøve. Siden jeg er gravid bør jeg bruke så mildt som mulig så da prøver vi det til å begynne med.. Også skal jeg gå til lysbehandling der ca 4 ganger pr uke i et par mnd :) Nesten som solarium, jeg står inni et kabinett med UVA og UVB stråler, bare at jeg står bare i et par min maks, også skal dette hjelpe mot kløe og det skal visst dempe eksemen :) Så jeg krysser fingrene mine for at dette hjelper :) En av bivirkningene er jo at jeg blir brun så det virker jo ikke akkurat dumt :biggrin::fnise:

Ellers har jeg bare slappet av, mye vondt i magen (mageknip) for tida, har vel noe å gjøre med at maten passerer treigere gjennom tarmene mine, men det igjen betyr jo bare at småen får i seg næring så :)

Stresser litt over den oppgaveskrivningen som jeg ikke får gjort så mye som jeg vil med, jeg står helt bom fast! Håper jeg kan få jobbet masse på onsdag, så har jeg også torsdagen! Satser på et skikkelig skippertak så jeg kanskje kan bli ferdig! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...