Gå til innhold

Hormonella


Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 uker :bolledeig:

Kvalmen er her enda, det samme gjelder hodepinen :sukk: Jeg blir sikkert av dem som har det hele svangerskapet :sukk:

Skal prøve å lese til anatomi-eksamen, men det er jaggu ikke lett :( Pakket meg inn i dyna på sofaen, så håper jeg snart får varmen i meg! :)

Venter på både angelsounden i posten, og time til UL! Håper begge deler kommer veldig veldig snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh ikke si sånn om kvalmen :dåne: Jeg har nettopp fått den jeg :grine: Fisj altså så unødvendig og slitsomt det er!

Har du funnet noe som funker for å døyve den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er flink som står på jeg :klemmer:

Hvor lenge skal du fortsette skolen, siden du snakket om å ta et friår?

:klemmer:

Jeg fortsetter ut skoleåret, altså frem til siste eksamenene i mai, så lenge bolla vil holde seg der inne til termin selvsagt :)

Har undervisning frem til uke 7 eller noe, så er det praksis i 8 uker, og når vi kommer tilbake på skolen skal vi ha prosjekt i 4 uker, så er det bare eksamener igjen så er vi ferdige. Så jeg ser for meg at jeg vil klare å fullføre året hvertfall :)

Så blir det et års permisjon, det skal igrunnen bli litt deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh ikke si sånn om kvalmen :dåne: Jeg har nettopp fått den jeg :grine: Fisj altså så unødvendig og slitsomt det er!

Har du funnet noe som funker for å døyve den?

Du er jo litt "heldig" som nettopp har fått den da, jeg har vært uggen/kvalm mer eller mindre hver dag siden uke 6 jeg :sukk:

Veldig unødvendig, og veldig slitsomt :sur:

Hmmm, jeg har prøvd ingefærtabletter, men tok jeg så mange som stod på pakken fikk jeg skikkelig vondt i magen og ble veldig oppblåst :( Så jeg prøver å unngå dem... Bruker sjøsyke-armbånd (fåes kjøpt på apoteket, tror de koster ca 150 kr), og de har hjulpet meg endel.. Selv om jeg noen dager ikke merker noen særlig effekt :sukk:

Reisesyketabletter fikk jeg beskjed av helsesøster om å holde meg unna, skulle visstnok ikke være så veldig bra :/ Da var det bedre å tygge på salte kjeks eller noe sa hun :)

Ellers så hjelper det å bare ligge helt i ro, synes jeg da, begrenset hvor mye av det som er sunt i lengden, men det får bare være :gjeiper:

Håper kvalmen snart gir seg for oss begge! Ser at du er tolv uker i morgen! :bolledeig:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei kjære, du kan jo prøve ingefær te? Er ikke så veldig godt, men går jo ann å prøve?

Hmmm, det har jeg faktisk ikke prøvd ennå, kan prøve å få tak i det i morgen :)

Takk :hjerte:

:klem::blomst:

Fordi du er deg og du er flink!

Åååw, du er så søt og god :hjerte:

Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelsounden min kom i posten idag :hjerte:

160 nydelige små hjerteslag i minuttet :hjerte:

Stolt av lille bolla mi allerede jeg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :vinke:

Fikk brev fra sykehuset igår ang ultralyden, og fredag, 8 januar skal jeg få se lille nurket mitt for aller første gang :rødme:

Gud som jeg gleder meg :hoppe:

Var flink og leste endel igår, men er langt ifra ferdig! Men kan ikke lese for mye hver dag heller for da får jeg ikke med meg det jeg leser :/

Idag skal jeg og mamma til byen en tur, må få kjøpt julegaver til min bror, stemor og pappa som hun skal ta med seg tilbake igjen :) Min stemor er altså i Norge en tur, traff henne på torsdag og det var veldig koselig :) Hun er hvertfall positiv til hele situasjonen, og det hjelper jo :)

Så blir det litt lesing ikveld, før en laaaaaaang lesedag i morgen venter meg :rolleyes: Je je :gjeiper:

Ha en flott dag og helg søte små snupper :hjerte:

:gravid::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stearinpikken

Jeg leste:

Ha en flott helg med søte små pupper :hoho:

Jeg ble med engang mistenksom på hvorfor du visste det :hoho:

Men ja.. ha en fin helg du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stille og rolig dag idag! Ble en laaaang bytur igår, fikk unna noen julegaver også shoppet jeg bittelitt til meg selv :sjenert: Ble bare en grå bluse på Vero Moda, var satt ned til 100 kroner... Også var det plass til litt mage i den etterhvert ;) Av snille mammaen min så fikk jeg denne jakka bare i sort :)Mamma kjøpte et par små babyting også ;)

Av julegaver så har pappa og min stemor fått kalender med bilder fra Kristiansand, siden de begge har bodd her nede, også en norsk DVD, også skal jeg kjøpe litt norsk sjokolade og div.. Min bror har fått en hettegenser, noen norske blader og også han skal få litt norsk sjokolade ;) Norgespakker blir alltid godt mottatt ;)

Nå har jeg egentlig bare mamma, tante, mormor og litt til ei venninne igjen :) Blir en liten bytur i morgen også, få unna et par småting :)

Fått lest litt idag, men lurer på om jeg begynner å bli småsyk for halsen skurrer og nakken er stiv og ekkel :sukk: Bare det som mangler nå, at jeg blir syk og ikke får lest til eksamen! :sukk: Fant ut at det var endel jeg ikke trengte å lese, så da har jeg jo nesten halvert lesestoffet, det hjelper virkelig! Problemet nå blir jo bare å huske alle disse rare ordene (arakidonsyremetabolitter, aorta ascendens, arteria subclavia, erytrocytter osv osv :sukk:) Jeg skulle virkelig valgt et annet studie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...