Gjest ~Milla~ Skrevet 22. november 2009 #121 Del Skrevet 22. november 2009 *sukk* Da har vi samme drømmevogn, akkurat den fargen og modellen vil jeg også ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. november 2009 Forfatter #122 Del Skrevet 22. november 2009 *sukk* Da har vi samme drømmevogn, akkurat den fargen og modellen vil jeg også ha Den er jo bare helt lekker da Mamma synes jeg kledde den Gled rett inn i rollen som småbarnsmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 22. november 2009 #123 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Jeg kan se det for meg! (Det som er så fint med at du skal ha baby, er at da kan vi besøke løveungene uten at det virker rart.. Fordi det er jo normalt at barn vil dit!) Den perfekte unnskyldningen! Endret 22. november 2009 av Rekaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. november 2009 Forfatter #124 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Jeg kan se det for meg! (Det som er så fint med at du skal ha baby, er at da kan vi besøke løveungene uten at det virker rart.. Fordi det er jo normalt at barn vil dit!) Den perfekte unnskyldningen! Du er så smart! Selv om det nok tar et par år før ungen i det hele tatt forstår hva en løveunge er, men hvem bryr seg vel om detaljer? Endret 22. november 2009 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 22. november 2009 #125 Del Skrevet 22. november 2009 Detaljer, detaljer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. november 2009 Forfatter #126 Del Skrevet 22. november 2009 Detaljer, detaljer.. Jeg skal svare på den laaaange meldingen din i morgen Ble litt mye å skrive for meg nå, siden øynene går i kryss her :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 22. november 2009 #127 Del Skrevet 22. november 2009 Gjør det du, det er den lengste meldingen jeg har skrevet noensinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 23. november 2009 Forfatter #128 Del Skrevet 23. november 2009 Gjør det du, det er den lengste meldingen jeg har skrevet noensinne Håper for din skyld du ikke skriver mange sånne lange meldinger hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 23. november 2009 #129 Del Skrevet 23. november 2009 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 23. november 2009 Forfatter #130 Del Skrevet 23. november 2009 Nei Du er verdens beste du, bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 23. november 2009 #131 Del Skrevet 23. november 2009 God morgen Lillemor! Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 23. november 2009 #132 Del Skrevet 23. november 2009 Du er verdens beste du, bare så det er sagt Å, takk kjære deg Så glad i deg vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 23. november 2009 Forfatter #133 Del Skrevet 23. november 2009 God morgen Lillemor! Håper du får en fin dag God morgen, SørStjerna Håper du også får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 23. november 2009 Forfatter #134 Del Skrevet 23. november 2009 Å, takk kjære deg Så glad i deg vet du! Glad i deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. november 2009 #135 Del Skrevet 23. november 2009 Bare innom for å ønske deg en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. november 2009 #136 Del Skrevet 23. november 2009 Håper du og lillebebis har hatt en bra dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 24. november 2009 #137 Del Skrevet 24. november 2009 Ååååh! Det er akkurat den vogna vi også skal ha :D Selv om vi bor i 5. uten heis Den virker veldig stabil og varer lenge... Vi ser helst etter en brukt variant, miljøvennlig og billig Håper formen din er bedre og at du nyter dagene med lille frøet i magen Fått UL time enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. november 2009 Forfatter #138 Del Skrevet 25. november 2009 Bare innom for å ønske deg en fin mandag Takk Håper du får en fin onsdag idag Håper du og lillebebis har hatt en bra dag i dag Hei Dagen var helt grei den, mye som skjer for tida Men spira har klart å klore seg fast så da kan jeg ikke annet enn å være lykkelig! Ååååh! Det er akkurat den vogna vi også skal ha :D Selv om vi bor i 5. uten heis Den virker veldig stabil og varer lenge... Vi ser helst etter en brukt variant, miljøvennlig og billig Håper formen din er bedre og at du nyter dagene med lille frøet i magen Fått UL time enda? Jeg har forelsket meg helt i den jeg altså :rødme: Det er vel den romsligste vogna på markedet, den ser lekker ut, lett å trille, bagen har vippefunksjon når du setter den på bakken, mygg og regntrekk ligger jo inni kalesjen (hvordan det nå enn staves :gjeiper:), den er rett og slett perfekt Vil også prøve å få tak i en brukt, men jeg vil helst ha sort vogn Og de fleste som selger brukt selger ikke sort, ellers så er de veldig gamle føler jeg... Jada, jeg er litt pirkete Formen er litt opp og ned, blir fort sliten, også kan jeg ikke sove midt på dagen for da blir jeg så tung i hodet på kvelden, selv om jeg har hodepine mer eller mindre hele dagen uansett Merker jeg har mer matlyst da, og fått helt dilla på koteletter av alle ting Siden jeg har lite forelesninger og mer eller mindre bare studiedager nå frem mot eksamen så har jeg bedre tid til å lage meg ordentlig mat, også kutter jeg opp frukt som jeg går og knasker på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. november 2009 Forfatter #139 Del Skrevet 25. november 2009 13 uker idag Skal skrive ferdig oppgaven min idag, det er målet mitt Men først skal jeg ringe svangerskapspoliklinikken på sykehuset og høre om time til UL.. Fastlegen som sa jeg kunne ringe opp og spørre så da gjør jeg det Var og shoppet bittelitt igår, kjøpte to små bodyer Jeg måtte bare, som en liten feiring på 13 uker, hjertelyden og alt :rødme:, mamma kjøpte ei lita hvit lue som hun synes var så søt så Også bestilt jeg meg nettopp angelsound fra ebay, så nå kan jeg snart høre hjertelyden akkurat når jeg vil Skal til jordmor 29. desember, hun ringte meg for å bytte timen, som egentlig var 21 desember. Hun virket veldig koselig, så jeg gleder meg Men nå er det å forsøke å snike meg inn til UL time før jul eller i romjula, så er det oppgaveskrivning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. november 2009 Forfatter #140 Del Skrevet 25. november 2009 De hadde ikke mottatt henvisningen enda, så jeg får prøve igjen på fredag eller mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå