Devilina Skrevet 1. mai 2010 #541 Del Skrevet 1. mai 2010 Kanskje jeg får bare en side og amme på Er jo bare den ene som lekker... Den andre er jeg faktisk operert i også og vet jo ikke om de kuttet av en hel del når de fjernet en kul for maaaange år siden. Helt enig med at de skulle gitt ut gratis på helsestasjon, men de fra libero.. den geleen... hvordan funker den? Det er ikke sånn parfyme og masse rare tilsettinger i den for da kan jeg bare glemme det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. mai 2010 #542 Del Skrevet 1. mai 2010 Neineinei. Ingen parfyme og styr. Om du har skiftet en tissebleie skjønner du litt hvordan det virker. Absorberer og omdanner til en slags gele. Skadelig er det ikke.. Men du må uansett skifte de hyppig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. mai 2010 #543 Del Skrevet 1. mai 2010 Tissebleie har jeg da skiftet, men det var på fadderbarnet mitt og for... tja... snart 9 år siden :gjeiper: så kan ikke huske at det var noe gele greier da. Men jeg får bare teste ut ting Er jo ikke noe annet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. mai 2010 #544 Del Skrevet 2. mai 2010 Ingen lekkasjar her ennå. Eg satsar på at ting vil fungera likevel. Det er ikkje om å gjera for meg å begynna slik produksjon ennå. Nå har eg så smått begynt innkjøp av ting til gutungen. Det første som er bestilt, er nokre BumGenius tøybleier (mannen har fått det for seg at det er BumGenius som er tingen, så me får kryssa fingrane for at bleiene passar på gutungen) og eit Moby Wrap bæresjal til den første tida. Veldig spent på kva som ventar meg i posten. Heldigvis har me god tid til å læra oss knyting av sjalet, slik at gutungen ikkje berre dett rett i golvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. mai 2010 #545 Del Skrevet 2. mai 2010 Eg tenker på å strikka ein kjørepose til gutungen, men lurer litt på kva størrelse me bør ha. Trengst det egentlig kjørepose (i ull) andre gonger enn seinhaust/vinter? I oppskrifta kan eg velja mellom 0-3 og 6-9 mnd, men eg ser liksom ikkje for meg at det vil vera særlig behov for kjørepose allerede ved 0-3 mnd alder. Kanskje strikka i 6-9 mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GueSS Skrevet 2. mai 2010 #546 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg fikk min moby wrap i posten her om dagen, den har jeg store forventninger til Det var bare å sette igang med å snøre inn, tror det blir veldig bra + at jeg har handla noen ammeinnlegg i bambus, som muligens kan bli kjekt å ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. mai 2010 #547 Del Skrevet 2. mai 2010 Det er forresten "Real nappy week" hos Bleieboden denne veka. Tilbuda gjeld til og med i dag. Sikkert ikkje dumt å sjekka for dei som vil bruka tøybleier (og veit kva dei vil ha allerede), for det er nokre kroner å spara på enkelte typar tøybleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. mai 2010 #548 Del Skrevet 5. mai 2010 innom med en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GueSS Skrevet 16. mai 2010 #549 Del Skrevet 16. mai 2010 Er det noen av dere som har vært mer syk under svangerskapet enn ellers? Jeg pleier aldri være syk, men har gått på to kraftige forkjølelser på rappen nå... Var slått ut ei hel uke her for litt siden, og nå er det påen igjen, hoho.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 16. mai 2010 #550 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg blir lettere forkjøla nå enn vanlig, og det sitter skikkelig i... Har hatt to runder. Den første varte 3-4uker og den andre tok omtrent over der den første slapp... Heldigvis har det vært sykdomsfritt en periode nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. mai 2010 #551 Del Skrevet 16. mai 2010 Er mer motagetlig for basilusker og den slags når man er gravid... super sensible slimhinner etc, så fort gjort å få noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. mai 2010 #552 Del Skrevet 16. mai 2010 Sien jul har jeg hatt omgangssjuka to ganger, og vært skikkelig forkjøla med feber tre ganger. Og jeg er aldri syk. Så ja, blir fortere syk enn som ikke-gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. mai 2010 #553 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg hadde en forkjølelse helt i starten som varte i ca tre uker. Har aldri opplevd noe slikt før. Men ellers i svangerskapet har jeg sluppet unna sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. mai 2010 #554 Del Skrevet 19. mai 2010 Må bare gratulerer Neytiri med den kommende jenta som godgjør seg i magen hennes :strix: CHEESEBURGER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 19. mai 2010 #555 Del Skrevet 19. mai 2010 Takk søte Devilina Ja endelig på 3D viste det seg å være ei lita tulla i magen min :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GueSS Skrevet 20. mai 2010 #556 Del Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer så mye Blir mange jenter her, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. mai 2010 #557 Del Skrevet 20. mai 2010 Jaaaaa takk mange jenter blir det gitt...... gleder meg masse å møte snuppa mi :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 20. mai 2010 #558 Del Skrevet 20. mai 2010 Møtte snuppa mi idag jeg.... UL da Morkake kontroll, alt sto bra til og lillemor var 2kg og lå i tverrleie, men god tid på å flytte seg +10,33% over vekst da, men det er da ikke så ille vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. mai 2010 #559 Del Skrevet 20. mai 2010 ohh hærlig Devilina......men mener du over gjennomsnittet da :klø: tror ikke det er så ille.....kunne dem estimere fødselsvekt sånn ca eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. mai 2010 #560 Del Skrevet 21. mai 2010 Nei det sa hun ikke noe om, var jeg det jeg spurte om hun kunne da... men fikk ikke noe svar på det. Bare hva hun veide nå og sånne ting, men kjekt å vite det og da Gikk på vekta i dagtidlig... snart blinker det 100kg mot meg :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå