Diddles Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #221 Del Skrevet 31. januar 2010 Kos deg med sofa og slaraffenliv! Det skal jeg Minus sjokoladen eneste Det var bare igår Vet du, noen sier at når du har gått så lenge uten sjokolade så er det ikke et savn lenger, og at det ikke smaker så godt når du først spiser det igjen ....vel.... DET ER IKKE SANT Jeg besvimte nesten av glede når jeg kjente smaken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 31. januar 2010 #222 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har kjempelyst å prøve Latin (selv om eg ikke eier rytmesans, og egentlig burde holdt meg borte fra alt som heter dansetimer ), men nå på torsdag skal jeg i klubb, så det passer dårlig Men jeg blir gjerne med uken etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #223 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har kjempelyst å prøve Latin (selv om eg ikke eier rytmesans, og egentlig burde holdt meg borte fra alt som heter dansetimer ), men nå på torsdag skal jeg i klubb, så det passer dårlig Men jeg blir gjerne med uken etter! Da går jeg alene og snikøver nå på torsdag - tro om igjen hvis du tror det gir meg et "forsprang" Så går vi sammen neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. februar 2010 #224 Del Skrevet 1. februar 2010 Det skal jeg Minus sjokoladen eneste Det var bare igår Vet du, noen sier at når du har gått så lenge uten sjokolade så er det ikke et savn lenger, og at det ikke smaker så godt når du først spiser det igjen ....vel.... DET ER IKKE SANT Jeg besvimte nesten av glede når jeg kjente smaken Jeg tror jeg er enig med deg på det feltet. Sikkert noen som har funnet på det for å lure seg selv! Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #225 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Trening uke 5 Onsdag: Krønsj - rød time 60 min Gjennomsnittspuls: 160 (80 %) Maxpuls: 193 (97 %) Kcal: 535 Krønsjkrønsjkrønsjkrøøøønsj Jeg er sliiiiiiten :dåne: Imorgen er det Latin Gleder meg!!!! Torsdag: Latinaerobic - rød time 60 min Gjennomsnittspuls: 145 (73 %) Maxpuls: 170 (86%) Kcal: 387 Haha, nå skjønner jeg hva Neferet mener med flodhestkråke Jeg har alltid fått høre at jeg er så bevegelig i hoftene...vel....det er jeg ikke i forhold til endel av de andre som var på den timen :dåne: Så ut som de var av gele jo Timen var teknisk vanskelig, så jeg hadde ganske så lav puls hele timen - men gøy var det Pulsen kommer nok mer neste gang Fredag: Spin 2 - blå time 60 min Gjennomsnittspuls: 165 (85%) Maxpuls: 193 (96 %) Kcal: 690 Og der var tidenes fredagsspinning over med superflinke *Aprin* som godt treningsfølge - du imponerte sokkene av meg idag!!! Jeg har fått "kjeft" av Suunto-beltet mitt nå Får sendt på mail en sånn oversikt over puls og kalorier rett etter timen...Noen har visst trent for hardt Men åååå så godt Nå er det bare en økt igjen, Krønsj imorgentidlig - såh er det helg helg helg og treningsfri til mandag Lørdag: Krønsj - rød time 60 min Gjennomsnittspuls: 160 (80%) Maxpuls: 186 (94%) Kcal: 427 Endret 6. februar 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #226 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Trening uke 6 Mandag: O2 Low - grønn time 60 min Gjennomsnittspuls: 79 % Maxpuls: 95 % Quickspin - grønn time 30 min Gjennomsnittspuls: 80 % Maxpuls: 92 % Core - grønn time 30 min Gjennomsnittspuls: 60 % Maxpuls: 74 % Kcal sammenlagt mandag: 908 Mulig jeg dro det liiiiitegrann langt idag Kjennes sånn ut på kroppen :dåne: Men da kan jeg med goood samvittighet ta treningsfri imorgen Torsdag: Intervall spin - blå time 60 min Gjennomsnittspuls:78 % Maxpuls: 92% Kcal: 546 Idag har de satt pulsen min opp på Suunto-beltet mitt fordi jeg ligger så sykt høyt oppe i puls når jeg trener..det kjentes, å komme opp i 90 % av maxpuls var nesten umulig - og det har kostet meg lite tidligere Fredag: Spin 2 - blå time 60 min Gjennomsnittspuls: 77 % Maxpuls: 92 % Kcal: 709 (!!!) Me like my Suunto-belte Jeg er regulert opp til en maxpuls på 206 :dåne: og det gir utslag på kaloriene ser jeg!! Må slite noe inni hampen med å komme meg over 90 % men sånn skulle det visst være Fikk komplimenter for innsatsen min av begge "sidemennene" idag - da blir jeg s-t-o-l-t Jeg var en inspirasjon å sitte ved siden av - tenk det da Hæppi hæppi!! Lørdag: Krønsj - rød time 60 min Gjennomsnittspuls: 78% Maxpuls: 95 % Kcal: 468 FOR en start på dagen Først går jeg på vekta og er under 65 kg for første gang på over 1 år, så er det verdens beste Krønsjtime og på toppen av det hele er det lørdag Totalt antall kcal forbrent på trening denne uka: 2631 *stolt* Pluss turer med vovvis og aktive dager på jobb Endret 13. februar 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. februar 2010 #227 Del Skrevet 9. februar 2010 Littegrann langt????? :dåne: Mer på grensa til tvangsinnleggelse spør du meg!! Godt å høre at du også har hatt en flodhestkråkeopplevelse. Det blir nok bedre med øvelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. februar 2010 #228 Del Skrevet 9. februar 2010 Åh hjelpes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. februar 2010 #229 Del Skrevet 9. februar 2010 Dette tar jo heeelt av.. og du føler deg i fin form selv med all denne treningen? gosh,... 3 timer på en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #230 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Littegrann langt????? :dåne: Mer på grensa til tvangsinnleggelse spør du meg!! Godt å høre at du også har hatt en flodhestkråkeopplevelse. Det blir nok bedre med øvelse! vel...jeg tenkte at siden jeg overlevde spinningmaraton så overlever jeg alt - men Core var mega-tungt, jeg trodde jeg hadde sterke magemuskler men de skal jammen få kjøre seg fremover!! Mulig det var ekstra tungt fordi det var en siste timen Og flodhestkråke det er meg, jeg måtte nesten le av meg selv i speilet Så blir jeg så forbanna vet du, når jeg ikke får det til med en gang Nei du, det var en opplevelse, forhåpentligvis går det bedre på torsdag og pulsen kommer litt høyere enn liksom Åh hjelpes! Jeg skal jo bli fit Neida, dette er ikke standarden fremover, jeg fikk bare et innfall Dette tar jo heeelt av.. og du føler deg i fin form selv med all denne treningen? gosh,... 3 timer på en dag! Formen er fin den, støl og øm er jeg jo men kan ikke regne med noe annet heller kanskje Var utrolig sliten igår kveld, så 23.30 lå jeg strekk i senga og snorka - ganske uvanlig til å være nattdyret meg Men til mitt forsvar så er det ikke 3 timer da, det er 2 - både Quickspin og Core er på 30 min 3 hele timer går jeg ikke på uten at det er maraton Endret 9. februar 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #231 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg lurer på om jeg skal unne meg treningsfri imorgen eller om jeg bare skal hoppe i det, krønsje meg og ha lørdag med verdens beste samvittighet :klø: Jeg har jo allerede vært på 5 timer denne uka, og kroppen sier den er litt sliten Jeg får kjenne litt etter når jeg har hvilt meg litt på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #232 Del Skrevet 13. februar 2010 VEIING OG MÅLING LØRDAG 13.02.10 Etter en lang pause fra å skrive inn vekt og mål her er jeg igang igjen Det har vært en tung periode, vekta gikk opp og stabiliserte seg på 67,5 kg i noe som føltes som en evighet - og jeg mistet nesten motet MEN, nå skjer det saker og ting Denne uka har jeg skrevet ned hver minste ting jeg spiser, og hjelpes så bevisst en blir :dåne: Boka skal leveres til PT hver søndag, og han skal vurdere om jeg spiser for mye / for lite, rett / galt, treningsmengde, søvn og væskemengde Spennende!!! Vekt: 64.9 kg :hoppe: Dette er - 1,2 kg (!!!) siden forrige lørdag - da var jeg 66.1 kg! Dette har ALDRI skjedd før :dåne: Jeg er så glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad Midje - ref. smaleste del: 66 cm Midje - ref navle: 76 cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. februar 2010 #233 Del Skrevet 13. februar 2010 Så utrolig bra!!! Endelig første magiske grense!!! Regner med det er helt himmelsk! Nyt lørdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #234 Del Skrevet 13. februar 2010 Så utrolig bra!!! Endelig første magiske grense!!! Regner med det er helt himmelsk! Nyt lørdagen! Ja det tok sin tid men nå er jeg der Nå er det under 5 kg igjen - DET er wånderfull *jublejuble* Lørdagen nytes i fulle drag tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #235 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) TRENING UKE 7 Mandag: O2 Low - grønn time 60 min Gjennomsnittspuls: 151 Maxpuls: 185 Kcal:385 Dette må da kunne kalles restitusjonstrening?! Kroppen vil ikke samarbeide idag, føler meg tung og dvask - et resultat av at jeg er i "den" perioden i mnd *blææææh* Så da ble det en heller rolig treningsøkt, sånn som PT maser om at jeg må ha for å ikke gå på en smell - flink jente Torsdag: Intervall spin - blå time 60 min Gjennomnittspuls: 164 (80%) Maxpuls: 190 (93 %) Kcal: 662 Me like intervall!!! Endret 18. februar 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #236 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Veiing og måling fredag 19.02.10 Siden vi reiste vekk i helga - og jeg ble sjuk på lørdag må jeg sette opp fredagsvekta mi ...For det er vel litt juks å skrive vekta si etter omgangssyke Det blir fredagsvekt denne uka da, selv om jeg mååå si at idag veier jeg mindre enn jeg har gjort på mange år Vekt: 64,9 Her skjer lite og ingenting, men med tanke på at jeg er i verste del av syklusen synes jeg ikke det er verst at vekta holder seg stabilt Siden vekta står stuck skjer det heller ingenting på cm-fronten Satser på en bedre uke den uka som er igang nå, både på trennigsfronten, vekt og mål *optimist* Endret 22. februar 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. februar 2010 #237 Del Skrevet 22. februar 2010 Men fortsatt under 65! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #238 Del Skrevet 22. februar 2010 Det er sant *hvisker* Idag veier jeg 63,5 kg - men det er vel en ugyldig vekt desverre Men det var et fint tall å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #239 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Trening uke 8 Tirsdag: Spin 1 - grønn time 45 min Denne sjuka henger i, jeg angret meg ihjel idet jeg hadde tråkket 2 ganger rundt på sykkelen Men jeg gjennomførte da på et vis! Ikke virket Suunto-beltet mitt som det skulle heller, har i hvertfall ikke fått noen rapport på mail enda, så da vet jeg ikke noe om kalorier og gjennomsnittspuls Uansett kan det vel sies at det ikke var en imponerende økt Fredag Spin 2 - blå time 60 min Gjennomsnittspuls: 82 % (168) Maxpuls: 93 % (192) Kcal: 658 Og DER var jeg i form igjen ..ihvertfall mye bedre enn på tirsdag Det var tungt å komme igang idag, men det kom seg litt utover timen Nå har jeg verdens beste samvittighet og er god og mett etter middagen som verdens beste kjæreste laget Lørdag: Krønsj - rød time 60 min Gjennomsnittspuls:83 % (170) Maxpuls: 97 % (199) Kcal:502 FOR en start på dagen Deilig å kjenne at kroppen er med på laget igjen Nå er det helg helg helg - herlig!!! Så får vi se om det blir spinning imorgen Endret 27. februar 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #240 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Trening uke 9 Tirsdag: Zumba 1 - 45 min Zumba 2 - 45 min Haha, lite poeng i å ta på seg pulsbelte når en glemmer klokka Men timen var kjekk den, svettet klart mer på nr 2, da jeg kjente igjen en del av trinnene Torsdag: Ragga - rød time, 60 min Og atter en gang, denne gangen med pulsklokke - men uten belte Kanskje like greit, for dette ble det ikke mye puls av Aaaaltfor teknisk vanskelig time, jeg vurderte å gå etter 20 minutter Hadde det ikke vært for at instruktøren nektet meg å gå så hadde jeg gått hjem Men gøy å prøve noe nytt, bare for å konstatere nok en gang at danse-aerobic ikke er noe for denne jenta Fredag: Spin 2 - blå time, 60 min Gjennomsnittspuls: 81 % (167) Maxpuls: 92 % (189) Kcal: 655 Aaaaaah, fredagsspinning Og en herlig en sådan Fant ut at hun som satt ved siden av meg (en venn av en venn) har nesten lik makspuls som meg, så vi hadde litt motivasjon i hverandre - ingen av oss ville ligge under i puls i forhold til den andre Sitter og venter på resultatene fra timen, de sender det på mail - genialt Lørdag: Krønsj - rød time, 60 min Gjennomsnittspuls: 80 % (165) Maxpuls: 93% (192) Kcal: 401 Krønsjkrønsjkrønsjkrøøøøønsj Herligeste starten på dagen Lørdagstimen rullerer på 5 instruktører, idag var den timen jeg synes er vanskeligst, meeen det gikk bedre idag enn sist denne instruktøren hadde timen, så de har nok rett - det sitter etter et par ganger Det er nå jeg vurderer om jeg skal våge meg på Ragga igjen på torsdag, for å se om det de sier stemmer 100 % Endret 6. mars 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå