Gå til innhold

Så får man prøve å finne fotfeste igjen...


Nilla

Anbefalte innlegg

Synes du er fantastisk sterk! Og så heldig du er som har så forståelses fulle kollegaer :) Det betydde nok en del for de også at du kom innom kan jeg tenke meg :)

Middagen hørtes veldig god ut, her tror jeg det blir fiskesuppe! :) Liker det egentlig ikke, men fikk et innfall om å prøve det :hihi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt at det gikk bra med kollegaene dine! De høres ordentlig greie ut altså :)

Og gurimalla så god mat du lager, jeg blir rett misunnelig på den! Ble sulten jeg nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så tøff du var som var innom på jobb en tur i dag! :) Godt med gode kollegaer! Og at det gikk så bra! :)

Og den maten du har ordna i dag, hørtes jo bare så deilig ut! :spise: Flinke Nilla! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns egentlig sjøl også at jeg var ganske tøff i dag. :sjenert:

Var skikkelig gira på hjemvei, som når man har gjort noe man egentlig ikke trodde man torde/klarte, skikkelig mestringsfølelse! :)

Det er kanskje (enda) et bevis på at tiden er med på å hele...

Maten ble kjempegod! Er tilhenger av god mat, som er enkel å lage. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes virkelig du var "morsk", (som en kolleaga av meg pleier å si), i dag Nilla :klemmer:

Deilig med litt fornyelse i garderoben :hoppe: , jeg må innrømme at på tross av shoppingnekt var jeg innom en butikk i byen og plukket opp noe :sjenert:

Håper du og Nillamannen får en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dagen i dag gjekk så bra. Hurra for gode kollegaer, mestringsfølelse og ei kjempeflink Nilla! :hoppe:

:spise: Ber du meg på middag ein dag, eller? *inspirert*

Eg vil forresten tipsa om laks med pestogrønnsaker (squash, paprika, løk og tomat). Det hadde me i går. Nam! :sikle:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes virkelig du var "morsk", (som en kolleaga av meg pleier å si), i dag Nilla :klemmer:

Deilig med litt fornyelse i garderoben :hoppe: , jeg må innrømme at på tross av shoppingnekt var jeg innom en butikk i byen og plukket opp noe :sjenert:

Håper du og Nillamannen får en fin kveld :)

Shoppingnekt..? Det går jo bra! :) Du kan jo ikke noe for at klær flyr bort i kassa og VISA'n din ramler inn i kortautomaten? :klø: Da må du bare ta med deg det du har blitt belastet for! :Nikke: Sånn er reglene!! Shoppingnekt eller ei.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:spise: Ber du meg på middag ein dag, eller? *inspirert*

Selvfølgelig, Dreia! :enig:

Velkommen skal du være!

Tar litt strikking til ettermiddags-teen da? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at besøk hos kollegaer gikk bra :) Godt med forståelsesfulle kollegaer :) Du er en tøffing ;)

Lavkarbo diett ja...skulle vel lest litt mer om det jeg også, men altfor dårlig til å gjøre om på kostholdet...

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet meg inn her og... på tide.. skulle ha tatt meg en tur mye før, men fant deg rett og slett ikke igjen her.

Hvordan er det med Nilla? :):hug:

Beundrer deg for din styrke og ikke minst på hvor god du er på å sette ord på ting og følelser her inne :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lucky? og Minttu: Dagen og helgen ble veldig fin. :):klem:

Devilina: Så hyggelig at du stakk innom, og velkommen innom igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er julebordsweekenden over. Det ble en kjempefin helg! :) Det ble et par runder med meg sjøl for å våge å gå inn på bussen og møte alle de folkene som skulle være med. Men det gikk, og det gikk greit. Det er tydelig at en del folk ikke helt vet hva de skal si, men det skjønner man etter hvert og vi prøver å hjelpe praten i gang. Og det virker det som om de setter pris på.

Ellers ble turen kjempekoselig. Vi har kost oss med nydelig mat, trivelig sted og trivelige mennesker.

Og sannelig ble det ikke litt :sengekos: også. :sjenert:

Det var en seier i seg sjøl, etter 3 måneder tørke... Godt å ha kommet over den terskelen. :)

Og med en gang kom håpet om at en spire skulle feste seg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og sannelig ble det ikke litt :sengekos: også. :sjenert:

Det var en seier i seg sjøl, etter 3 måneder tørke... Godt å ha kommet over den terskelen. :)

Så godt dere kom over den terskelen :) Sikkert ikke lett, men godt å være "igang" igjen tenker jeg ;)

Godt å høre at dere har hatt det fint på julebord og kost dere masse ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra helga ble fin, og så tøff dere er som dro! :)

Godt å høre at dere er i gang igjen med :sengekos: , kan være vanskelig å finne tråden igjen etter lang pause.

Håper du har det koselig siste bit av helga, og at neste uke blir fin.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fleire store seiarar i helga. Så flott at du våga deg på julebordet - og i tillegg fekk ei fin helg. Bra jobba! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...