Gå til innhold

Så får man prøve å finne fotfeste igjen...


Nilla

Anbefalte innlegg

Ja, det er nok høy risiko for at jeg kan bli tvillinggravid igjen. Har jo hatt 66% uttelling så langt... :daane:

Fødselslegen "vår" var innom oss den dagen vi ble utskrevet fra barsel og sa at vi måtte forberede oss på at det var den veien de sannsynligvis ville anbefale oss ved et evt søskenforsøk siden ingen av tvillingsvangerskapene mine har vært uproblematiske.

Og siden vi har to barn nå, vil vi måtte betale for ivf fullt ut. (Uten at jeg aner hva det vil si i kroner og øre.)

Det er det "kjipe" med å få tvillinger om man kan si det sånn.

Men vi ønsker nå ihvertfall å få flere barn, så får framtida vise hvilken vei vi må gå. Kan ikke bekymre meg for det ennå (prøver jeg å si til meg selv.)

Først må vekta ned og medisinene ut av systemet, SÅ kan vi begynne å sikte mot :gravid: for alvor. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig og "høre" fra deg igjen!

Har tenkt masse på deg, Mannen og gutta!

Godt og lese at du trives om dagen, du fortjener virkelig all lykke du kan få med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satser evt på tvillinger på søskenforsøket vi ;) Det er kjipt å måtte betale ivf uten støtte om man ønsker flere enn to barn, men jeg ser jo at grensen må settes en plass men hvorfor kunne den ikke vært etter barn nr 3?

Send litt motivasjon til meg også ang nedadgående vekt, har noen seige kilo som sitter som støpt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre fra deg igjen Nillamor :klemmer:

og så spennende med søskenforsøk fremover da! :hoppe:

Håper nedtrappingen av medisiner går fint og at det går som en lek å få unna kiloene du ønsker bort :jepp:

Tiden flyr jo bare unna her! Vi er på vei med nr to selv, og jeg grugleder meg til å bli tobarnsmamma i oktober :) Spent på hvordan snuppa takler det (hun er jo første barnebarnet på mannens side, og veeeeldig godt vandt med å få ALL oppmerksomhet :geiper: )

Også spent på om jeg får en like fin graviditet som sist :)

Jeg er ikke aktiv i boken min, bruker omtrent bare bloggen. Tror du har tilgang der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...