Gå til innhold

Så får man prøve å finne fotfeste igjen...


Nilla

Anbefalte innlegg

Hei :klem:

Enig med resten her! Virker som om dere har hatt en flott helg, og det fortjener du og mannen! Også så bra med litt kos, er du klar for en spire så kommer den snart! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippiiiiiiii! Endelig har vi fått internett på kontoret! :hoppe: Det tok bare 4 år... :dåne:

Nå blir det kanskje enklere å bruke kontoret til kontor, og ikke til bod? :sjenert::fnise:

I dag skal jeg gjøre forskjellige småtterier, gjøre om to Norges-glass til et artig knappeglass og et krimskrams-glass. Neste steg inn i hobbyverdenen. :)

Ellers er det et frøbrød i stekeovnen, snart ferdig.

Og to maskiner klær er snart klar til opphenging, samt et stativ klart til å legges sammen.

:husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten; strikkinga mi har stoppet opp. Hva vil oppskriften at jeg skal gjøre når det står: Strikk 2 m r sm. Betyr det at jeg rett og slett skal strikke dem sammen, altså felle? :klø:

:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 m r sm = 2 maskar rett saman. Altså strikka to og to maskar. (Jepp, (del)fella. :jepp:)

Lykke til vidare med strikkeprosjektet. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippiiiiiiii! Endelig har vi fått internett på kontoret! :hoppe: Det tok bare 4 år... :dåne:

Nå blir det kanskje enklere å bruke kontoret til kontor, og ikke til bod? :sjenert::fnise:

I dag skal jeg gjøre forskjellige småtterier, gjøre om to Norges-glass til et artig knappeglass og et krimskrams-glass. Neste steg inn i hobbyverdenen. :)

Ellers er det et frøbrød i stekeovnen, snart ferdig.

Og to maskiner klær er snart klar til opphenging, samt et stativ klart til å legges sammen.

:husarbeid:

Skal si du er effektiv og kreativ :)

4år!! Hehe.. ting tar tid med andre ord ;) Alltid noe annet som må ordnes vel.

:hug: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi kost oss ute i rim og solskinn, jeg og Nilla-mannen. Har tatt inn alt av elektriskgjerde - misvisende ord egentlig, vil egentlig kalle det "gale" (med tjukk l), men det er visst ikke noe godt bokmålord. :klø:

Herlig å være ute, bli kald i kinna og varm i kroppen. Snufsete nese, og møre armer og ben. :trene:

Og i kveld har vi eksponert oss sjøl igjen, merker at ting virkelig holder på å normalisere seg nå. (selv om det aldri vil bli helt som det var...) Vet ikke om jeg har nevnt det, men vi synger i samme kor jeg og Nilla-mannen, men har ikke deltatt siden det brått ble omveltninger her i gården. Men i kveld kjente vi at, fanken heller, nå er det på tide å bli med igjen. Og det var stor gjensynsglede, og så utrolig godt å synge igjen! :)

Men så sliten man blir av alle disse "første-gangene" en skal gjennom. Hver gang jeg har "utsatt" meg for å møte folk så er jeg så sliten! Kan nesten segne om og sovne stående. Helt matt i både hode og kropp. Spørs om det er en større påkjenning enn man sjøl skjønner...

Nå er det ihvertfall klart for loppekassen. I morgen skal Nilla-mannen på jobb igjen, og jeg må prøve å ikke la tungsinnet ta helt overhånd. er så mye enklere å takle sorgen når han er hjemme sammen med meg. Men han kan jo ikke alltid være her... :sukk:

Endret av Nilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at dere er på vei ut i virkeliglivet igjen :) Skjønner godt at det er kjempetøft, men jeg synes dere er flinke jeg! Virker som om dere er veldig flinke til å ta vare på hverandre og gjør mye fint sammen :)

Håper ikke tungsinnet tar helt overhånd med deg i dag da og at du får en fin dag ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vet hvilket gjerde du snakker om ;) Så jeg skjønte! :jepp: De vil vel ikke akkurat inn dyra foreløbig nei, kjenner jeg kyrne rett vil de helst være ute hele året :ler:

Så fint at dere klarer å komme dere litt ut på ting! Høres jo veldig koselig ut å synge i kor sammen. Det kunne jeg godt tenkt meg! :)

Sikker deilig å få treffe på litt folk igjen også, selv om det sikkert er litt rart ja. Du er flink altså, skikkelig sterk!

Håper det går bra at du er hjemme selv om mannen ikke er det, du får prøve å ha noe å gjøre på, så tiden ikke går så sakte.

Ha en fin dag da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med hilsener i dagboka, fra "gamle" og nye KG-venner. :)

:klemmer: til dere. :)

---------

Dagen i dag har gått veldig bra, tungsinnet uteble. :)

Jeg har bare kost meg, lest en del om PCOS og PCOS-kost, og endelig begynt på PCOS-boka mi. Tenkte det kunne være greit å samle fakta om diagnosen, gode oppskrifter, oversikter over vektendring og sykluser. lavkarbo.no er stedet for gode oppskrifter! :hoppe:

Og plutselig ringte min kjære, og sa at han kom hjem - et par timer før tida. Så plutselig var alene-tiden i dag over. Gikk kjempefint. :)

Nå har vi vært ute og gått tur, det var småglatt ja! En må passe på, vil ikke ha noen lårhalsbrudd eller no. :fnise:

er på en måte jubileum og i dag, 2 måneder siden guttene kom til verden. Det er vemodig å tenke på, men det går greit...

Nå er det TV og strikking som gjelder! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syklusene er ikke sånn vanvittig lange, men før svangerskapet var de svært ustabile og uforutsigbare. 21-44 dager... Da er det lett å prøve å finne eggløsning! Fant eggløsning 1 gang på 2 år! :kjefte:

Så eggløsningsjakt har vi slutta med, det er mer til ergrelse enn til hjelp. Vi prøver når vi føler for det, og så får vi medikamentell hjelp til resten.

Endret av Nilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg på en happy-liste jeg...

:sjenert:

Ferdig med å strikke min første lue! :hoppe:

Kjøpt meg symaskin i dag! Betalte med COOP-utbytte, så den kosta meg ingenting! :danse:

Deilig chiligryte til middag. :sikle:

Nilla-mannen har invitert meg med på bowling i kveld. :rødme:

Dette er mitt innlegg nr 750! Ny status! :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PCOS bok??!!! Hvor får jeg tak i den? Engelsk eller norsk tekst? Får aldri nok info og leger er ganske så uvitende til tider, man må lete fram og finne ut ting selv.

Møkka syndrom... :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusene er ikke sånn vanvittig lange, men før svangerskapet var de svært ustabile og uforutsigbare. 21-44 dager... Da er det lett å prøve å finne eggløsning! Fant eggløsning 1 gang på 2 år! :kjefte:

Så eggløsningsjakt har vi slutta med, det er mer til ergrelse enn til hjelp. Vi prøver når vi føler for det, og så får vi medikamentell hjelp til resten.

Nei ikke lett å finne eggløsning med ustabile sykluser nei...denne syklusen hadde jeg el på dag 78 liksom :sjenert: Skulle jeg brukt el tester hadde nok hele lønningen gått med til det :fnise: Men nå har jeg fått metformin og håper det kan hjelpe på slike teite sykluser ;)

Kjøpt meg symaskin i dag! Betalte med COOP-utbytte, så den kosta meg ingenting! :danse:

Så moro med symaskin da :) Har faktiskt lurt på om jeg skal ønske meg det til jul jeg da :sjenert: Er det et tegn på at man begynner å bli voksen?? :fnise: Kjekt å ha da, og mye fint man kan sy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy liste! :happy:

Grattis med første lua! :) Gratis symaskin?! Virkelig gjort et kupp! :hoppe:

Middagen er jeg litt usikker på, aldri smakt noe slikt :fnise: Så koselig at mannen har bedt deg med på bowling! :happy: Jeg vil også på bowling, men som alltid sier jeg at det og det må vi gjøre, men skjer det noe? Nei, for hvem må få det til å skje? Jo jeg :roll:

Faens mannfolk :sukk::fnise:

Og jeg prøver å komme med opp på 2500 innlegg så jeg blir Fast Inventar :) Målet er å komme opp i november.. Man får bare håpe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Skravlebøtta! :lol:

Grattis med ferdig hue! :tommelopp:

Herlig liste på deg i dag. Fint å lesa at det går så bra med deg om dagane. Du gjer framskritt for kvar dag. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...