Gjest Emmanuelle Skrevet 10. september 2009 #121 Skrevet 10. september 2009 Litt sent nå som hun allerede har sagt ifra og blitt takket for at hun sa ifra...
Gjest Gjest_Elin_* Skrevet 10. september 2009 #122 Skrevet 10. september 2009 Syns det er utrolig morsomt å se hvor mange selvrettferdige mennesker som holder til her på forumet - Vi er helt sikre på at hun som postet dette fortalte den fulle og hele sannheten her - og det er helt greit at hun ringer til en samboer og forteller hva mannen hennes har gjort - uten omtanke for fremtiden til disse menneskene. Mannen kan passe seg selv - men som andre har påpekt her, hva med barnet. Er det ideelt at mamma gjør det slutt med pappa og hiver ham ut, slik at den lille ikke har foreldre som lever sammen? Eneste jeg leser her er "Får ikke jeg han, skal ikke hun ha ham heller" og min mening er at tråd-starteren var egoistisk og kun ringte og fortalte dette av egeninteresse.
Barskstudent21 Skrevet 10. september 2009 #123 Skrevet 10. september 2009 Mannfolk Utrolig at du på et eller annet vis greier å få dette til å høres ut som noe alle menn ville gjort. Fy!
Gjest singel lesbe Skrevet 10. september 2009 #124 Skrevet 10. september 2009 Jeg vil forresten veldig gjerne vite grunnen til at ts så det som sin rett til å ringe og informere samboeren. Kan vanskelig forestille meg at det var omtanken for damen som var mest motiverende.... For noen oppleves det faktisk som omtanke at noen informerer om partnerens utroskap/affærer. Så også i dette tilfellet.
Gjest Sint og lei meg Skrevet 10. september 2009 #125 Skrevet 10. september 2009 Det er så - men et romantisk forhold over tid, da burde vel ts reagert på aldri å kunne besøke han hjemme f.eks.... Den kjøper jeg ikke helt. Har jeg skrevet noe sted at jeg ikke kunne besøke han hjemme? Vi har heller ikke vært ofte hjemme hos meg, vi har stort sett møttes ute. Ikke trekk konklusjoner bare for få det til å passe inn i det bildet du ØNSKER å danne deg...
Gjest Sint og lei meg Skrevet 10. september 2009 #126 Skrevet 10. september 2009 Men ts kan jo sitte og gni seg i hendene og være fornøyd med sitt eget prektige jeg - og da er vel alt vel og bra etter KG standard? :klø: Du har åpenbart større problemer enn at det er noen nytte i å prøve å snakke fornuft med deg...
Gjest Sint og lei meg Skrevet 10. september 2009 #127 Skrevet 10. september 2009 Innse at dette var dumt av deg og gå på en smell med han Dumt av meg? Jeg har på ingen måte gjort noe bevisst dumt, i det øyeblikket jeg oppdaget at han var i et forhold ble han kastet ut fra min leilighet. Er man dum for at man blir forelsket i noen og går ut fra at de er single? Ja da er det veldig mange dumme mennesker der ute...
Gjest Sint og lei meg Skrevet 10. september 2009 #128 Skrevet 10. september 2009 Eneste jeg leser her er "Får ikke jeg han, skal ikke hun ha ham heller" Da har jeg bare en ting i så; lær deg å les... Elin/Kristin og alt annet du kaller deg, du har store problemer, finn et annet sted å ta dem ut enn her.
Gjest StineB Skrevet 10. september 2009 #129 Skrevet 10. september 2009 Dumt av meg? Jeg har på ingen måte gjort noe bevisst dumt, i det øyeblikket jeg oppdaget at han var i et forhold ble han kastet ut fra min leilighet. Er man dum for at man blir forelsket i noen og går ut fra at de er single? Ja da er det veldig mange dumme mennesker der ute... Ohoi - for en røre, - men føler du deg selv noe bedre etter å med viten og vilje informerte samboeren hans om dette? Er det helt ok og ødelegge forholdet dem i mellom fordi du ikke kunne ha ham? Og hva syns du om å vite at du kanskje er ansvarlig for at barnet her kommer til å vokse opp med bare en av foreldrene sine som har den daglige omsorgen?
LilleBille Skrevet 10. september 2009 #130 Skrevet 10. september 2009 Ohoi - for en røre, - men føler du deg selv noe bedre etter å med viten og vilje informerte samboeren hans om dette? Er det helt ok og ødelegge forholdet dem i mellom fordi du ikke kunne ha ham? Og hva syns du om å vite at du kanskje er ansvarlig for at barnet her kommer til å vokse opp med bare en av foreldrene sine som har den daglige omsorgen? Samboeren takket - har du ikke klart å lese det. Og hvem var det som ødela "den lykkelige familien" - det var da uten tvil mannen. Det er rimelig mange av oss (både gravide og ikke) som ville vite om partneren vår var utro så vi kunne ta et valg selv - fremfor å leve på en løgn. Så uansett hvor mange ganger du skriver det samme - og hvor mange gjestenick du bruker - her har TS gjort det eneste riktige.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 10. september 2009 #131 Skrevet 10. september 2009 Jeg må virkelig si det står respekt av at du sa fra. Jeg skulle så inderlig ønske en av min exmanns elskerinner hadde sagt fra til meg. Han var også utro da jeg var gravid og jeg ville likt å vite istedet for å sitte i ettertid å føle meg lurt og bedratt... Hvem vil ha en slik mann? Og dette er jo absolutt ingen ons, men utroskap med overlegg. Enig! Jeg tror faktisk det er mange som synes det er best å vite. At det er et barn på vei her er jo bare trist - men av og til får barnet det bedre uten at mor og far bor sammen. I mitt tilfelle er det helt klart ihvertfall, våre barn har det mye bedre med skilte foreldre enn med en utro far som sårer og bruker mor.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #132 Skrevet 10. september 2009 For meg hadde det faktisk vært helt likegyldig om TS' grunn til å si fra til meg hadde vært hevnlyst eller en slags omtanke for meg. Jeg hadde bare blitt utrolig glad om noen hadde sagt fra hvis min samboer hadde vært utro. Jeg har selv vært i et forhold med en utro mann og jeg skulle ønske noen hadde sagt fra til meg....
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #133 Skrevet 10. september 2009 For meg hadde det faktisk vært helt likegyldig om TS' grunn til å si fra til meg hadde vært hevnlyst eller en slags omtanke for meg. Jeg hadde bare blitt utrolig glad om noen hadde sagt fra hvis min samboer hadde vært utro. Jeg har selv vært i et forhold med en utro mann og jeg skulle ønske noen hadde sagt fra til meg.... Signerer.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #134 Skrevet 10. september 2009 Og hva syns du om å vite at du kanskje er ansvarlig for at barnet her kommer til å vokse opp med bare en av foreldrene sine som har den daglige omsorgen? Vel, det er ikke ts' ansvar, men den utro mannen sitt
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #135 Skrevet 10. september 2009 Enig! Jeg tror faktisk det er mange som synes det er best å vite. At det er et barn på vei her er jo bare trist - men av og til får barnet det bedre uten at mor og far bor sammen. I mitt tilfelle er det helt klart ihvertfall, våre barn har det mye bedre med skilte foreldre enn med en utro far som sårer og bruker mor. Mine foreldre ble også skilt pga at faren min var utro - var ikke mye moro nei, når vi ble gamle nok til å forstå hva som foregikk. Det var skikkelig ekkelt når den nyeste dama til pappa ringte hjem til oss - noe som skjedde ofte... Ekkelt og flaut.
Gjest Camilla30år Skrevet 10. september 2009 #136 Skrevet 10. september 2009 Kjære TS - slikk sårene dine og gå videre med rak rygg. Dette fortjente du ikke. Menn som ham skulle vært slept etter testiklene. Tenker du å fortelle samboeren hans? Hun fortjener å vite, men spørs om hun velger å tro på ham i ren desperasjon...
LilleBille Skrevet 10. september 2009 #137 Skrevet 10. september 2009 Kjære TS - slikk sårene dine og gå videre med rak rygg. Dette fortjente du ikke. Menn som ham skulle vært slept etter testiklene. Tenker du å fortelle samboeren hans? Hun fortjener å vite, men spørs om hun velger å tro på ham i ren desperasjon... Hvis du leser tråden ser du at hun har fortalt - og at samboer også takket for beskjed.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #138 Skrevet 10. september 2009 For meg hadde det faktisk vært helt likegyldig om TS' grunn til å si fra til meg hadde vært hevnlyst eller en slags omtanke for meg. Jeg hadde bare blitt utrolig glad om noen hadde sagt fra hvis min samboer hadde vært utro. Jeg har selv vært i et forhold med en utro mann og jeg skulle ønske noen hadde sagt fra til meg.... signerer
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #139 Skrevet 10. september 2009 Selv ville jeg ikke informert samboeren hans. Kanskje hadde de problemer i forholdet i en periode, hvor samboeren var avvisende mot han. I denne perioden møtte han ts, som han tidligere hadde et godt øye til og likte svært godt. Han gir etter for fristelsen og treffer ts. Ettersom forholdet hjemme går dårlig, er det en befrielse å tilbringe fritid med ts, som verdsetter han. Det er mulig han utvikler sterke følelser for ts. Men til slutt tar fornuften han, og han skjønner at han ikke kan drive dobbeltspillet lenger. Selv om han har følelser for ts, innser han at kona og det kommende barnet fortjener en sjanse. Dersom det er slik det henger sammen, synes jeg den lille familien hadde fortjent en sjanse.
Avalon Skrevet 10. september 2009 #140 Skrevet 10. september 2009 Jeg hadde også ønsket å vite, gravid eller ikke. Og hadde ikke brydd meg om det lå "baktanker" hos den som sa i fra, jeg hadde vært glad for å vite at mannen ikke var til å stole på. Og jeg slik som ts skriver, la det ingen baktanke overhodet! Hun visste ikke mannen hadde samboer og ventet barn, hun kastet han på dør da hun fikk vite det og vil ikke ha noe mer med han å gjøre. Samboeren var glad for å få beskjed. Hva hun gjør med saken er hennes sak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå