Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #101 Skrevet 8. september 2009 (endret) Hva hadde du forventet? Står det noe sted at TS hadde forventet noe som helst? Endret 10. september 2009 av vimse
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #102 Skrevet 8. september 2009 Jeg ringte henne. Hun ble fly forbannet på meg for at jeg hadde "pult mannen hennes" som hun sa... Jeg prøvde å si at jeg jo ikke visste at han var i et forhold, men hun skrek og kjeftet og kalte meg hore og løgner og det som verre er. Vel nå vet hun det i all fall... Kanskje han da kommer tilbake deg ? Det var kanskje noe av hensikten??! Kanskje hun gjør det slutt med han, ikke fordi hun selv vil, men fordi hele omverden vil! Kanskje de velger å leve lykkelig sammen likevel...verden er forundrerlig.
Gjest Sint og lei meg Skrevet 9. september 2009 #103 Skrevet 9. september 2009 Kanskje han da kommer tilbake deg ? Det var kanskje noe av hensikten??! Kanskje hun gjør det slutt med han, ikke fordi hun selv vil, men fordi hele omverden vil! Kanskje de velger å leve lykkelig sammen likevel...verden er forundrerlig. Kommer tilbake til meg? Jeg vet ikke hvor lave krav du selv stiller, men jeg har i all fall såpass selvrespekt at jeg ikke en gang tar i slike svikere med ildtang. Jeg er da vel ikke interessert i en fyr som har sviktet meg grovt, og i tillegg har sviktet en gravid samboer på aller verste måte. HVa DE gjør med forholdet sitt bryr meg ikke. Nå er samboeren varslet. Jeg fikk forresten en sms fra henne sent i går kveld. Hun ba om unnskyldning for måten hun reagerte på, jeg sa at jeg selvsagt forsto at hun ble både sint og såret. Hun takket meg for at jeg hadde sagt fra. Selv om det var vondt så trengte hun å vite dette sa hun. Så da har jeg vel fått svaret på spørsmålet mitt; det var riktig å gjøre dette.
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 9. september 2009 #104 Skrevet 9. september 2009 det var riktig å gjøre dette. Det tror jeg flertallet synes. Kudos til deg for å ha sagt fra når du bare kunne gått en annen vei og gitt f***!
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #105 Skrevet 9. september 2009 Jeg synes du gikk for langt. Du bryr deg ikke en dritt om henne og barnet hennes, du ville bare ha hevn over fyren.
LilleBille Skrevet 9. september 2009 #106 Skrevet 9. september 2009 . Hun takket meg for at jeg hadde sagt fra. Selv om det var vondt så trengte hun å vite dette sa hun. Så da har jeg vel fått svaret på spørsmålet mitt; det var riktig å gjøre dette. Så bra.
Lissi Skrevet 9. september 2009 #107 Skrevet 9. september 2009 Hei. Jeg vil ikke hans samboer noe vondt i det hele tatt. Og dette handler ikke om å holde seg for god til å si noe. Klart jeg er forbannet på han men dette handler ikke om hevn, men jeg tror hun ville ha likt å vite dette. Hadde jeg vært samboeren hans så hadde jeg ønsket å vite om dette. Derfor jeg spør andre om råd her for å vite hva andre ville ha valgt. Jeg ville gjerne visst det! Hva med å be denne mannen fortelle det selv? Er jo ikke sikkert man kan stole på at de gjør det, men det hadde jo kanskje vært det beste! Jeg regner med på at du har bevis på at dette har funnet sted? Så gjennomført råttent! Neste gang så spør du med en gang om de er singel.. men jeg skjønner at du tok det for gitt!
Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 9. september 2009 #108 Skrevet 9. september 2009 Den som er utro velger å svikte partneren, det er ikke ditt ansvar å holde tett om det. Ikke å si fra heller, for så vidt. Pointet var at han valgte å være utro, du blir bare mediet som videreformidler... Syns det var bra at du gjorde det.
LilleBille Skrevet 9. september 2009 #109 Skrevet 9. september 2009 Neste gang så spør du med en gang om de er singel.. men jeg skjønner at du tok det for gitt! Er det blitt så ille at man må spørre om folk er single? Jeg er så enkel at jeg ville regne med at en som oppførte seg som singel - og som tydelig var interessert i et forhold av en eller annen sort - var singel jeg.
Lissi Skrevet 9. september 2009 #110 Skrevet 9. september 2009 Er det blitt så ille at man må spørre om folk er single? Jeg er så enkel at jeg ville regne med at en som oppførte seg som singel - og som tydelig var interessert i et forhold av en eller annen sort - var singel jeg. Tydeligvis må man det!
Gjest Gjest_ann_* Skrevet 10. september 2009 #111 Skrevet 10. september 2009 Kommer tilbake til meg? Jeg vet ikke hvor lave krav du selv stiller, men jeg har i all fall såpass selvrespekt at jeg ikke en gang tar i slike svikere med ildtang. Jeg er da vel ikke interessert i en fyr som har sviktet meg grovt, og i tillegg har sviktet en gravid samboer på aller verste måte. HVa DE gjør med forholdet sitt bryr meg ikke. Nå er samboeren varslet. Jeg fikk forresten en sms fra henne sent i går kveld. Hun ba om unnskyldning for måten hun reagerte på, jeg sa at jeg selvsagt forsto at hun ble både sint og såret. Hun takket meg for at jeg hadde sagt fra. Selv om det var vondt så trengte hun å vite dette sa hun. Så da har jeg vel fått svaret på spørsmålet mitt; det var riktig å gjøre dette. GRATULERER! Du føler deg sikker bra nå som du har fått hevnen din - hvordan det går med denne lille familien spiller jo ingen rolle i det hele tatt... Ærlighet varer lengst sies det - men her var det vel strengt tatt mannen som burde ha fortalt samboern sin hva som hadde skjedd. TS ble lurt - og slik sett var hun jo uten skyld - men jeg klarer ikke på harde livet og se at det var hennes plikt å ringe en annen uslyldig kvinne bare fordi hun selv føler seg lurt. Du burde heller ha tatt kontakt med mannen igjen, fortalt ham hva du mener - og latt det være med det. Er du lykkelig nå? Hjalp det å dra et annet menneske med seg ned i elendigheten?
Gjest Emmanuelle Skrevet 10. september 2009 #112 Skrevet 10. september 2009 Jeg hadde følt meg mer som en dritt om det var noen der ute som visste at fyren min lekte perfekt familie og drev å pulte rundt uten at jeg ante noen ting.
Fun Light Skrevet 10. september 2009 #113 Skrevet 10. september 2009 All ære til deg som sa fra! Innholdet i meldingen fra henne sier jo at hun ønsket å vite det. Du gjorde det rette! Jeg er like langt på vei som henne, og ville absolutt ha foretrukket å få en slik beskjed nå enn lenge etterpå.
Gjest Gjest_kristin_* Skrevet 10. september 2009 #114 Skrevet 10. september 2009 All ære til deg som sa fra! Innholdet i meldingen fra henne sier jo at hun ønsket å vite det. Du gjorde det rette! Jeg er like langt på vei som henne, og ville absolutt ha foretrukket å få en slik beskjed nå enn lenge etterpå. Nå vet vi jo ikke om dette er noe han pleier å gjøre da - eller om det var ett enkelt feilskjær. Teoretisk sett - hvis dette aldri har hendt før, og heller aldri ville hendt igjen, ville det da skadet samboeren hans å ikke vite noe? Hva med det lille barnet som skal bli (eller skulle bli) en del av en familie her - hvis moren nå bestemmer seg for å kaste samboer på dør - jeg vet at man ikke er best egnet til å tenke rolig og fornuftig gjennom ting når man er gravid/ nettopp har født et barn/ den strevsomme første tiden etter en fødsel... Jeg syns mest synd på paret og babyen her - det som skulle bli en kjempefin tid har nå blitt fullstenddig ødelagt på grunn av en annen kvinne som føler seg lurt - og som tok på seg å informere en tredjeperson, som jeg også synes skulle ha blitt informert av sin egen samboer om av noen.... Men ts kan jo sitte og gni seg i hendene og være fornøyd med sitt eget prektige jeg - og da er vel alt vel og bra etter KG standard?
Gjest Emmanuelle Skrevet 10. september 2009 #115 Skrevet 10. september 2009 Jeg mener det er forskjell fra å være utro 1 gang, altså en one night-stand. Da kan man klappe igjen synes jeg. Men når det var over tid, han innledet et romantisk forhold, både fysisk og psykisk med en annen, da synes jeg han er en jævel. Han har hatt god tid til å tenke over det han gjorde, hver eneste dag så lenge det pågikk, enn det hadde vært om han hadde vært utro i fylla.
Gjest Gjest_kristin_* Skrevet 10. september 2009 #116 Skrevet 10. september 2009 Men når det var over tid, han innledet et romantisk forhold, både fysisk og psykisk med en annen, da synes jeg han er en jævel. Det er så - men et romantisk forhold over tid, da burde vel ts reagert på aldri å kunne besøke han hjemme f.eks.... Den kjøper jeg ikke helt. Jeg vil forresten veldig gjerne vite grunnen til at ts så det som sin rett til å ringe og informere samboeren. Kan vanskelig forestille meg at det var omtanken for damen som var mest motiverende.... Min mening er at det var smålig og hevngjerrig fra ts side - selv om mannen var den som i utgangspunktet gjorde den største uretten.
Gjest Emmanuelle Skrevet 10. september 2009 #117 Skrevet 10. september 2009 Hun så det jo ikke som sin rett...er jo derfor hun spurte her!
Gjest Gjest_kristin_* Skrevet 10. september 2009 #118 Skrevet 10. september 2009 Hun så det jo ikke som sin rett...er jo derfor hun spurte her! Allright - ser at jeg formulerte meg litt dumt der - men ut ifra hennes første post hvor hun skriver : "Nå har jeg veldig lyst til å ringe samboeren hans og fortelle henne alt." - så tenker jeg at hun er såret, og syns det er helt greit og såre samboer og den utro mannen også. Det var flere her som ikke syntes hun skulle fortelle noe også - hun var vel kanskje mer ute etter en bekreftelse på at hun hadde sitt på det tørre? Jeg er ikke ute etter å forsvare utroskap - men denne gangen syns jeg det rammet hard vedrørend mannens samboer og et ufødt barn, som kanskje nå må vokse opp uten pappa i hjemmet.
Gjest K Skrevet 10. september 2009 #119 Skrevet 10. september 2009 Jeg må virkelig si det står respekt av at du sa fra. Jeg skulle så inderlig ønske en av min exmanns elskerinner hadde sagt fra til meg. Han var også utro da jeg var gravid og jeg ville likt å vite istedet for å sitte i ettertid å føle meg lurt og bedratt... Hvem vil ha en slik mann? Og dette er jo absolutt ingen ons, men utroskap med overlegg.
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 10. september 2009 #120 Skrevet 10. september 2009 Du er dum hvis du gjør deg til herre over den andre kvinnens liv og forhold. Hun kommer IKKE til å takke deg. Hun er gravid, det er faren til barnet hennes det er snakk om. Han vil gjøre det han kan for å holde på henne. Han vil gå så langt som å kalle deg hore og ludder, si at du lurte ham. Og hun vil kanskje tro på ham, fordi alternativet (at han er et svin) er altfor vondt for henne å takle. Så får du hatsms fra ham, og muligens rasende telefoner fra henne... Hold deg unna! Helt enig i dette. Innse at dette var dumt av deg og gå på en smell med han og ta det på din kappe for tabbe i livet og at du sa klart i fra til han når du kastet han ut. Utover det så er han ikke verdt en tanke. Husk - involverer du hans samboer så skapes det også dårlige forhold for dette barnet som snart kommer. Og du har ikke noe å vinne. Hev deg over slike idioter og gå videre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå