Lilith Skrevet 16. oktober 2009 #261 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ris med rømme?! Jeg får også dårlig samvittighet når jeg spiser usunt, men det er altså nærmest umulig å la være for tida. Jeg prøver å ha god og sunn mat i kjøleskapet, sånn at jeg heller kan ta meg en yoghurt eller noe frukt eller noe når behovet melder seg, men for å være helt ærlig, så blir det vel gjerne sånn at jeg tar yoghurten først og sjokoladen etterpå ... Håper du får en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #262 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ris med rømme?! Jeg får også dårlig samvittighet når jeg spiser usunt, men det er altså nærmest umulig å la være for tida. Jeg prøver å ha god og sunn mat i kjøleskapet, sånn at jeg heller kan ta meg en yoghurt eller noe frukt eller noe når behovet melder seg, men for å være helt ærlig, så blir det vel gjerne sånn at jeg tar yoghurten først og sjokoladen etterpå ... Håper du får en strålende helg! Sitter her med ris og rømme nå og nyter det. Nå har jeg vært alt for sulten frem til nå Etterpå blir det nok mer usunt, haha. Jeg kommer til å ha problemer med å komme inn i noen brudekjole etter denne fødselsen. men det er jo tross alt ikke bare jeg som spiser usunt når jeg er gravid:P Håper du også får en fantastisk helg, og kos deg med litt sjokolade. Bare legge trykk på "litt" haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 16. oktober 2009 #263 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ris med rømme?! Jeg får også dårlig samvittighet når jeg spiser usunt, men det er altså nærmest umulig å la være for tida. Jeg prøver å ha god og sunn mat i kjøleskapet, sånn at jeg heller kan ta meg en yoghurt eller noe frukt eller noe når behovet melder seg, men for å være helt ærlig, så blir det vel gjerne sånn at jeg tar yoghurten først og sjokoladen etterpå ... Håper du får en strålende helg! Hehe jeg tar sjokoladen først og youghurten etterpå fordi jeg har dårlig samvittighet Sitter her med ris og rømme nå og nyter det. Nå har jeg vært alt for sulten frem til nå Etterpå blir det nok mer usunt, haha. Jeg kommer til å ha problemer med å komme inn i noen brudekjole etter denne fødselsen. men det er jo tross alt ikke bare jeg som spiser usunt når jeg er gravid:P Håper du også får en fantastisk helg, og kos deg med litt sjokolade. Bare legge trykk på "litt" haha Ris og rømme?? Er det godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #264 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ris og rømme?? Er det godt? Det er yummy yummy:) faktisk så har jeg konstant lyst på popcorn, utenom når jeg har muligheten for å lage det:) Idag var ikke ris og rømme godt engang. Idag er jeg bare kvalm. Æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 16. oktober 2009 #265 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er yummy yummy:) faktisk så har jeg konstant lyst på popcorn, utenom når jeg har muligheten for å lage det:) Idag var ikke ris og rømme godt engang. Idag er jeg bare kvalm. Æsj. Ja, det er noen sånne dager og. Jeg hadde jo så lyst på vårruller i går, i dag stekte jeg tre, men æsj!!!! Spiste bare 2 av de og det var ikke godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #266 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ja, det er noen sånne dager og. Jeg hadde jo så lyst på vårruller i går, i dag stekte jeg tre, men æsj!!!! Spiste bare 2 av de og det var ikke godt Det er alltid så kjipt. Man føler liksom at man har sløst med mat. Har egentlig litt biff stroganoff her, men klarer ikke alle de smakene, så klarer ikke å spise det. Og nå vet visst hele arbeidsplassen (mange mennesker) at jeg er gravid. Ryktene går vanvittig fort. Var nettopp en god kollega som gratulerte meg og fortalte meg at han hadde hørt det fra en som ikke engang kjenner meg. Haha, hvor rart er det? Jeg er det store samtaleemnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #267 Del Skrevet 16. oktober 2009 Sint sint sint... Sint på folk som hele tiden må spre negativ energi og negative tanker. Sint på kollegaer som lager vitser jeg synes er avstøtende om rase og kultur. Sint på jobben jeg sitter i og det faktum at jeg ikke kommer noen vei. Sint på de som hele tiden må gjøre seg vanskelige. Sånn, nå er jeg ikke SÅ sint lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. oktober 2009 #268 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ut med det! Det er det man har dagbøker til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #269 Del Skrevet 19. oktober 2009 Thihi. Takk, Lilith. I helgen fikk jeg brev om både jordmortime og ultralyd. Har fått time henholdsvis 17. november (uke 17ish) og 2. desember (uke 20ish). Gleder meg. Det er jo ikke lenge til en gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 19. oktober 2009 #270 Del Skrevet 19. oktober 2009 Sint sint sint... Sint på folk som hele tiden må spre negativ energi og negative tanker. Sint på kollegaer som lager vitser jeg synes er avstøtende om rase og kultur. Sint på jobben jeg sitter i og det faktum at jeg ikke kommer noen vei. Sint på de som hele tiden må gjøre seg vanskelige. Sånn, nå er jeg ikke SÅ sint lenger. Godt å få det ut? Tenk på at snaaart skal du ikke tilbake på ca 1 år! Åssen går det ellers? Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #271 Del Skrevet 19. oktober 2009 Godt å få det ut? Tenk på at snaaart skal du ikke tilbake på ca 1 år! Åssen går det ellers? Hatt en fin helg? Haha, veldig godt å få det ut ja, haha. Fornuftig også. Ikke kjekt å være på jobb igjen da, haha. Men oioioi det skal bli godt å være borte i lang tid:) Ellers så skal vi på langhelgetur til England fra onsdag til mandag. Gleder meg som et bittelite barn:) Hvordan går det med deg? Så at du har litt smerter i dag, det var ikke kjekt. Men vi skal jo regne med mye livmorsmerter og tøyinger, så kanskje det bare er det? Håper det, men jeg har jo ikke gode svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 19. oktober 2009 #272 Del Skrevet 19. oktober 2009 Haha, veldig godt å få det ut ja, haha. Fornuftig også. Ikke kjekt å være på jobb igjen da, haha. Men oioioi det skal bli godt å være borte i lang tid:) Ellers så skal vi på langhelgetur til England fra onsdag til mandag. Gleder meg som et bittelite barn:) Hvordan går det med deg? Så at du har litt smerter i dag, det var ikke kjekt. Men vi skal jo regne med mye livmorsmerter og tøyinger, så kanskje det bare er det? Håper det, men jeg har jo ikke gode svar. Å så gøy da! Det tenker jeg blir fint Må passe deg for influensa smitte på flyplasser o.l. da! Ja jeg hadde litt smerter, men det har gått over nå Blir nesten helt vettskremt hver gang det er noe, redd noe skal være galt med lille gullet! Helt rart hvordan alt plutselig handler om den lille i magen, og første tanke er har h*n det bra? Men man blir jo så innmari glad i de små trollene inni magen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #273 Del Skrevet 19. oktober 2009 Å så gøy da! Det tenker jeg blir fint Må passe deg for influensa smitte på flyplasser o.l. da! Ja jeg hadde litt smerter, men det har gått over nå Blir nesten helt vettskremt hver gang det er noe, redd noe skal være galt med lille gullet! Helt rart hvordan alt plutselig handler om den lille i magen, og første tanke er har h*n det bra? Men man blir jo så innmari glad i de små trollene inni magen :rødme: Og så skal vi være så inderlig glade for at vi blir så glade i nurkene, for det ville vært kjipt om vi ikke var glade:) Se på denne forresten, er det det skjønneste du har sett, hihi: http://www.mamasandpapas.com/product-rocki...6449792/type-i/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 25. oktober 2009 #274 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Litt for stille her nå.. Du er nederst på Mine innlegg-lista! Endret 25. oktober 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 26. oktober 2009 #275 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei Letme! Har du kommet hjem igjen fra tur? Håper du har hatt det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #276 Del Skrevet 27. oktober 2009 Så koselig å bli savnet litt. Jeg er hjemme fra tur og har hatt det veldig fint. Fikk kjøpt meg en gravidkåpe, den er nydelig:) Og så har jeg kjøpt noen hvite bodier til 0-3 og 3-6 mnd. Haha, klarte ikke holde meg helt:) Har innsett at jeg nå blir lettere bilsyk og flysyk. Alt som har med transport og gjøre gjør meg dårlig. Ikke noe kjekt i det hele tatt. Håper jeg har krøpet litt lenger opp på mine innlegg-lista nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 27. oktober 2009 #277 Del Skrevet 27. oktober 2009 Så koselig å bli savnet litt. Jeg er hjemme fra tur og har hatt det veldig fint. Fikk kjøpt meg en gravidkåpe, den er nydelig:) Og så har jeg kjøpt noen hvite bodier til 0-3 og 3-6 mnd. Haha, klarte ikke holde meg helt:) Har innsett at jeg nå blir lettere bilsyk og flysyk. Alt som har med transport og gjøre gjør meg dårlig. Ikke noe kjekt i det hele tatt. Håper jeg har krøpet litt lenger opp på mine innlegg-lista nå Du er ganske høyt oppe nå ja! Bra du har hatt en fin tur, og gøy med body'er. det er nå som du har kommet såpass langt at man kan begynne og unne seg slike småting! Jeg må vente noen uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #278 Del Skrevet 27. oktober 2009 Du er ganske høyt oppe nå ja! Bra du har hatt en fin tur, og gøy med body'er. det er nå som du har kommet såpass langt at man kan begynne og unne seg slike småting! Jeg må vente noen uker.. Jeg blir alltid så forvirret når folk ikke har tikker. Hvor langt er du på vei? Jeg har begynt å kjenne etter spark, jeg ønsker så inderlig å kjenne litt liv. Men regner med å vente i alle fall 2 uker til før jeg kjenner noe som helst:) Men nå har jeg litt mage som viser da, og det er koselig. Liker å vise den litt frem:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 27. oktober 2009 #279 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg blir alltid så forvirret når folk ikke har tikker. Hvor langt er du på vei? Jeg har begynt å kjenne etter spark, jeg ønsker så inderlig å kjenne litt liv. Men regner med å vente i alle fall 2 uker til før jeg kjenner noe som helst:) Men nå har jeg litt mage som viser da, og det er koselig. Liker å vise den litt frem:) Jeg har ikke ticker, for jeg er 4 uker idag. Føler det er litt for usikkert til at jeg vil ta vekk Babymelona sin foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 27. oktober 2009 #280 Del Skrevet 27. oktober 2009 Så koselig at du har shoppa litt! Jeg skal ut og handle rosa rosa rosa etter neste ultralyd :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå