Gå til innhold

Jeg er gravid


letme

Anbefalte innlegg

Da ble det dagbok, hadde visst misforstått litt.

Her kommer det nok mye spørsmål. Ikke så mange andre å spørre enda. :)

Fikk vite det helt sikkert i dag og er i ekstase. Neste legetime er i oktober, da skal vi høre hjertelyd. Håper bare at jeg klarer å holde spiren til da. Må si at jeg er bekymret. Har lavt stoffskifte så det kan jo være litt skummelt - men det er ikke veldig lavt. Noen som har kommet gjennom graviditet med lavt stoffskifte uten særlig mye problemer og stress? Altså at du ikke trengte å bekymre deg så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Der fant jeg dagboka di :)

Hvor langt på vei er du?

Jeg hadde siste mensdag ca 22. juli. Jeg er ikke sikker på om jeg forstår hvor langt jeg er på vei?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en kalender som jeg tror fortalte meg at jeg er 4 uker og en dag på vei, noe som virker riktig siden den gav meg samme termin som legen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spire i magen! :nigo:

Tusen takk. Nå går dagene veldig sent. haha, man merker det ikke før man er klar over det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat sånn blir det link til dagboka di! ;) Nå skal jeg følge med! :hoppe:

Ja, er det ikke rart hvordan vi finner ut av ting når vi må :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste stopp; Ticker! :lur:

Haha, jeg vurderte det er øyeblikk, men så tenkte jeg at jeg ikke skulle gå for langt ennå, dumt å måtte ta den bort om jeg mister spiren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg vurderte det er øyeblikk, men så tenkte jeg at jeg ikke skulle gå for langt ennå, dumt å måtte ta den bort om jeg mister spiren.

Hehe.. Valgte ticker og ikke graviditetsdagbok før etter 12 uker jeg.. :plystre::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Valgte ticker og ikke graviditetsdagbok før etter 12 uker jeg.. :plystre::fnise:

Haha, jeg skulle egentlig vente jeg også. Men slik ble det jo ikke. Så det kan jo ende med nedtur dette. Spesielt med det lave stoffskiftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg skulle egentlig vente jeg også. Men slik ble det jo ikke. Så det kan jo ende med nedtur dette. Spesielt med det lave stoffskiftet.

For meg ble det prøverdagbok, som så ble til ny dagbok når jeg kom til 12 uker. Like greit. :Nikke: Satser på ny prøverdagbok igjen snart, men da fortsetter jeg på den jeg allerede har tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ble det prøverdagbok, som så ble til ny dagbok når jeg kom til 12 uker. Like greit. :Nikke: Satser på ny prøverdagbok igjen snart, men da fortsetter jeg på den jeg allerede har tror jeg..

Det hørtes fornuftig ut. Så kjekt at dere skal prøve igjen. Jeg fikk aldri laget meg prøvedagbok jeg, fikk bare akkurat begynt å syte om at jeg ikke ble gravid, og så slappe av og slutte å bekymre meg - og der satt den. La oss håpe at den blir der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! :hallo:

Gratulerer med spire i magen!!! :hopper:

Jeg hadde siste mensdag ca 22. juli. Jeg er ikke sikker på om jeg forstår hvor langt jeg er på vei?!

Mulig du har funnet ut av dette nå, men regelen er at man regner graviditeten fra første mensdag i siste syklus. Det betyr at når fosteret er 2 uker gammelt, så er du allerede 4 uker på vei. Merkelige greier, men det er visst bare å finne seg i det! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes fornuftig ut. Så kjekt at dere skal prøve igjen. Jeg fikk aldri laget meg prøvedagbok jeg, fikk bare akkurat begynt å syte om at jeg ikke ble gravid, og så slappe av og slutte å bekymre meg - og der satt den. La oss håpe at den blir der:)

:fnise: Det er nok mer vanlig enn man tror det at man syter fordi man ikke blir gravid, selv om man kanskje ikke har prøvd så lenge.. :roll: Kvinnfolk... Hehe..

Jeg hadde en prøverdagbok som gikk fra mars (hadde ikke fått tilbake mensen og ikke satt igang med prøving. Ventet på utredning) til april (da var han ikke hjemme til prøving) mai, da prøvde vi første PP, og 15 juni satt jeg med positiv test i hånda. :rødme: Gikk fort. Første forsøk..

Håper at jeg kan få være prøver i 3 mnd eller noe neste gang. Litt spennende også da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...